امروز 1 اردیبهشت 1403

با سلام و آرزوی موفقیت برای دانشجویان و محققین عزیز

 این حساب کاربری با تیک آبی و تایید شده است. کلیه محتوای درج شده در این رزومه منحصراً تحت مالکیت معنوی خودم (خانم دکتر آقاجانی) می باشد و هرگونه کپی برداری از رزومه من، پیگرد قانونی دارد.

اجرای پروژه های تحقیقاتی، شبیه سازی، آماری، برنامه نویسی، طراحی سایت و... ؛ همه مواردی که در رزومه ام قید کردم برای من یک دنیای هیجان انگیز و تجربه جالب است، به طوری که پس از اکسپت هر کار دیگر برای من پروژه معنی ندارد و با این دید که کار خودم است، تمام دانش و مهارتم را برای اجرای آن به خرج میدهم و از خروجی کارم لذت میبرم تا زمانی که بهترین نباشد، کار را به شما تحویل نمی دهم، پس در جایگاه مجری نیستم و در واقع کار شما، کار خودم است، از اینکه با پروژه خود باعث کسب تجربه های جدید و یادگیری بیشتر من می شوید، سپاسگزارم. در ادامه معرفی مختصری از من را بخوانید، با توصیه های دوستانه من مسیر پروژه های خود را هموارتر کنید و جلوی کلاهبرداری را بگیرید، برای شروع و تکمیل پروژه های خود، راهنماهای رزومه من را بخوانید، و پس از آشنایی کامل به من پیام دهید، از آشنایی با هم خوشحال خواهیم شد. کمی طولانی اما جالب است.

اطلاعات شخصی: بنده دکتر آقاجانی (خانم) فوق تخصص پارازیتولوژی مدرس دانشگاه هوهنهایم آلمان و تهران؛ در این سایت صرفاً با هدف کمک به محققین و دانشجویان، حوزه کاری من در دو زمینه علمی- آکادمیک و بازاریابی صنعتی- تجاری می باشد. 

در اینجا سعی کردم رزومه کاملی برای یک همکاری کاملا رضایت بخش قرار دهم لطفا بخشی از وقت ارزشمند خود را برای مطالعه این رزومه صرف نمایید تا تجربه ثبت پروژه موفقی داشته باشید:

شرح رزومه: 1- توضیحات فعالیت، 2- راهنمای همکاری، 3- راهنمای پروژه، 4- سوابق تحصیلی و عملکرد، 5- مهارت های فنی و علمی

**پروژه مبهم و عدم ارائه توضیحات کافی توسط خریدار، به هیچ وجه قابل اجرا نمی باشد.**

((بسیار مهم: هرگز با افراد دلال همکاری نخواهم کرد. به محض محرز شدن آیدی خریدار واسطه، کلیه پروژه های درحال اجرا با وی را نیز لغو خواهم کرد. تارگت من از فعالیت فریلنسری و تجربه های ناموفق قبلی چه از نظر اخلاقی و چه حرفه ای، منجر به چنین تصمیمی شده است. هیچ همکاری با کافینت ها و افرادی که خود را به عنوان موسسه یا سایت های خدمات دانشجویی معرفی میکنند، نخواهم کرد.))

بسیار مهم و بحرانی: خریداران محترم در مقام دانشجو و استاد و محقق، فرقی نمی کند هوشیار باشید، اخیرا فضای فریلنسری درگیر موضوعی شده که پروژه های تاپ و گرید بالای تز دکتری، ارشد، مقاله isi و... در سطوح مشابه توسط مجری های مختلف به بیش از یک صدم قیمت واقعی در حال اجراست. چطور پیپر isi بالای 200 میلیون را کسی می تواند به قیمت 2 میلیون برای شما بنویسد یا تز 30 میلیونی را با 3 میلیون بنویسد و ریگی به کفشش نباشد؟! تقریبا به نحوی تمامی پروژه هایی که من قبلا در اینجا راهنمایی و همکاری می کردم توسط چند مجری به خصوص به طور مستمر گرفته می شود و این مجریها در مدت کوتاهی رتبه های تک رقمی و دو رقمی سایت را از آن خود کرده اند و رتبه تک رقمی من بدلیل فعالیت بسیار کم در یکسال اخیر تبدیل به رتبه فعلی شده است. این موضوع از سوی مدیریت سایت قابل کنترل است اما بعد از اینکه به شما ضربه وارد شد و غیرقابل جبران بود، حتی مسدود شدن پروفایل مجری خاطی نیز جبران تلفات وارد شده به شما نخواهد بود. اغلب این مجری ها در بیرون از پارسکدرز به صورت کافینتی و گروهی کار را دست به دست می چرخانند و در نهایت یک فایل بی سروته تحویلتان می دهند. خریداران با وعده قیمت های پایین، این پروژه ها را برون سپاری می کنند و عملا پروژه تخصصی دیگر در این سایت معنی ندارد، فقط اجرا با حداقل هزینه برای اغلب خریداران مطرح است. هشدار مهم!!! اصلا اهمیتی ندارد که نمیخواهید من در پروژه شما همکاری کنم یا هر مجری دیگری که کار واقعی و غیرجعلی ارائه می دهد. برای من فرقی نمی کند 2000 پروژه در رزومه ام داشته باشم یا 200 پروژه. چیزی که مهم است تبعات بعدی این پروژه هاست که قطعا دامن گیرتان می شود و غیرقابل جبران است. همانطور که از رزومه من مشخص است هیچ پروژه ای با افراد واسطه پذیرش نمی کنم و به شدت روی کیفیت کار تحویلی حساس هستم. شما به عنوان یک خریدار واقعی، لطفا گرفتار این بازی ها نشوید چون بعدا کاری از من ساخته نخواهد بود که به شما کمک کنم. پیش از شروع هر نوع پروژه ای تمامی جوانب را با شما مورد بررسی قرار می دهم و تنها پس از تعیین تکلیف شدن تمامی موارد تخصصی، اعلام قیمت و زمان خواهم کرد. حتی برای اجرای پروژه های خود می توانید از راهنماهای رزومه که در اینجا قرار دادم استفاده کنید. موردی که در کمال ناباوری اخیراً مشاهده کردم، کپی برداری از محتوای رزومه من است که این سرقت ادبی و نقض مالکیت معنوی را راساً و فورا تحت پیگرد قانونی قرار میدهم، در صورتی که شخصی اقدام به این فیشینگ نماید، تبعات قانونی آن را پذیرفته است!

توجه: با خریداری که بهر دلیل بعد از دریافت مشاوره از من با مجری دیگری قرارداد بسته و کار بی کیفیت تحویل گرفته، متحمل ضرر مالی و زمانی شده و تمام توضیحات من را نادیده گرفته، همکاری نخواهم کرد. اصول اخلاق حرفه ای این است که دوبار در مورد یک پروژه گفت و گو نشود. لذا توصیه دوستانه و دلسوزانه من انتخاب مجری صحیح در ابتدای کار است، بعد از آن امکان مراجعت و جبران وجود نخواهد داشت. مجری کافینتی بی دانش، با رزومه پروژه های متعدد در اینجا کم نیست، تعداد پروژه بالا اصلا هنر نیست دوستان عزیز! همانقدر که شما بابت زیانی که می بینید ناراحت میشوید، حال من هم با دیدن چنین مسائلی بد می شود. با احترام به شما دوست بزرگوار و خودم، خریدار مذکور در بلاک لیست من قرار میگیرد.

ارائه مشاوره به دوستانی که ناآگاه هستند و در ابتدای کار هستند، وظیفه من است و در این مورد بدون چشم داشت مالی، کوتاهی نخواهم کرد.

  • توضیحات فعالیت:

هیچ یک از پروژه های من در پارسکدرز برون سپاری نمی شود و توسط شخص ثالث انجام نمی گیرد و مجری خودم هستم. بدلیل تنوع حوزه های تخصصی فعالیت من، لازم است کلیه جوانب پیش از شروع به همکاری به استحضار خریدار محترم برسد، تا از هرگونه سوء تفاهم و مشکلات احتمالی جلوگیری گردد. بنابراین لطفا با دقت مطالعه فرمایید و فقط در صورت مورد تایید بودن، اقدام به شروع همکاری نمایید.

نکته مهم

از پذیرش پروژه هایی که صرفا برای کسب نمره و گذراندن واحد درسی ثبت می شود، تمرین های کلاسی، پروژه های واسطه ای غیر تخصصی و موارد مشابه معذورم، حضور من در این سایت فقط منحصر به ارائه کمک تخصصی در راستای پیشبرد پروژه به صورت حرفه ای، افزایش مهارت ها، تقویت رزومه و همراهی با دانشجویان و محققین و سایر کارفرمایان می باشد.

نگارش متون بدون هیچ گونه کپی برداری و کاملا یونیک می باشد، بنابراین توقع جمع آوری متون و سرهم بندی مطالب را نداشته باشید، سورس اصلی تمامی پروژه های تحقیقاتی متون انگلیسی مقالات و کتب علمی است و هیچ گونه پلاجیاریزمی در متون وجود نخواهد داشت.

نقص اطلاعات

از درخواست قیمت کلی خودداری نمایید/ مانند سوالات: مقاله علمی پژوهشی چند؟ مقاله isi چند؟ پایان نامه چند و.../ هیچ پروژه علمی بدون ارائه توضیحات دقیق قابل اجرا نیست و بنابراین قیمت گذاری نیز غیرممکن خواهد بود.

زمانی که پیام زیر را دریافت میکنید به معنی این است که پروژه شما توسط من قابل اجراست اما توضیحات یا فایلهای پروژه شما ناقص است:

( سلام جهت ارائه بالاترین کیفیت و امکان بررسی پروژه، لطفا توضیحات کامل و تخصصی را ارسال نمایید )

بنابراین لطفا طبق راهنماهای کامل زیر، تمامی توضیحات پروژه و فایلها را ارسال نمایید تا بررسی کنم

اعلام قیمت و زمان تنها برمبنای درخواست متنی پروژه در صفحه اصلی پروژه و نیز توضیحات ارائه شده خریدار در متن گفت و گو، انجام می شود، هرگونه ویس به دلیل ابهامات، کیفیت صدای پایین، نوع گفتار و... غیرقابل استناد و بررسی می باشد، بنابراین ملاک اجرای پروژه ها صرفاً متن ارسالی پیش از شروع کار می باشد.

موارد عمومی که بدون معطلی منجر به قراردادن کاربر در بلاک لیست می شود:

1- استفاده از لغاتی مثل فضایی، نجومی و... یا الفاظ دیگر که در راستای پایین آوردن سطح فعالیت علمی استفاده می شود

2- عدم آزادسازی به موقع طبق مفاد قرارداد (حتی در صورت داشتن تجربه چندین پروژه موفق با یک کاربر)

3- عدم استفاده از الفاظ مناسب در گفت و گو و لحن تمسخرآمیز

4- استفاده از الفاظ تهدیدآمیز و توهین آمیز (مورد اخیر باتوجه به شدت بکارگیری، از طریق مقامات قضایی مورد پیگیری قرار می گیرد)

5- محرز شدن آیدی خریدار به عنوان شخص واسطه (به هیچ وجه کار علمی را با دلالی آلوده نمی کنم و با افراد واسطه هیچ گونه فعالیتی نخواهم کرد).

6- توقع اجرای رایگان مواردی که نیازمند پرداخت هزینه است و همچنین موارد خارج از توافقات اولیه که پیش از شروع به اطلاع خریدار می رسد. خریدار موظف است کلیه خواسته های پروژه را پیش از شروع کار به اطلاع مجری برساند و در صورتی که در حین اجرای کار درخواستی منجر به اختلال در روند پروژه و تغییر موارد اجرا شده و توافقات اولیه گردد، این حق بر من وجود دارد که در صورت نیاز مبلغ پروژه را تغییر دهم و در صورت مشاهده رفتار نامناسب از طرف خریدار، از اجرای ادامه پروژه صرفنظر نموده و مبلغ موارد انجام شده را دریافت نمایم. اعلام درخواست دقیق پروژه در ابتدای کار منجر به تسریع اجرای کار شما و ارائه بهترین کیفیت ممکن می گردد، بنابراین لطفا در این خصوص سهل انگاری نکنید)؛ ارسال ویس های طولانی مربوط به جلسات، منجر به اتلاف وقت زیاد از من می شود، لطفا نکات خود را به صورت فایل متنی pdf مرتب و خوانا ارسال نمایید.

7-ارسال پیامک های متعدد، درخواست شماره تماس (لطفا از ارسال پیام فوری برای پروژه ای که تازه ثبت نموده اید، خودداری نمایید؛ این ویژگی فقط برای پروژه های در حال اجرا و در موارد بسیار ضروری است، نه در هر ساعتی از شبانه روز و به طور مکرر!)

8- سایر موارد خلاف قوانین پارسکدرز و قانون تجارت الکترونیک

زمانی که شخص در بلاک لیست قرار گیرد، امکان رفع بلاک وجود نخواهد داشت و دائمی می باشد.

مفاد مندرج در بندهای ذیل به منزله توافق و امضای قرارداد همکاری است و هرگونه عدول از آن موجب فسخ قرارداد می گردد. همچنین، عدم رعایت هریک از مفاد فوق؛ علاوه بر قرارگیری کاربر در بلاک لیست منجر به اقدامات قضایی و پیگیری قانونی نیز خواهد شد. باتوجه به اینکه مفاد ذیل به مرور زمان بروز رسانی می شود، حتما در ابتدای پروژه خود، از متن قرارداد فی مابین، نسخه ای ذخیره نمایید.

  • راهنمای همکاری

الف- شروط قرارداد طرفین

 راهنمای پرداخت

آزادسازی وجه 24 ساعت پس از ارسال پروژه و نهایتا تا 72 ساعت پس از ارسال فایل طبق قوانین سایت، در تمامی پروژه هاست. بنابراین لطفا به این مسئله توجه داشته باشید و از گرو ماندن وجه پروژه به هر دلیلی بیشتر از این زمان خودداری کنید. چنانچه تمایل ندارید وجه را به صورت فوق آزاد نمایید، لطفا تقاضای همکاری نکنید، چرا که یکی از شروط مهم قرارداد همین می باشد.

راهنمای اجرای پروژه های مرحله ای

هر پارت از پروژه های مرحله ای، نیازمند دریافت تاییدیه است. هرگونه اصلاحاتی تا زمانی که وارد فاز بعدی پروژه نشده ام قابل اجراست و پس از آن امکان اعمال تغییر وجود نخواهد داشت، بنابراین حتما به این مسئله توجه داشته باشید و با دقت کافی فایل را بررسی نمایید. تنها پس از اینکه از صحت مطالب و مورد تایید بودن آن اطمینان حاصل شد، اقدام به گروگذاری و اعلام آمادگی برای شروع مرحله بعد نمایید.

راهنمای آزادسازی پروژه های مرحله ای

در پروژه های چند مرحله ای، هزینه مربوط به هر فاز به طور جداگانه دریافت می شود. مبلغ تقسیط در شروع کار برای هر پارت توافق می شود و هزینه دریافت شده کاملا مربوط به پارت تحویل داده شده است. هیچ هزینه ای برای کار تایید نشده در حق من قابل دریافت نمی باشد و گروگذاری پارت بعدی در هر پروژه توسط شما به معنی مورد تایید بودن مرحله قبل می باشد. ملاک تایید من در پروژه های مرحله ای، گروگذاری پارت بعدی توسط شماست و لازم است آزادسازی مرحله ای نیز طبق پروژه های یک مرحله ای به صورتی که در بندهای فوق اعلام شد انجام شود. ذکر بهانه یا موکول کردن دریافت تاییدیه مراحل تحویل داده شده به آینده، مورد تایید من نمی باشد (آزادسازی هر مرحله پس از ارسال همان مرحله و نهایتا تا 72 ساعت پس از ارسال فایل مرحله مورد نظر ).

راهنمای ویرایش

امکان ادیت کار شما پس از بررسی در هر زمانی وجود دارد. تنها لازم است فایل را از کلیه جوانب بررسی کرده و با درج کامنتهای مورد نظر روی فایل، آن را برای من ارسال نمایید تا مطالعه کنم.

راهنمای ضمانت

امکان پذیرش پروژه با شرایط گروگذاری ضمانت تخصص مجری وجود ندارد. چنانچه مایل به حذف ضمانت نیستید، از دعوت من به پروژه خودداری نمایید.

راهنمای پشتیبانی و آموزش

ارائه توضیحات مربوط به شبیه سازی، دیتاست، و سایر موارد در پروژه های پایان نامه مربوط به فصل 4 بوده، و در راستای اجرای این فصل انجام می شود. در خصوص شبیه سازی؛ آموزش ارائه نمی شود بلکه ویدئو از کدینگ و ارائه ران از سیمولیشن جزء فصل 4 بوده و در پایان اجرای این فصل به دانشجویان محترم ارسال می گردد. در مواردی که نیاز به آموزش باشد، در پروژه جداگانه و با هماهنگی، اطلاع دهید تا بررسی کنم.

راهنمای قیمت گذاری و تقسیط

پروژه های پایان نامه حداکثر در 4 مرحله قابل اجراست که در برخی موارد فصل اول تا سوم معادل با 50 درصد پروژه و در مواردی دیگر معادل با 75 درصد پروژه خواهد بود. تصمیم گیری در خصوص نحوه تقسیط پروژه ها در ابتدای هر کار اعلام می شود و فصول تحویلی برهمین مبنا خواهند بود.

راهنمای زمان تحویل

در مواردی ممکن است بسته به شرایط خاصی در پروژه ها نیاز به افزایش زمان داشته باشم، بنابراین در صورتی که می خواهید پروژه را در دقیقاً در یک روز مشخص و بدون هیچگونه افزایش زمان انجام دهید، لطفا از برون سپاری آن به بنده خودداری نمایید.

راهنمای زمان رزرو

لطفاً به رزرو زمانی 7-10 روز توجه کنید؛ امکان پذیرش پروژه فورس وجود ندارد. در مواردی ممکن است پروژه ای باتوجه به بازه زمانی پذیرش، سریع تر از موعد تحویل داده شود؛ اما این مسئله در موارد دیگر ممکن است برعکس باشد. به عنوان مثال: ممکن است مدت زمان اجرای پروژه ای، 2 روز باشد، اما باتوجه به ترافیک کاری می بایست رزرو زمانی نیز به زمان اجرای پروژه اضافه و در مجموع 12 روز ثبت گردد.

راهنمای لغو پروژه

1- لغو توسط مجری

در هیچ پروژه ای بدلیل شخصی از ادامه همکاری انصراف نمی زنم و دانشجو را در نیمه راه رها نمی کنم، اما این غیرقابل تضمین است و در موارد معدودی ممکن است حسب اتفاق و روزگار حوادثی ایجاد شود که از دست من انسان کاری بر نیاید، در این صورت، باتوجه به اینکه هر پروژه ای به صورت مرحله ای و فازبندی مورد تایید قرار میگیرد و تا زمانی که تایید نشود، فاز بعدی قابل انجام نخواهد بود؛ لذا خریدار محترم توافق نموده است که هزینه مراحل تحویل داده شده را پرداخت نمایید و در صورت گروگذاری مرحله بعد و عدم دریافت آن مرحله، میتواند وجه خود را از پارسکدرز برداشت نموده و حق مالی برای من ایجاد نخواهد شد.

2- لغو توسط خریدار

در مواردی که به دلایل اخلاقی و یا درخواست لغو از طرف خریدار، پروژه در نیمه راه ناتمام بماند، این حق بر من وجود دارد که بدون درج هیچ گونه تاثیر در رزومه اعم از کامنت منفی، مهر داوری، نزول رتبه، اعمال محدودیت در فعالیت فریلنسری و مواردی از این دست که پارسکدرز می تواند برای مجری اعمال نماید، با درخواست لغو موافقت کنم.  

3- لغو توسط پارسکدرز

در مواردی که خریدار پس از سپری شدن مدت زمان قابل توجهی، هیچ گونه پاسخی نمی دهد و نسبت به گروگذاری ادامه پروژه، آزادسازی پارت های تحویل داده شده، اعلام تایید محتوای دریافتی و... نظری نمی دهد، پارسکدرز میتواند وجه گروگذاری شده را به حساب من واریز نماید و هیچ گونه تاثیر منفی در رزومه من اعمال نکند و خریدار به موجب عدم پاسخگویی دیگر حقی برای اعتراض نخواهد داشت.

توجه: مفاد درج شده به منزله قرارداد رسمی و حقوقی تلقی می گردد و همگی طرفین، خریدار، مجری و پارسکدرز، با استناد به توافق انجام شده، تا انتهای پروژه ملزم به رعایت شروط خواهند بود.

  • راهنمای قرارداد پروژه:

ب- شروط همکاری و راهنمای علمی، فنی و تحقیقاتی

راهنمای پروژه های تحقیقاتی

کلیه پروژه های تحقیقاتی با سایتیشن بسیار بالا و صرفاً از مقالات و کتب انگلیسی بدون هیچ گونه پلاجیاریزمی نوشته میشود، بنابراین هزینه مربوط به پروژه های لیترچر ریویو نسبت به سایر مجریان بالاتر بوده و قطعاً کیفیت کار مهمترین مسئله برای من است.

راهنمای ثبت پروژه

پروژه بدون ذکر توضیحات دقیق، قابل بررسی نخواهد بود. لطفا همه جزئیات را در پروژه قید نمایید. این کار باعث تسریع بررسی و پاسخگویی هرچه سریع تر به شما می شود. از مواردی مثل موضوع ندارم، هیچ جزئیاتی نمی دانم و... که باعث ابهام می گردد خودداری نمایید، لازم است بکگراند اولیه را خودتان ارائه کنید و در ادامه با راهنمایی هایی که به شما ارائه میکنم، مسیر دقیق و روشنی پیش از شروع کار داشته باشید و سپس اقدام به گروگذاری کنید.

راهنمای پاسخگویی

بدلیل مشغله کاری امکان آنلاین شدن در تمامی ساعات را ندارم، لطفا برای دریافت پاسخ صبور باشید، به ترتیب به همه پیامها پاسخ می دهم. از ارسال پیام های مکرر و پیام فوری خودداری نمایید.

راهنمای پیشنهاد موضوع

ارائه موضوع و ایده تحقیقاتی، پس از ذکر دقیق جزئیات شامل متغیرها، کیوردها و متدولوژی میسر خواهد بود. در صورتی که بدون ذکر این موارد درخواست سابجکت نمایید امکان ریجکت آن بالا می رود و در این صورت عواقب مربوطه به عهده بنده نمی باشد، چرا که برای ارائه موضوع و ایده زمان زیادی صرف میکنم و موردی به صورت رایگان نخواهد بود. در زمینه درخواست موضوع برای تز ارشد یا رساله دکتری، حتما ضمن در نظر گرفتن علایق خود، اسکالر استادتان را نیز بررسی نمایید تا در همان حوزه طرح موضوع کنم.

راهنمای ثبت مقاله

در خصوص راهنمایی برای رایتینگ یا پابلیش مقالات، حتما لازم است حیطه تخصصی دقیق برای طرح موضوع، متدولوژی، رنکینگ ژورنال، به طور کامل ذکر شود و از ذکر کلیت خودداری شود تا امکان بررسی داشته باشم. امکان ارائه قیمت برای حالت های کلی مثل مقاله isi وجود ندارد و ذکر Q و if ضروری می باشد.

راهنمای چاپ مقاله

در پروژه های چاپ مقاله چه مقاله توسط من نوشته شده باشد و چه خود خریدار مقاله را ارسال نموده باشد، کلیه خدمات چاپ بدون توجه به این دو حالت ذکر شده انجام می شود و هزینه انجام کار به طور کامل دریافت میگردد. در صورتی که خریدار مقاله را خودش نوشته باشد و فقط درخواست چاپ دهد، و پس از اینکه مراحل سابمیشن را انجام دادم و ژورنال مقاله را ریجکت نمود، هزینه 40 درصد بابت خدمات سابمیشن و تبادلات با ژورنال از خریدار کسر می گردد و مابقی به وی عودت داده می شود. در مواردی که مقاله را خودم نوشته باشم و پس از اینکه مراحل سابمیشن را انجام دادم و ژورنال مقاله را ریجکت نمود، مقاله دیگری بدون دریافت هزینه مجدد خواهم نوشتم و مقاله دوم را سابمیت خواهم کرد، در صورتی که مقاله دوم نیز ریجکت شود، پس از سپری شدن 12 ماه و تلاش ناموفق برای پابلیش مقالات، پروژه غیرقابل اجرا تلقی می گردد و پس از کسر 20 درصد هزینه توافق شده برای چاپ، مابقی به خریدار عودت داده می شود.

نکته: در صورتی که خریدار مایل باشد با گذشت 12 ماه بازهم اقدام به ادامه پروژه و چاپ مقاله نماید، مقاله سوم برای وی نگارش خواهد شد، اما هزینه نگارش مقاله دریافت می گردد و مجدد خدمات چاپ مقاله طبق روند فوق از سر گرفته می شود.

راهنمای تکمیل بخشی از کار

در مواردی که لازم است بخشی از یک پروژه نیمه کاره، توسط بنده ادامه یابد، حتما ضمن ذکر توضیحات کامل، فایل های مرتبط را نیز ارسال نمایید تا از اتلاف زمان و تقاضای بررسی در چند مرحله جلوگیری شود.

راهنمای پاسخگویی سریع

در هر پروژه ای که ثبت میکنید، لطفا تمامی توضیحات و فایلها را پیوست نمایید. درخواست های منقطع و به مرور زمان باعث نادیده گرفتن پروژه شما و غیرقابل بررسی شدن آن می شود. ابهام و کلی گویی هیچ کمکی نمی کند و بنابراین نمی توانم به شما راهنمایی لازم را ارائه دهم. شما برای پروژه خود هزینه و زمان صرف میکنید، بنابراین درخواست خود را کاملا واضح مطرح کنید، هرگونه ابهامی وجود داشته باشد به شما توضیح میدهم که چطور موارد لازم را به من ارائه کنید، بنابراین در ابتدای کار دقت کافی داشته باشید تا در نهایت کاری که تحویل می گیرید بهترین کیفیت مورد نظرتان را داشته باشد.

راهنمای پروژه های طراحی سایت

در پروژه های طراحی سایت و اپ بدلیل متغیر بودن نوع درخواست ها لازم است تمام جزئیات فنی خود را ارسال نمایید، روش اجرای کار کاملا مربوط به من بوده و خریدار نمی تواند نسبت به زبان برنامه نویسی، کدینگ، قالب، پوسته، و سایر جزئیات فنی از پروژه ایراد بگیرد، خروجی کار کاملا طبق درخواست خریدار اجرا خواهد شد و در صورتی که درخواست روشنی ارائه ننماید، طبق صلاحدید خودم پروژه را پیش میبرم.

در مواردی که نیازمند ثبت دامنه، درخواست هاست، اطلاعات کد اقتصادی، ثبت درگاه بانکی، پنل پیامکی، سیستم پیشخوان پستی و... است، همه موارد پیش از شروع به اطلاع خریدار می رسد و لازم است اطلاعات کامل را برای من ارسال کند، نقص اطلاعات منجر به لغو پروژه و دریافت هزینه نیز خواهد شد.

راهنمای پروژه های ترجمه

ترجمه فایلهای تخصصی به صورت دقیقی اجرا می شود و درخواست بازنویسی نیازمند پرداخت هزینه مربوطه می باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهنمای اخلاقی

اولین پیام بی ادبانه، دور از شأن و نامربوط هر کاربر= آخرین پیام و بلاک دائمی

در صورت مشاهده مورد فوق حتی در پروژه های در حال اجرا= بلاک کاربر، درخواست داوری و لغو پروژه به صورت فوری

توجه: به هیچ وجه امکان بازگشت وجود ندارد، پس از لطفا پیش از بیان جملات، فکر کنید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهنمای عمومی

در مواردی که مغایر با قوانین سایت باشد؛ به هیچ وجه همکاری نخواهم کرد. حتما پیش از برون سپاری کار صفحه قوانین پارسکدرز را بررسی فرمایید.

هزینه مشاوره بسته به نوع پروژه متغیر است و پس از بررسی و هماهنگی اعلام میکنم.

Hello dear students

Specialized academic guidance and counseling for Ph.D., M.Sc. / MA, B.A.

Good luck

Irrelevant messages and rudeness = block

With kind regards

Hallo liebe Schüler

Fachliche Studienberatung und -beratung für Ph.D., M.Sc. / MA, B.A.

Viel Glück

Irrelevante Nachrichten und Unhöflichkeit = Blockieren

Mit freundlichen Grüßen

**************************************************************************

  • سوابق تحصیلی و عملکرد

خلاصه تجربیات:

بیش از 12سال مشاوره و راهنمایی تخصصی نگارش متون تحقیقاتی. پایان نامه- مقاله- کتاب- نویسنده علمی تخصصی- سابقه فعالیت علمی در کلیه سطوح دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی- مشاوره و نویسندگی علمی در کلیه رشته ها- تسلط به نرم افزارهای تخصصی دانشگاهی- علوم انسانی- علوم پزشکی- فنی و مهندسی- علوم پایه؛ نگارش و راهنمایی دانشجویان ارشد و دکتری در کلیه رشته ها نویسندگی تخصصی سایت و تولید محتوا

نگارش متون تخصصی دانشگاهی با رعایت کپی رایتینگ، پارافریز شده و عدم پلاجیاریزم؛ متون مقاله، کتاب، پایان نامه دارای اصالت سنجی ارائه می شوند

باعث افتخار بنده است ضمن دعوت در پروژه های تحقیقاتی و علمی شما مشارکت داشته باشم و روند کار را برای شما تسهیل کنم. دریافت بازخورد روی هر پروژه برای من بسیار اهمیت دارد، لذا خواهشمندم در پایان هر پروژه حتما نظر و امتیاز ارزشمند خود را ثبت نمایید.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • رزومه تحصیلی و حرفه ای شخصی
  • تحصیلات

Educational experiences:

sub - specialist/2020/ parasitology /University of Bremen

P.H.D/ 2015/ Parasitology/ Schloß Hohenheim

MA/ 2012/ English Translator Training/ Tehran University

MSc/ 2011/ Plant pathology/ Tehran University

BS/ 2009/ Phytopathology/ Guilan University

  • سوابق حرفه ای

job tenure:

Special skills: phytopathologist at Deutschland

phytopathology Professor at

Hohenheim, Stuttgart
Munich, Bavaria, Germany

University of Bremen in Germany
University of KwaZulu-Natal
University of Wroclaw
Tehran University of Medical Sciences

University Advisor, Tehran, Iran

full professor of Tehran University and Universität Hohenheim

faculty member of Phytopathology department 

Foreign languages: English and German (Deutsche Sprache)

Designer and developer of web pages, store site, Android application, SEO

Freelancer of Iranian websites

Research projects
Exploring redox homeostasis in the mitochondria of the parasites causing malaria and toxoplasmosis
Investigating the cell biology of Neoparamoeba perurans, a causative agent of Amoebic Gill Disease, and its endosymbiont kinetoplastid, Perkinsela.
Understanding coordination of DNA replication initiation in the African trypanosome
Using microfluidics and flow cytometry to develop novel diagnostics for Leishmaniasis

Specific areas of interest include
   
molecular basis of sexual development in Plasmodium
    metabolism of P. falciparum
    genetics and biology of the interactions between P. falciparum and the mosquito vector
    ecology and behaviour of malaria vectors
    cellular remodelling of trypanosomes and Leishmania during their life cycles
    cell division in trypanosomes
    homologous recombination, DNA repair pathways and antigenic variation in T. brucei
    african trypanosomes and their interactions with their hosts
    neuropathology of African trypanosomiasis
    invasion of the host cell by T. gondii
    biogenesis of the mitochondrion and apicoplast in T. gondii
    control of host cell division and parasite differentiation in Theileria
    immune regulation in vivo in relation to parasitic infection
    fitness costs of the immune response and wild immunology
    imaging the immune response to parasites in vivo
    mathematical modelling of host-parasite systems
    epidemiology of zoonotic pathogens in Africa
    mechanisms of drug resistance
    the role of membrane transporters in parasite virulence and drug susceptibility
    development of new lead compounds and vaccines for parasitic diseases 
    use of C. elegans as a model for understanding gene function in parasitic nematodes
microRNAs and their functions in parasitic nematodes
Manager of 20 specialized sites for selling goods and services in Iran

Manager of the news site and educational advice in Iran

Programmer, entrepreneur, businesswoman, financier, Chief Executive Officer (CEO) of 20 specialized sites in Iran

Web designer and senior programmer

Senior referee of Thomson Reuters international journals

Author of dozens of specialized books in various fields of medicine, statistics, English language, programming, web development, marketing, management and...

  •    مترجم و نویسنده حرفه ای توليد کننده محتوا در وب سایت های خبری
  •    محقق و مترجم دورکار
  •   محقق، مترجم و تايپيست وب سایت های شخصی
  • مترجم، محقق و نويسنده دانشگاهي
  • طراح سایت و برنامه نویس وب سایت، برنامه نویس و توسعه دهنده اپلیکیشن های اندروید، متخصص سئو، گوگل آنالیز و وب مستر و...
  • شبیه سازی و کدنویسی با ده ها نرم افزار کاربردی مختلف بین رشته ای از قبیل متلب، پایتون، آباکوس، R، و... (در ادامه رزومه نرم افزارها ذکر شده اند)

لوکیشن

Tehran, Iran/ Munich, Bavaria, Germany

  • مهارت های فنی و علمی:

Language skills

IELTS

British Council Australia

2013

TOEFL IBT

Sanjesh org.

2014

Deutsche Sprache

Das Leibniz-Institut

2015

Software skills

ICDL

Technical and professional Inc.

2009

SPSS

Institute Of E-learning

2010

Amos

Institute Of E-learning

2011

Lisrel

Institute Of E-learning

2012

Eviews

Technical and professional Inc.

2012

Smart pls

Technical and professional Inc.

2013

SAS/STATA

Technical and professional Inc.

2013

Matlab

Institute Of E-learning

2014

Phyton

Goethe-Inc.

2015

Abaqus

Technische Universität Berlin

2016

Flac 3D

Technische Universität Berlin

2017

 حوزه های تخصصی فعالیت آکادمیک

  • ·         خدمات تخصصی تقویت رزومه و تحصیلات تکمیلی کلیه رشته‌ها
  • ·         انتخاب موضوع پایان نامه
  • ·         نگارش و رفع اشکال پروپوزال
  • ·         نگارش و رفع اشکال پایان نامه
  • ·         ویراستاری و فرمت بندی پایان نامه
  • ·         پاورپوینت و مشاوره دفاع
  • ·         تحلیل و تفسیر آماری
  • ·         نگارش مقاله علمی پژوهشی/ ISI
  • ·         پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر وزارت علوم (علمی پژوهشی- JCR- ISI- Scopus- PubMed- ISC – کنفرانس بین المللی و...)
  • ·         نگارش و چاپ کتاب
  • ·         ترجمه تخصصي کليه رشته ها فارسي به انگليسي و انگليسي به فارسي
  • ·         تحقیق دانشگاهي، دانش آموزي
  • ·         پروژه هاي مختلف کلاسی دانشگاهی
  •           روش تحقيق
  • ·         ویراستاری فنی و علمی کتب، مقالات، پایان نامه و...
  • ·         تایپ حرفه ای (فارسی ، انگلیسی، عربی)- تایپ فرمول (نرم افزارهای math type, MathMagic و...)
  • ·         تایپ، رسم نمودار ، فرمول نویسی، تحلیل آماری با Excell
  • ·        تحلیل آماری باSPSS,Lisrel,Amos, Eviews,Minitab,pls,SAS,STATA
  •          پروژه های کسری خدمت و ضمن خدمت
  •           پروژه های درس پژوهی و اقدام پژوهی
  •          شبیه سازی و برنامه نویسی با  matlab, flac, 3D, phyton, Abaqus, 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حوزه های تخصصی فعالیت طراحی سایت

  • ارائه هاست با کیفیت بالا
  • ثبت دامنه ایرنیک
  • طراحی سایت وردپرسی
  • طراحی اپ اندروید
  • اخذ اینماد و مجوز ساماندهی
  • اخذ مجوز درگاه های بانکی متعدد
  • انتشار اپ در بازار و مایکت
  • سامانه پیامکی
  • کد مالیاتی
  • انتشار سایت در موتور جست و جوهای هوشمند ترب، ایمالز، ذره بین
  • ساخت اکانت گوگل وبمستر
  • تلفن گویا و منشی تلفنی
  • پیشخوان مجازی پستی با صدور بارکد آنی
  • ساخت لوگو
  • اتصال واتساپ به سایت
  • ربات فورواردر محصولات سایت به کانال تلگرام
  • پیج اینستاگرام، ساخت بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام، فالور، ویو، لایک، کامنت اینستاگرام و...
  • خدمات عضو، ویو و... تلگرام
  • خدمات عضو، ویو و.... روبیکا

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

راهنمای نگارش و چاپ مقالات : نظر به درخواست های متعدد عزیزان در زمینه چاپ مقاله isi و همچنین فعالیت مؤسسات سودجو در سطح وب که عمدتاً با سرچ "چاپ مقاله isi در کمترین زمان و تضمینی در صفحه اول گوگل" مشاهده خواهید نمود؛ لطفاً متن زیر را مطالعه فرمائید:

بنده فقط در ژورنال های موجود در لیست وزارت علوم، چاپ مقاله انجام می دهم و در ژورنال های فاقد if پذیرش نمی کنم؛ از این جهت چاپ مقاله در فرصت کمتر از 6 ماه مقدور نیست و تمامی موارد مربوط به آربیتریشن و ریوایز را خودم پیگیری می کنم و در پایان گواهی اکسپت و لینک چاپ برای دانشجو و متقاضی می فرستم. توجه فرمائید چاپ در ژورنال معتبر بازه 6 ماه تا 12 ماه ممکن است طول بکشد و در صورتی که کیفیت مقاله شما بالا باشد، این بازه به حداقل نزدیک می شود. مراحل چاپ مقاله شامل اصالت سنجی iThenticate  ، پارافریز مقاله، فرمت بندی ژورنال، سابمیشن، پیگیری ژورنال، رفع ریوایزهای مقاله، انجام اصلاحیات علمی لازم، انجام اصلاحیات ترجمه ای و گرامری لازم، سابمیشن مجدد، واریزهای لازم به ژورنال و در نهایت اقدامات نهایی و چاپ است، که همگی در هزینه مربوط به چاپ مقاله از ابتدا به متقاضی اعلام و قرارداد منعقد می شود.

 در شرایطی که دانشجو فرصت کمی داشته باشد، بنده پیشنهاد چاپ در کنفرانس های بین المللی معتبر IEEE و سایر موسسات دانشگاهی معتبر را می دهم، چرا که در نهایت مقالات چاپ شده در این کنفرانس ها، نمایه isi می شوند.

 واضح است که چاپ مقاله در ژورنال isi معتبر به هیچ وجه با شرایط یک الی دو ماه مقدور نیست

ژورنال هایی که هزینه دریافت می کنند نیز در این بازه کوتاه پذیرش نمی دهند؛ البته مجلات بی اعتبار بسیار سریع پذیرش می کنند و همین نکته باید شما را حساس کند که چرا حاضرند بدون ابیتریشین مقالات را چاپ کنند و این گواهی چاپ به درد هیچ کجا نخواهد خورد

حتما issn ژورنال هایی که از سوی افراد سودجو معرفی می شود را اعتبارسنجی کنید

خدمات چاپ مقاله در ژورنال های معتبر شامل مراحل زیر است:

iThenticate certificate, Manuscript formatting, writing cover letter, Author statements, Ethical approval and TITLE PAGE, submit to Q1/Q2/etc. journals, Correspondence with the editor, Passing arbitrations, Get a print certificate, Publication your paper.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

#پایان_نامه #پروپوزال #مقاله #ترجمه #تایپ #تحقیق #ویراستاری #تولید_محتوا #نگارش #علمی_پژوهشی #isi #تدوین #غلط_گیری #ادیت #آئین_نامه #فرمت_بندی #پاورپوینت #دفاع #کارشناسی #ارشد #کارشناسی-ارشد #دکتری #علوم-انسانی #فنی_مهندسی #علوم_پزشکی #هنر #زبان #انگلیسی #علمی_تخصصی #دیتا #داده #تحلیل_آماری #تفسیر #داده_کاوی #شبیه_سازی #متلب #سیمولینک #فرترن #پایتون #برنامه_نویسی #صنایع_غذایی #Big_Data #پردازش_ابری #سیستم_مدیریت_محتوا #تجارت_الکترونیک #آموزش_الکترونیکی #Microsoft #سئو #وردپرس #نویسندگی_دانشگاهی #بازنویسی_مقاله #مقاله #کتاب_نویسی #تایپ_فرمول #Copywriting #ویراستاری_کتاب #داستان #تحقیقات_مالی #نویسندگی_پزشکی  #شعر  #Powerpoint #غلط_گیری_مقاله #طرح_پیشنهادی #انتشارات #گزارش_نویسی #تحقیق_و_توسعه #بررسی #ارزیابی #داستان_کوتاه #نوشتن_سخنرانی #نویسندگی_فنی #ترجمه_پزشکی #ترجمه_فنی #ترجمه_عمومی #ترجمه_حقوق #ترجمه_انسانی #ترجمه_چکیده #ترجمه_مقاله #ترجمه_انگلیسی #طراحی_بروشور #Photoshop #Word #اکسل #الگوریتم #زیست شناسی #بیوتکنولوژی #مهندسی_شیمی #شیمی #عمران_و_شهرسازی #عمران #فناوری_پاک #علوم_هواشناسی #هواشناسی #رمزنگاری #مهندسی #برق #الکترونیک #مهندسی_ژنتیک #ژنتیک #زمین_شناسی  #جغرافیا #انسانی #مهندسی_صنایع #صنایع #یادگیری_ماشین #e-learning #machine_learning #Phyton #matlab #SPSS #lisrel #etabs #Stata #data #thesis #dissertation #proposal #university #collage #school #student #research #methodology #science #Scopus #PubMed 

#مهندسی_مواد #ریاضیات #مکانیک #مهندس_مکانیک #مکاترونیک #پزشکی #میکروکنترولر #مهندسی_معدن #نانو #فناوری_نانو #مهندسی_نفت #نفت #اکتشاف #اختراع #کار #اشتغال #دانشجو #دانشگاه #استاد #ایران #فیزیک #رباتیک #پژوهش_های_علمی #پژوهش #آمار #مهندسی_سازه #سازه #آمار #مهندسی_مخابرات #اطلاعات #مهندسی_نساجی #سایبری #نفوذ #حمله_سایبری #پدافند #پدافند_غیر_عامل #ضمن_خدمت #اخبار #اخبار_دانشگاه #دانشگاه_آزاد #دانشگاه_سراسری #دانشگاه_پیام_نور #پیام_نور #علمی_کاربردی #غیر_انتفاعی #تحقیقات_حقوقی #استخدام #آموزش_و_تدریس_خصوصی #تدریس #حوزه #طلبه #سلامت #تاریخ #تغذیه #روان_شناسی #تست #پرسش_و_پاسخ #رفع_اشکال #ارز_دیجیتال #cryptocurrency   #نرم_افزار #سخت_افزار #کامپیوتر #مهندسی_نرم_افزار #اینستاگرام #شبیه_سازی #پاورپوینت  #مشاوره #رزومه #تقویت_رزومه #مهاجرت #اپلای #تحصیل #جوان #نوجوان

  •  تعدادی از نرم افزارهای شبیه سازی، طراحی، برنامه نویسی و آماری که با آنها کار میکنم:

    ETABS

    SAFE

    SAP2000

    PERFORM

    TEKLA

    CSI COL

    AutoCAD

    ABAQUS

    ANSYS

    SOLID WORKS

    CATIA

    OPENSEES

    MATLAB

    VISUAL FORTAN

    C++

    PLAXIS

    SAP

    ETABS

    SAFE

    GAMS

    Ansys CFX

    Fluent

    FLAC

    CATIA

    SOLID WORKS

    3D MAX

    Solidworks

    Catia

    NS2,3

    Maple

    Mathematica

    Minitab

    Spss

    Lisrel

    Amos

    Expert choice

    R

    SAS

    Eviews

    STATISTICA

    NCSS

    Microfit

لطفا برای مشاهده تعدادی از نمونه کارها در چند رشته مختلف، از بخش نمونه کار دیدن کنید.  

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

بدون امتیاز .

برای " پروژه خصوصی "

پروژه در حال انجام است و هنوز هیچ نظری برای آن ثبت نشده است.

برای " پروژه خصوصی "



نه روز پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر566102 )

میانگین امتیاز مجری:     8.17 از ۱۰

در دسترس بودن
8
میزان تخصص
9
تعامل مجری
7
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
5

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر566102 )

میانگین امتیاز مجری:     8.17 از ۱۰

در دسترس بودن
8
میزان تخصص
9
تعامل مجری
7
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
5

برای " پروژه خصوصی "

مجری از تخصص و تعهد بالایی برخودار است.

برای " پروژه خصوصی "


هفده روز پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر566102 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر566102 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

برای " پروژه خصوصی "

دقت و تخصص خوبی دارند

برای " پروژه خصوصی "


بیست و یک روز پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر455019 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر455019 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

برای " پروژه خصوصی "

ممنون از زحمات شما

برای " پروژه خصوصی "


بدون امتیاز .

برای " پروژه خصوصی "

کارفرما پروژه را پذیرش کرده اما هیچ نظری برای مجری ارسال نکرده است.

برای " پروژه خصوصی "


یک ماه پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " انجام دو عدد مقاله با موضوع پروژه پا ... "

(رای توسط rezak )

میانگین امتیاز مجری:     7.80 از ۱۰

در دسترس بودن
5
میزان تخصص
8
تعامل مجری
0
کیفیت حاصل کار
8
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
8

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " انجام دو عدد مقاله با موضو ... "

(رای توسط rezak )

میانگین امتیاز مجری:     7.80 از ۱۰

در دسترس بودن
5
میزان تخصص
8
تعامل مجری
0
کیفیت حاصل کار
8
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
8

برای " انجام دو عدد مقاله با موضوع پروژه پایانی طراحی تقویت کننده توان "

در کل خوب

برای " انجام دو عدد مقاله با موضوع پروژه پایانی طراحی تقویت کننده توان "


دو ماه پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر427035 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربر427035 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

برای " پروژه خصوصی "

ممنونم از مجری باسواد و کاربلد.کارشون عالی و بالاتر از حد انتظار بود.

برای " پروژه خصوصی "


دو ماه پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " نوشتن پروپوزال پروژه پایانی در مورد ... "

(رای توسط کاربر427035 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " نوشتن پروپوزال پروژه پایان ... "

(رای توسط کاربر427035 )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

برای " نوشتن پروپوزال پروژه پایانی در مورد نقد فمنیسم( ادبیات نمایشی ) "

مجری بسیار باتجربه و کار رو باکیفیت عالی انجام دادن .

برای " نوشتن پروپوزال پروژه پایانی در مورد نقد فمنیسم( ادبیات نمایشی ) "


دو ماه پیش .

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط Michel M )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

جزییات امتیاز دریافتی مجری

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط Michel M )

میانگین امتیاز مجری:     10.00 از ۱۰

در دسترس بودن
10
میزان تخصص
10
تعامل مجری
10
کیفیت حاصل کار
10
میزان همکاری
10
تحویل به موقع
10

برای " پروژه خصوصی "

خیلی راضی از همکاری با ایشان بودم انشالله ادامه هم دارد

برای " پروژه خصوصی "


در حال بارگذاری ...

فعالیت به عنوان خریدار

در حال بارگذاری ...

پاداش

به پاس حسن انجام کار، توسط خریدار پاداش به مجری پرداخت شده است.


به پاس حسن انجام کار، توسط خریدار پاداش به مجری پرداخت شده است.


چهار سال پیش .

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

(رای توسط کاربرplc و متلب )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربرplc و متلب )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

از همکاری با ایشان لذت بردم چراکه شخصیت کاملا علمی و بسیار محترمی هستند


چهار سال پیش .

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

(رای توسط کاربرplc و متلب )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

برای " پروژه خصوصی "

(رای توسط کاربرplc و متلب )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

همکاری بسیار عالی داشتیم


پاداش

به پاس حسن انجام کار، توسط خریدار پاداش به مجری پرداخت شده است.


پنج سال پیش .

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

(رای توسط کاربر69647 )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

جزییات امتیاز دریافتی خریدار

برای " رسم نمودار متلب- رشته برق "

(رای توسط کاربر69647 )

میانگین امتیاز خریدار:     10.00 از ۱۰

شفافیت خواسته‌ها
10
تعامل کارفرما با شما
10
پرداخت به موقع
10
در دسترس بودن
10
میزان همکاری
10

خیلی مودب و سروقت و جدی


در حال بارگذاری ...