پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

حذف قسمت حاشیه ای خروجی HTML استوری لاین در حالت فول اسکرین

چهار سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 1284

کد پروژه: 129578


شرح پروژه

با سلام

بنده ی خروجی از نرم افزار Articulate Storyline 3 گرفتم که شامل ی صفحه ساده HTML هست. قسمت خاکستری رنگ وسط تصویر بخشی هست که در نرم افزار ما قادر هستیم المان های مورد نظرمون رو وارد کنیم و قسمت سفید رنگ حاشیه ای بخشیه که خود نرم افزار به خروجی اضافه می کنه و ما در نرم افزار کنترلی روش نداریم. (و دقیقا این همون بخشیه که قراره حذفش کنیم).

حالا لطفا فایل ضمیمه اول رو دانلود کنید و فایل story_html5.html رو باز کنید و در گوگل کروم به حالت فول اسکرین برید. هنوز حاشیه های سفید رنگ رو در هر چهار طرف بخش خاکستری به اندازه ی حدود 20 پیکسل می بینید. 

بنده می خوام در حالت فول اسکرین در گوگل کروم هیچ بخش حاشیه ای سفید رنگی وجود نداشته باشه. واضحه که این کار باید با تغییراتی در CSS انجام بشه. من تمام padding های موجود در هر دو فایل CSS خروجی رو صفر کردم ولی فقط موفق شدم حاشیه ی قسمت فوقانی رو بردارم. (فایل ضمیمه سوم) . شاید باید همزمان اندازه قسمت اصلی (قسمت خاکستری رنگ وسط تصویر) رو هم اضافه کرد!؟ شاید هم استوری لاین به صورت دینامیک و با استفاده از جاوا اسکریپت این حاشیه های بدرد نخور رو به خروجی اضافه می کنه ؟!

بنده ی تغییر تر و تمیز می خوام که بدون ایجاد هیچ خرابکاری در بخش ها و عملکرد های دیگه (از جمله اینکه با زوم کردن صفحه تمام پوزیشن ها بدون تغییر باقی می مانند) حاشیه اضافی  دور بخش خاکستری مرکزی در حالت فول اسکرین در مرورگر گوگل کروم حذف بشه.

توجه: ساده ترین راه برای این کار همرنگ کردن بخش خاکستری و حاشیه های سفید رنگ هست ولی این اون چیزی نیست که بنده می خوام. حاشیه ها باید حذف بشه و نه ماست مالی.

برای اینکه متوجه بشید اصلا چرا من نیاز دارم که حاشیه های اضافی حذف بشن ی فایل زیپ دیگه از خروجی استوری لاین آپلود کردم . روی lets start کلیک کنین و منتظر باشین تا صفحه ی کلیپ بالا بیاد(در این صفحه در واقع ی کلیپ کوتاه ویدئویی وجود داره ولی به دلیل ریستریکشن کروم با اجرا روی سیستم بالا نماید و نیاز به اجرا از سرور داره که ما اصلا کاری باهاش نداریم فقط می دونیم که بخش سیاه رنگ ی ای فریم جدا از استوری لاین هست) . تمام بخش مشکی وسط تصویر ی آی فریم هست که در نرم افزار استوری لاین وارد استیج کردم و تمام استیج رو پوشاندم. در خروجی همون طوری که می بینید اما هنوز اون حاشیه های سفید رو داریم. راحترین کار اینه که حاشیه ها رو هم همرنگ بخش مرکزی کنیم و کاربر متوجه نمی شه که اصلا حاشیه ای وجود داشته ولی من نمی تونم این کار رو بکنم چرا؟ ی بار دیگه فایل رو اجرا کنین می بینید که درست قبل از بالا آمدن صفحه کلیپ ی انیمشن وجود داره و ی صفحه سفید رنگ با حاشیه ی رنگی کار انتقال کاربر به صفحه ی کلیپ رو انجام می ده. در حالتی که من فایل رو ساختم و با وجود حاشیه های سفید رنگ کاربر متوجه چیز غیر عادی نمی شه و اگه حاشیه ها رو تیره کنید خودتون می تونید حدس بزنید دیگه اولا ما اون حالت فول اسکرین قبل از صفحه کلیپ رو از دست می دیم و ..

اگه کار به درستی انجام بشه باید اون صفحه سفید رنگ با حاشیه ی رنگی که کار انتقال کاربر به صفحه ی کلیپ رو انجام می ده درست از لبه های مانیتور لپ تاپ شما و نه با فاصله ی 11 پیکسلی از لبه صفحه نمایش عبور و مرور کنه.

موفق باشید.

این پروژه شامل 3 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

3روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت پنج سال پیش

15 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 27%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار