اینفوگرافیک: برترین‌های پارسکدرز در یک نگاه

اینفوگرافیک - برتربن‌های پارسکدرز در یک نگاه

در این اینفوگرافیک اطلاعاتی در ارتباط با 10 کارفرما و 10 فریلنسر برتر پارسکدرز بیان خواهد شد.

کارفرماها

10 کارفرمای برتر مجموعا 2540 پروژه موفق در پارسکدرز دارند. کارفرمایی که در رتبه اول قرار دارد 506 پروژه موفق و کارفرمای رتبه دهم 161 پروژه موفق دارد.

قدیمی‌ترین کارفرمای برتر مرداد 89 و جدیدترین آن‌ها خرداد 96 در پارسکدرز عضو شده است.

فریلنسرها

از میان 10 فریلنسر برتر فریلنسری که بیشترین پروژه را به سرانجام رسانده 427 پروژه موفق و فریلنسر برتر با کمترین پروژه انجام شده 204 پروژه موفق دارد.

قدیمی‌ترین فریلنسر برتر شهریور 90 و جدیدترین آن‌ها خرداد 95 در پارسکدرز عضو شده است.

میانگین امتیازات فریلنسرهای برتر 9.61 است که بیشتر امتیاز در میان آن‌ها 9.9 و کمترین امتیاز 8.83 است.

امتیاز دهید

ارسال شده در 21 اردیبهشت 1398

18 دیدگاه برای “اینفوگرافیک: برترین‌های پارسکدرز در یک نگاه”

  • سلام،جالب بود اما بنویسید 10 تای برتر از لحاظ تعداد پروژه، چون ممکنه بعضی کارفرماهای تازه وارد فکر نکن اینا بهترینن و به اینا در هر شرایطی کار بدن، با یه جست و جوی ساده میشه فهمید این لیست چه اشخاصی هستند.

  • سلام، این امار بسیار جالبه و اگر اشخاص خصوصا فریلنسر ها رو معرفی میکردید جذاب تر هم می شد. برای فریلنسر های برتر جوایزی در نظر بگیرید… از قدیمی ترین ها تجلیل کنید… و از این دست کارها انگیزه زیادی به تازه وارد ها و البته دلگرمی به قدیمی ها میده، نیاز نیست حتما جوایز ارزنده باشه، مثلا سه ماه ویژه نقره ای و … موفق باشید!

  • سلام. وقت بخیر
    بهتر بود از مجریان و یا کارفرمایانی که در آوردن کاربر به این سایت به عنوان معرف ، بیشترین نفر را به این سایت آورده و عضو کرده اند هم اشاره می شد. کدام مجری یا کارفرما در این مساله بهتر عمل کرده است؟؟

  • سلام
    به نظر من که سایت های فریلنسری خیلی بد شدن. الان اگه بهترین برنامه نویس و یا طراح کشور هم باشی و توی سایت پارس کدرز یا پونیشا بخوای کار کنی کارفرماها چشم شون به امتیاز هست و سوابق کاری و تجربه و هوش و استعداد فریلنسر به چشم نمیاد و الان من هم مثل خیلی از دوستان دیگه ، دارم با پوست و استخون این مسئله رو درک میکنم. درواقع پاسوز یه امتیاز و یا ستاره شدیم!!!

  • درود
    صحبت شما کاملا متین و به جاست. اما خیلی از کارفرماها بعنوان مثال فقط با کسانی کار میکنن که قبلا پروژه فریلنسری انجام دادن و به همین خاطره که عرض میکنم راه تازه واردها برای گرفتن پروژه های کلان به ویژه ، بسیار سخت است.اعتماد سازی سخت است و باید حتما امتیاز خوبی داشت!!!
    نظر شخصی من ، این امکان ستاره ای هم ضعف و هم قوت است. اما برای کسانی که تازه وارد سیستم میشن جز دشواری چیزی به همراه نداره!

  • اتفاقا دوست من این امتیازات و رتبه بندی باعث انگیزه برای مجری میشه …اولشم برای گرفتن پروژه باید قیمت های مناسب ارایه بدید

  • سلام. خیلی عالی بود اما ای کاش معیارهایتان برای عنوان برتری را در ابتدای مقاله ذکر می کردین. با تشکر

    • معیارها که بالای هر نمودار ذکر شده. کارفرمایان برتر از نظر تعداد پروژه، تعداد پروژه موفق و…

  • سلام عالی بود
    در متن و چارت ها یه مغایرت هست در چارت فریلنسر ها نوشتین بیشترین 427 پروژه انجام داده در متن پایین نوشتین بیشترین 247 پروژه انجام داده در قسمت فریلنسر ها

  • به نظرم معیارتون تعداد پروژه نباید باشه و رتبه و امتیازی که خودتون گذاشتید بهترین معیار هست… چون پروژه ی 10 هزار تومانی رو نمیشه با پروژه های ملیونی مقایسه کرد… و پیشنهادی که دارم اینه که هر کاربر به ازای هر سال عضویت در سایت امتیاز بگیره…. قطعا اینطوری به وفادارسازی کاربران کمک میشه… همچنین دلگرمی برای قدیمی هاست و البته نوعی قدردانی بابت 1 سال همراهی… به امید موفقیت روز افزون پارس کدرز

  • سلام
    روش امتيازدهيتون كاملا اشتباه و ناشيانه است
    امتياز دهي بايد بر حسب دو پارامتر انجام شود يكي ميزان پروژه هاي انجام يافته بر حسب قيمت كه بايد حداقل 70 درصد نمره را شامل شود و يكي هم رضايت كارفرما كه ميتونه 20 تا 30 درصد رو شامل شود و باهم جمع شوند نه تعداد پروژه يا ستاره داده شده توسط كارفرما
    پروژه ده هزار توماني با ده ميليون توماني در روش شما هيچ فرقي ندارد.
    من خودم در دام اين اشتباه شما افتاده ام و پروژه اي را به يك نفر كه رتبه 272 داشت داده ام كه تحصيلات عالي مرتبط رو هم داشت ولي چيزي كه به من تحويل داده شد يك متن ساده در حد دبستان هم نبود براي همين حتما در اين روش امتيازدهيتون تجديد نظر كنيد چون ميتونه يكي از پاشنه آشيل هاي حسابي براي شما در بين رقباي موجود و رقباي در حال شكل گرفتن باشه

    • محاسبه رتبه و امتیاز بر اساس فاکتورهای امتیاز ثبتی توسط طرف مقابل، مبلغ پروژه و خوش قولی محاسبه می شود و همه این فاکتورها تاثیر مستقیمی در محاسبه امتیاز دارند. بنابراین امتیاز حاصل از پروژه میلیونی فرق بسیاری با پروژه های ده هزار تومانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *