امروز 9 فروردین 1403

 آخرین پروژه های اجراشده در سال 96 گروه داتیس پارس ساخت اپلیکیشن سامانه آموزش سلامت، طراحی و ساخت سیمولاتور آموزشی رانندگی خودرو و عیب یابی و پیاده سازی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در شیراز

در ذیل بخشی از فعالیتهای گروه داتیس پارس خدمتتان ارائه می گردد:

گروه داتیس پارس به صورت منسجم فعالیت خود را شیراز در حوزه آموزش مجازی و در بخش تولید محتوای مجازی تحت وب از سال 1382 با موسسه آموزش مجازی دانشگاه شیراز آغاز کرد. پس از مدتی این مجموعه فعالیت های خود را در چهار بخش زیر متمرکز نمود: 

الف: تولید محتواهای آموزشی تحت وب و تحت موبایل(E-Learning & M-Learning)

ب: تولید انیمیشن های دوبعدی و سه بعدی

ج: ساخت بازی های رایانه ای و تلویزیونی و سیمولاتورهای آموزشی(ثبت به عنوان اولین تیم ایرانی(سال 94) در کمپانی بزرگ بازی سازی آمریکا (Epic)

د: نرم افزار های windows application  , web applicationو Mobile application

گروه داتیس امروز پس از 14 سال فعالیت افتخار همکاری با مراکز دانشگاهی و سازمان های خصوصی و دولتی مختلف در کشور  از جمله دانشگاه شیراز، علوم پزشکی شیراز، شهید بهشتی تهران، علم وصنعت، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید رجایی تهران و ... و سازمان هایی چون فنی و حرفه ای کل کشور، سازمان حفاظت محیط زیست کل کشور و فارس، صداو سیمای تهران(ساخت بازی های عمو پورنگ)، صدا و و سیمای فارس، بندرعباس و ... و شرکت های نفتی همچون پلیمر آریاساسول داشته و دارد.

امیدوارم با همیاری یکدیگر و کنار هم قراردادن تیم های نرم افزاری و سخت افزاری بتونیم زمینه فعالیت جوانان مستعد شهرمونو فراهم کنیم وجایگاه نرم افزاری فارس در بازار IT کشور را بالاتر ببریم.

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...

فعالیت به عنوان خریدار

در حال بارگذاری ...


بدون امتیاز .

انصراف خريدار از ادامه پروژه


در حال بارگذاری ...