پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

طراحی سایت مدیریت مدرسه

سه سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 600

کد پروژه: 181860


شرح پروژه

طراحی سایت مدیریت مدرسه ها

این سایت از سه بخش اصلی تشکیل می شود.

1.     مدیریت مسئولیت های افراد

2.     مدیریت اجاره کلاس یا موارد دیگر

3.     مدیریت تکالیف

در این سایت قابلیت تعریف مدرسه جدید وجود دارد (با اسم و آدرس و شماره تلفن و وسایل و مکانهایی که این مدرسه میتواند اجاره دهد). هر مدرسه شامل یک سری افراد، فعالیت های پژوهشی و وسایل و یا مکان هایی است که قابلیت اجاره داده شدن دارند(با قابلیت تعریف اسم و نوع و وسایل موجود در آن مکان یا قطعات موجود در آن وسیله و همچنین هزینه اجاره).

توضیحات مورد 1. مدیریت مسئولیت افراد

افراد در اینجا قابلیت تعریف یوزر پسورد دارند. سطح دسترسی نیز به این شکل است که مدیرمدرسه قابلیت تعریف "فعالیت پژوهشی" و مدیریت آنها را دارد. همچنین مدیر میتواند برای هر فعالیت پژوهشی یک یا چند "مدیر فعالیت" تعریف کند. سطح دسترسی مدیر فعالیت صرفا در حد همان فعالیت پژوهشی است. همچنین یک نفر میتواند مدیر چند فعالیت پژوهشی باشد. مدیر و یا مدیر فعالیت  میتوانند اعضای یک فعالیت را از یک فعالیت پژوهشی هذف کنند و یا افراد دیگر را به آن اضافه کنند. هر فعالیت پژوهشی شامل افرادی به عنوان "عضو فعالیت" است. هر فعالیت پژوهشی میبایست قابلیت تعریف زیر فعالیت را تا دو سطح داشته باشد. یعنی ممکن است یک فعالیت اصلی چند زیرفعالیت داشته باشد و هر کدام از این زیر فعالیت ها نیز خود به بخش های کوچکتر تقسیم شوند. مدیر فعالیت قابلیت تعریف زمان شروع و پایان برای هر یک از این فعالیت ها در هر سطحی را دارد. همچنین توانایی تخصیص یک یا چند "عضو فعالیت" به هر کدام از آن فعالیت ها را دارد. بنابر این مدیر فعالیت برای هر فعالیت یا زیر فعالیت قابلیت تعریف تاریخ شروع،تاریخ پایان و اعضای فعالیت را دارد. برای هر فعالیت چک لیست شروع و پایان و اقدامات آن نوشته شود و در اختیار مدیر مدرسه و یا مدیر فعالیت قرار داده شود. همچنین "اعضای تخصیص داده شده به هر فعالیت" چک لیستی از اقدامات انجام شده داشته باشند و بتوانند فعالیت های انجام شده را تیک بزنند. همچنین بتوانند درصد پیشرفت فعالیت را مشخص کنند.(به صورت ویژوال نیز نمایش داده شود) همچنین بتوانند برای هر فعالیت فایل هایی را آپلود کنند. مدیر فعالیت میتواند فعالیت های انجام شده توسط اعضا را تایید یا رد کند و فعالیت را به عضو فعالیت ارجاع دهد. قابلیت ثبت بازخورد برای اعضای فعالیت در هر فعالیت و یا زیر فعالیت وجود داشته باشد. همچنین گزارشهایی در مورد کارایی اعضا در رابطه با اتمام به موقع فعالیت ها، فعالیت های ناتمام و یا تاخیر در فعالیت ها به مدیر فعالیت در بازه های زمانی مختلف داده شود. همچنین این گزارشها به مدیر مدرسه در رابطه با فعالیت های پژوهشی داده شود.

توضیحات مورد 2. مدیریت اجاره کلاس یا موارد دیگر

هر مدرسه یک یا چند مدیر مدرسه دارد. هر مدرسه تعدادی وسیله و یا مکان را میتواند اجاره دهد. هر یک از این وسایل یا اماکن با قابلیت اجاره دادن میتوانند یک مسئول از داخل همان مدرسه داشته باشند. مثلا اگر مدرسه قابلیت اجاره سایت مدرسه و کامپیوتر های آن را داشته باشد، مسئول(های) سایت (یکی از افراد مدرسه) نیز قابلیت تعریف شدن داشته باشد. برای هر یک از تجهیزات یا اماکن مدرسه یک چارت زمانی وجود دارد که در آن وضعیت آن مکان یا تجهیزات مشخص میشود. مثلا رنگ سبز نشان دهنده این است که مکان مورد نظر در آن بازه زمانی اجاره داده نشده و رنگ زرد یعنی رزرو شده و رنگ قرمز یعنی در آن بازه زمانی اجاره داده شده است. همچنین هزینه اجاره شده نیز باید ثبت شود. برای هر وسیله و مکان با قابلیت اجاره و همچنین هر مدرسه در بازه های زمانی مشخص باید نمودارهایی طراحی شود که مثلا در بازه 6 ماه مشخص شود که مکان یا مدرسه مورد نظر چه مقدار اجاره رفته، چه درامدی داشته و ... بنابر این برای رزرو و استفاده از این وسایل و مکان ها میبایست نام آن، مدرسه،زمان شروع، زمان پایان، هزینه اجاره و فعالیت پژوهشی که این وسیله به آن تخصیص داده شده (توضیح فعالیت پژوهشی در بالا داده شده است) تعریف شود. همچنین امکان کنسلی رزرو نیز وجود داشته باشد.

توضیحات مورد 3. مدیریت فایلها

در این بخش افراد موجود در هر مدرسه  متناسب با مدرسه و فعالیت پژوهشی خود قابلیت آپلود فایل های مرتبط با فعالیت های پؤوهشی خود و غیره را در بخش های خود دارند. معلم ها و مدیر ها می بایست قابلیت تایید و نمره دهی به این فایلها را داشته باشند. همچنین قابلیت ارسال این فایله ها به افراد دیگر در داخل سیستم وجود داشته باشد.

امنیت سایت و سطوح دسترسی نیز از موارد مهم است. همچنین ترجیحا از دیتابیس SQL استفاده شود. همچنین داکیومنت پروژه باید شامل توضیحات کامل کدها و نحوه نصب و پیاده سازی باشد.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

300,000 تومان تا 750,000 تومان

مهلت برای انجام

14روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت هفت سال پیش

7 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 86%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار