پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

سایت تدریس آنلاین

چهار سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 830

کد پروژه: 128314


شرح پروژه

  1. سلام. سایتی میخوام برام طراحی بشه که برای تدریس انلاینه. یعنی کاربر به صورت دانش آموزش یا  مدرس توی سایت  ثبت نام میکنه بعد رزومه خودشو کامل میکنه و یه ویدیوی چند دقیقه ای از نحوه ی تدریس خودشو میذاره تو پروفایلش. 
  2. .سایتی که مدنظرمه از لحاظ ثبت نام دوره مثل سایتهای Udemy و Lynda هست یعنی لیست کلاسها رو نشون بده با این تفاوت که پس از اینکه دانشجو مدرسی رو انتخاب کرد وارد پروفایلش بشه و امتیاز اون رزومه و نمونه تدریسش رو ببینه و در صورت تمایل براش درخواست ارسال کنه. پس از تایید مدرس و با هماهنگی اپراتور سایت زمانی برای کلاس انلاین تعیین میشه و دانش اموز و مدرس به صورت تصویری و زنده چت میکنن. زمان چت و محدود کردن اون دست اپراتور سایت باشه و امکان مانیتورینگ اون رو هم داشته باشه. در مورد بخش چت سایت میخام جوری باشه که امکان اضافه کردن چند نفره هم وجود داشته باشه مثل ویدیو کنفرانس یعنی مدیر سایت بتونه در زمان مشخصی چند کاربر یا یک کاربر دانشجو رو به یه مدرس وصل کنه و امکان چت تصویری و گفتگوی زنده بین اونا برقرار بشه و مدیریت سایت امکان مانیتورینگ همه ی کنفرانس رو داشته باشه. و اینکه سایت قابلیت اینو داشته باشه که از دوربین گوشی یا تبلت یا وب کم لپ تاپ هم استفاده کنه برای این ارتباط تصویری. کاربر باید بتونه از لیست مدرسین سایت یه مدرس رو انتخاب کنه وارد پروفایلش بشه امتیاز و‌نمونه تدریس اون رو که یه ویدیویی ۵ دقیقه ای اپلود شده در صفحه پروفایلش هست ببینه . همچنین هزینه تدریس و تایمهای خالی اون برای تدریس رو ببینه و متناسب با برنامه خودش یه ساعتیو مشخص کنه. این برنامه زمانی باید به صورت یه جدول باشه که برای هر روز از هفته به صورت ساعت ساعت مشخص شده باشه و با کلیک بر روی هر بازه ی زمانی به حالت انتخاب دربیاد. بعد رزو و کسر هزینه از دانشجو برای مدرس پیام ارسال بشه و مدیر سایت برای اون ساعت مشخص دسترسی کنفرانس تصویری رو به دانشجو و مدرس بده و اونا بتونن باهم زنده صحبت کنن و بعد از اون تایم ارتباط قطع بشه. از دانشجو نظرسنجی و درصد رضایت و حتی ثبت شکایت گرفته بشه و برای مدیریت ارسال بشه. هنگام رزو تدریس باید امکان رزو کلاس خصوصی تک نفره یا چند نفره وجود داشته باشه.
    همچنین کلاس برگذار شده توسط دانشجو قابل دانلود و ذخیره سازی باشه. در صفحه پروفایل مدرس یه جدول زمانی باشه که ساعتهایی که میتونه تدریس کنه و موضوع درس ( که طبق دسته بندی موضوعات سایت باشه) رو اونجا انتخاب کنه و هر بازدید کننده ای که وارد پروفایلش بشه بتونه از جدول برنامه درسی اون رو ببینه و هر درس و تایمی که بخاد رو با کلیک روی اون انتخاب کنه و بعد کلاس رو رزو کنه و تا زمانی که پرداخت انجام نشده اون کلاس نهایی نشه و تا زماند مشخصی در حالت رزو باشه. برای هرتدریس باید کمسیونی از مدرس گرفته بشه و درصد این کمسیون برای هر درسی توسط مدیریت سایت قابل تنظیم باشه. همچنبن امکان ارسال پیام بین دانشجو و مدرس هم وجود داشته باشه یعنی یه چیزی مثل همین محیطی که الان در پارسکدرز از طریق اون ارتباط بین مجری و خریدار ارتباطبرقرار میشه. استایل کلی سایت و صفحه اصلی هم باید لیست دسته بندی ها و آموزشهای برتر و لیست مدرسین برتر رو نشون بده. در قسمت مالی پنل باید گزارشات مالی و درخواست تسویه حساب وجود داشته باشه. سوابق تدریس مدرس و میزان رضایت هر کاربر از تدریس اون هم باید برای کسانی که وارد پروفایل مدرس میشن قابل نمایش باشه. ضمنا علاوه بر همه اینا میخام سایت یه قسمت مربوط به برگذاری وبینار و شرکت در وبینار رو هم داشته باشه. بخش وبینار امکاناتی شبیه این سایت داشته باشه:
    https://eseminar.tv/
    یه مورد دیگه ای که توی سایت میخام باشه اینه که وقتی کاربری درخواست یه کلاس انلاین داره و از لیست دسته بندیها یه درسیو انتخاب میکنه ولی مدرس خاصی مدنظرش نیست تعدادی مدرس به صورت پیشنهادی بر اساس رتبه و امتیازی که دارن براش نمایش داده بشه و بتونه یکیو از بین اونا انتخاب کنه.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

5,000,000 تومان تا 15,000,000 تومان

مهلت برای انجام

60روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت چهار سال پیش

3 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 33%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار