پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

توسعه وبسایت با C# MVC

چهار سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 262

کد پروژه: 110909


شرح پروژه

این یک پروژه وبسایت نوشته شده با MVC .NET  است که در حال حاضر انجام شده، اما نیاز به ایجاد یک سری اصلاحات و توسعه چند قابلیت جدید وجود دارد.

سایت مورد نظر hsetest.com نام دارد که در حال حاظر در حال اجرا است. این وبسایت متعلق به دبیرخانه علمی و اجرایی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) میباشد.

کارکرد سایت بدین صورت است شرکت ها و سازمان ها برای دریافت گواهی  HSE اقدام میکنند، که برای این کار ابتدا در سایت ثبت نام کرده. سپس یک پروژه ی جدید تعریف میکنند و پس از پر کردن فرم اطلاعات اولیه، بر اساس فرمولی از پیش تعیین شده، قیمت پرداختی برای آنها محاسبه می شود که امکان پرداخت یکجا و یا در سه مرحله قابل انتخاب است. پس از تایید پرداخت، قسمتی بنام "خود ارزیابی" توسط ادمین سایت برای شرکت مربوطه فعال میشود که متشکل از فرمهای سوالی مختلفی است که باید تکمیل شوند و برای برخی از موارد ارزیابی، مدارک لازم ضمیمه و آپلود میشوند. پس از اتمام این خود ارزیابی و تایید ادمین، گزینه ای برای نمایش نموداری اطلاعات وارد شده و تحلیل آنها، در داشبورد شرکت نمایان میشود. سپس چند کارشناس ارزیابی که تعداد آنها بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شرکت، تعیین میشود، توسط ادمین سایت انتخاب میشوند تا برای ارزیابی های میدانی بصورت حضوری شرکت مورد نظر را بررسی کنند. این ارزیابان پس از مراجعه ی حضوری، ارزیابی های خود را درون اپلیکیشن اندرویدی که برای ارزیابان نوشته شده است وارد کرده و سپس این اطلاعات به سرور ارسال میشوند تا برای ادمین قابل مشاهده باشند .( در حال حاضر اطلاعات فقط در سرور و در دیتابیس ذخیره میشوند و در پنل ادمین نمایش داده نمیشوند.) سپس پس از ویرایش احتمالی و تایید ادمین، این ارزیابی ها در داشبورد شرکت مربوطه قرار میگیرد.  این کلیت کارکرد وبسایت مربوطه است.                                                                                                               

مواردی که نیاز به اصلاح، و یا افزودن قابلیت های جدید دارند بصورت زیر میباشند:

(فایل های پیوست بصورت یک فایل زیپ ضمیمه شده اند)

  • درپنل داشبورد مشتری(پیوست 3)، در قسمت مشاهده ی فاکتور(پیوست 4)  در صورتی که پروژه ثبت شده اولین پروژه آن شرکت نباشد و قبل از آن پروژه ی دیگری تعریف وانجام شده باشد، فرمول محاسبه قیمت دپار اختلال شده و قیمت را اشتباه اعلام میکند. که این اختلال باید بررسی و اصلاح شود.
  • در قسمت مشاهده فاکتور، در قسمت پرینت فاکتور(پیوست 5)، فونت متن فاکتور باید تغییر کند. کیفیت عکس ها با اینکه سورس عکس ها کیفیت بالایی دارند، کمی تار نمایش داده میشود که باید بررسی و رفع شود.
  • در قسمت مشاهده ی فاکتور(پیوست 4) باید دکمه ای برای انجام هر سه مرحله ی پرداخت در یک مرحله افزوده شود. در حال حاضر دکمه های پرداخت، عملی انجام نمیدهند. درگاه پرداخت بانکی تهیه شده، اما باید فرایند ارجاع به صفحه پرداخت و نمایش نتیجه پرداخت به مشتری، پیاده سازی شود. همچنین در صورت موفقیت آمیز بودن هر یک از مراحل پرداخت یک تیک به نشانه ی موفقیت آمیز بودن در کنار آن دکمه ی پرداخت نمایان شده و دکمه کلیک دوباره نداشته باشد.
  •  پس از انجام هر پرداخت، پیامی در پنا ادمین(پیوست 1 و 2) برای ادمین سایت در قسمت اعلان ها نمایش داده شود(پیوست 6). دکمه ی اعلان ها در پنل ادمین قرار دارد ولی در حال حاضر کاری انجام نمیدهد و صفحه اعلان ها نیز باید ساخته شود.
  • در قسمت مشاهده  فاکتور گزینه ای برای دانلود گواهی ارزش افزوده قرار دارد(پیوست 7). اما فایل مربوط به آن توسط برنامه نویس قبلی در سرور قرار گرفته و گزینه ای برای آپلود مجدد آن در صورت نیاز به تغییر، در پنل ادمین قرار نگرفته است و در حال حاضر برای انجام این کار باید بصورت دستی فایل در سرور جیگزین فایل قبلی شود. لذا نیاز است تا گزینه ای در پنل ادمین برای آپلود مجدد این فایل قرار گیرد.
  • در حال حاضر پس از پرداخت وجه توسط شرکتها، ادمین سایت توسط پنل ادمین، گزینه ی خود ارزیابی را برای آن شرکت فعال میکند(پیوست 8). اما در صورتی که آن پروژه اولین پروژه آن شرکت نباشد و در گذشته پروژه ی دیگری نیز تعریف و انجام آن به اتمام رسیده باشد و در قسمت آرشیو پروژه ها(سوابق پروژه ها)(پیوست 9) در پنل داشبورد آن شرکت قرار گرفته باشد، گزینه ی خود ارزیابی برای آن پروژه های گذشته نیز دوباره فعال می شود. در صورتی که پس از اتمام هر پروژه دیگر نباید گزینه ی خود ارزیابی آن پروژه فعال شود(پیوست 10). لذا نیاز است در هنگامی که ادمین دکمه ی فعال سازی خود ارزیابی را برای شرکتی فعال میکند، فقط خودارزیابی پروژه ی جاری فعال شود وخود ارزیابی پروژه های به اتمام رسیده دوباره فعال نشود.
  • در قسمت  سوابق پروژه ها که مکان نمایش پروژه های تمام شده ی یک شرکت در پنل داشبورد شرکت است(پیوست 9)، نیاز است تا گزینه ای برای مرتب سازی نمایش پروژه های انجام شده بر اساس سال قرار بگیرد.
  • در پنل ادمین، قسمتی بنام "انقضای خود ارزیابی صنایع" وجود دارد که در آن ادمین میتواند برای شرکت هایی که در یکدسته بندی وجود دارند( مانند: ساختمان سازی، پزشکی، راه سازی و ...) تاریخ انقضای خود ارزیابی تعریف کند تا با فرا رسیدن تاریخ مورد نظر، قسمت خود ارزیابی تمامی پروژه هایی که در آن دسته بندی قرار دارند غیرفعال شود(پیوست 11)، اما کارکرد این قسمت قابل غیر فعال سازی نیست. و نیاز است تا گزینه ای برای غیر فعال سازی یکباره ی کل این تنظیمات در آن صفحه قرار بگیرد تا با فشردن آن تمام تاریخ های در نظر گرفته شده غیر فعال شوند. همچنین این دکمه ی غیر فعال سازی باید بصورت جداگانه برای هر یک از دسته بندی ها نیز قرار بگیرد تا ادمین بتواند صرفا اثر گذاری تاریخ یکی از دسته بندی ها را نیز غیرفعال کند.
  •  پس از ثبت اطلاعات توسط مشتری اطلاعات ثبت شده در صفحه ی نمودار بصورت نموداری نمایش داده میشود(پیوست 12 و 13). اما نیاز است تا پس از آن کارشناسان سایت بتوانند اطلاعات ثبت شده را  بررسی کنند و در صورت نیاز برخی از اطلاعات ثبت شده را تغییر دهند و پس از ثبت، اطلاعات بصورت جداگانه روی دیتابیس ذخیره شوند.
  • در حال حاضردر پنل داشبورد شرکت ها در قسمت لیست پروژه ها- در ستون گذارشات ،  دکمه ی نمودار وجود دارد که اطلاعات ثبت شده در خود ارزیابی را بصورت نمودار نمایش میدهد(پیوست 12 و 13). در حال حاضر نیاز است که دو دکمه  ی دیگر بنام های "تجزیه و تحلیل" و "مقایسه" نیز در کنار آن ایجاد شود،  که تجزیه و تحلیل در واقع مشابه هان صفحه نمودار باید باشد که در حال حاضر ساخته شده است، و تنها تفاوت آن این است که اطلاعات خود ارزیابی ویرایش شده توسط کارشناس که در مورد قبل توضیح داده شد را باید نمایش دهد. دکمه ی "مقایسه" نیز همان طراحی دو صفحه قبل را دارد با این تفاوت که وظیفه ی آن نمایش مقایسه ای نمودار های دو صفحه ی قبل است، و باید هر دو نمودار ها را روی هم انداخته تا مشاهده ی تغییرات برای کاربران آسان شود. همچنین این دو گزینه از همان ابتدا نباید در داشبورد مشتری نمایش داده شوند و گزینه ای در پنل ادمین باید قرار گیرد تا ادمین پس از آماده شدن اطلاعات برای نمایش، با فشردن آن، این دو دکمه را در داشبورد مشتری فعال کند.
  • در حال حاظر در پنل داشبورد مشتری، گزینه ای بنام ویرایش وجود دارد که مشتری میتواند با فشردن آن، اطلاعات اولیه ی خود را ویرایش کند(پیوست 14)، که این گزینه همواره فعال است. لذا نیاز است در زمانی که ادمین سایت کلید فعال سازی خود ارزیابی را برای مشتری فعال میکند، همزمان دکمه ی ویرایش غیر فعال شود تا کاربر قادر به ویرایش اطلاعات خود نباشد.
  • قسمتی بنام "پیام به ازیاب" در پنل ادمین وجود دارد که ادمین بتواند بویسله ی آن به ارزیابان پیام ارسال کند(پیوست 15). که صفحه آن کاملا طراحی شده اما کار نمیکند و نیاز است تا کد های back end آن نوشته شود.
  • پس از انتخاب ارزیاب برای هر پروژه و تعیین فعالیت هایی که ارزیاب باید انجام دهد، نیاز است تا بصورت خودکار ایمیلی برای آن ارزیاب ارسال شود. که برای آن نیاز است تا سیستم ایمیل داخلی برای سایت راه اندازی شود.
  • پس از مراجعه ارزیاب به شرکت مربوطه و ثبت اطلاعات حاصل از ارزیابی در اپلیکیشن اندروید و ارسال و ذخیره ی آن اطلاعات روی سرور سایت، نیاز است تا قسمتی در پنل ادمین طراحی شود که آن اطلاعات از دیتابیس خوانده و به شکل سطری و ستونی نمایش دهد. و ادمین بتواند در صورت نیاز تغییری در اطلاعات ثبت شده ایجاد کند و پس از فشردن کلید "تایید نهایی" ، گزینه ای در پنل داشبورد مشتری نمایان شود تا با فشردن آن، اطلاعات به مشتری نمایش داده شوند. اما در آنجا قابل ویرایش نباشند. همچنین امکان دانلود اطلاعات نیز برای مشتری فراهم شود.
  • نیاز است تا گزینه ای در پنل ادمین سایت قرار گیرد تا ادمین بتواند تمامی فایل های ضمیمه شده در خود ارزیابی یک پروژه را بصورت یکجا درون یک فایل زیپ دانلود کند(پیوست 16).
  • در پنل ادمین گزینه ای بنام "گذارش کلاس و ارزیاب" وجود دارد که وظیفه آن نمایش مشخصات تمامی شرکت ها و سازمان هایی است که در سایت ثبت نام گرده اند(پیوست 17). که باید این اطلاعات را بصورت سطری و ستونی نمایش دهد و گزینه ای نیز برای دریافت این اطلاعات در قالب یک فایل اکسل نیز وجود دارد. اما در حال حاظر کار نمیکند و اطلاعات را نمایش نمیدهد و قابلیت دانلود خروجی اکسل نیز کار نمیکند. همچنین ستون های اطلاعات این صفحه کامل نیست و نیاز است تا اطلاعات بیشتری را نمایش دهد. و متعاقبا فایل اکسل خروجی نیز باید متناسب با آن تغییر کند.
  • در پنل داشبورد مشتری ها، پس از انتخاب ارزیاب برای هر پروژه، ستونی بنام "ارزیابی میدانی" باید اضافه شود که در آن دکمه ای بنام "معرفی ارزیابان" باید قرار گیرد که مشتری با کلیک بر روی آن بتواند مشخصات ارزیاب هایی که برای آنها در نظر گرفته شده است راببیند.(شامل نام ارزیاب، عکس، نام محور یا محور های ارزیابی که باید انجام شود، کد ارزیاب،ایمیل، لینک دانلود رزومه ارزیاب، امتیاز ارزیاب و .. ) همچنین نیاز است تا قسمتی در نظر گرفته شود که مشتری بتواند به ارزیاب امتیاز دهی کرده ، نظر خود را درباره ارزیاب وارد کند، و به چندین سوال در قالب یک نظر سنجیِ گزینه ای در مورد آن ارزیاب پاسخ دهد.

این پروژه شامل 1 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

30روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت چهار سال پیش

1 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار