امروز 2 خرداد 1403

من می‌توانم متن شما را با صدای خدا (مورگان فریمن) روایت کنم

سلام. خوش‌آمدید.

من اینجا هستم تا با استفاده از برنامه‌های با کیفیت بالا برای تولید صدا (صداپیشگی)، فایل‌هایی صوتی خلق کنم که دقیقاً شبیه صدای مورگان فریمن یا افراد مشهور موردعلاقه شما باشد.

آیا تابه‌حال خواسته‌اید که فرد مشهوری هنگام تولدتان به شما تبریک بگوید یا پیام خاصی را با صدای بلند بخواند؟ یا اینکه بخواهید به زبان انگلیسی در یوتیوب تولید محتوا داشته و بازدید و درآمد خود را چندین برابر کنید؟ داشتن صدای مشهوری که متن نوشته‌شده شما را بخواند دیگر یک رؤیای دست‌نیافتنی نیست. بیایید آن رؤیا را محقق کنیم!

اگر فهرستی از مشهورترین صداهای جهان وجود داشته باشد، مطمئناً یک شخص در صدر آن قرار می‌گیرد - مورگان فریمن. هنگامی‌که صدای مورگان فریمن را می‌شنوید، حتی نیازی به دیدن نام او در تیتراژ برای تشخیص صدای متمایز او ندارید.

آنچه من ارائه می‌دهم:

من پروژه شما را با سبک و لحن کلاسیک مورگان فریمن و با لهجه‌ای کاملاً نیتیو روایت خواهم کرد. به صدای او در «رهایی از شاوشنک» یا «رژه پنگوئن‌ها» فکر کنید.

قدرت داستان‌سرایی را با لحن جذابی که فقط مورگان فریمن می‌تواند ارائه دهد، تجربه کنید. پروژه شما با عمق و احساسی که صدای او به‌راحتی منتقل می‌کند غنی می‌شود. چه یک فیلم‌نامه تجاری، یک روایت مستند، یک کتاب صوتی یا هر شکل دیگری از روایت باشد، من اینجا هستم تا محتوای شما را به یک سفر شنیداری خارق‌العاده تبدیل کنم.

صدای مورگان فریمن فوراً قابل‌تشخیص است و جذابیتی جهانی دارد که توجه را به خود جلب می‌کند. این یکی از پر تقاضاترین صداها در صنعت نمایش و سرگرمی است.

* کار ارائه‌شده ازنظر سبک و لحن، دقیقاً مشابه با نمونه کار موجود در پروفایل می‌باشد.

** فایل صوتی به لحاظ تلفظ مورد بازبینی قرار می‌گیرد تا حد امکان یک خوانش بی‌نقص به شما ارائه شود. در هنگام ضبط وسواس بسیاری بر روی تلفظ صحیح کلمات و بیان درست عبارات ناآشنا پس از تحقیق در صورت لزوم دارم.

* تمامی کارهای شما بسته به حجم محتوایی که دارند، بین 2 روز تا یک هفته آماده‌ی تحویل میشن.

زبان: انگلیسی

جنسیت: مرد

کاربرد: نریشن ویدیو، کتاب صوتی و پادکست، یوتیوب، پیام‌های مناسبتی، ویدیوگیم و بسیاری موارد دیگر.

لهجه: انگلیسی آمریکائی

مشتری بعد از انجام سفارش، به‌طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

فایل با فرمت mp3، wav یا سایر فرمت‌های درخواستی به انتخاب مشتری، بدون نویز و نرمالایز شده.

•  نریشن (از دو صفحه تا بیست صفحه): هر یک صفحه (250 کلمه‌ای) 30.000 هزار تومان

•  کتاب صوتی (باید بیش از 20 صفحه باشد)، مقالات علمی و ...: هر صفحه (250 کلمه‌ای) 25.000 هزار تومان. درصورتی‌که حجم پروژه بالا باشد هزینه بابت هر صفحه 15.000 تومان است.

اگر حجم پروژه شما زیاد هست و نگران هزینه نهایی پروژه تون هستید، پیام ارسال کنید تا باهم به توافق برسیم.

آنچه از شما می‌خواهیم:

در موارد خاص، ممکن است بخواهید یک کلمه، نام یا عبارت به روشی خاص تلفظ شود. در این صورت، حتماً با استفاده از الفبای آوایی بین‌المللی (IPA)، تلفظ موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

با من تماس بگیرید تا باهم روایت‌های تأثیرگذار و به‌یادماندنی ایجاد ‌کنیم که در بین مخاطبان شما طنین‌انداز شود.

مشتاق انجام پروژه‌های شما بوده و رضایتتان برایم بسیار حائز اهمیت هست.

امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم.

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...