پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ارایه پروژه و ارایه مشاوره (چت) در زمینه مهندسی مخابرات

سه سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 582

کد پروژه: 183504


شرح پروژه

ارایه یک پروژه ی عملی (و نه تئوری و نه تحقیقاتی)، در حدود 2500 کلمه فارسی یا انگلیسی، در زمینه مخابرات (و نه صرفاً شبکه) و همینطور پاسخ به سوالات (ارایه مشاوره) در زمینه همان پروژه، مد نظر است.

- لطفاً اگر پروژه شما از جای دیگری تهیه شده و خودتان در آن زمینه تخصصی ندارید، به هیچ عنوان پیشنهاد ندهید. چون موضوع  پروژه ی حاضر در پونیشا، ارایه پروژه + ارایه مشاوره هست، و صرفاً ارایه پروژه به صورت یک فایل، پذیرفته نیست.

- منظور از پروژه عملی، پروژه هایی هست که اجرا شده یا قابلیت اجرا دارند. مانند توزیع اینترنت توسط فیبر نوری، انتقال دیتا توسط مایکروویو، نصب آنتنهای RFID و کنترل تردد خودروها، نصب آنتن NFC و کنترل تردد قطار و... که به صورت تیمی اجرا می شوند.

- قبل از پذیرفتن پروژه در پونیشا، می بایست عنوان پروژه مطرح شده و به سوالات کلی در زمینه پروژه پاسخ داده شود. بدیهیست سوالات در حدی نیست که به ارسال فایل پروژه نیازی نباشد و صرفاً بابت این است که بدانم آیا پروژه مخابراتی است یا خیر، و برای من مناسب است یا خیر و آیا شما تخصص لازم را دارید یا خیر... تخصص خودم شبکه است و با مباحث مخابراتی نیز آشنایی دارم.

- توضیح اینکه پروژه را می توانید به صورت فایل word به من ارایه دهید یا به صورت فایل صوتی برایم توضیح دهید. زیرا در هر صورت پروژه باید توسط خودم بازنویسی شود. (کلیه اطلاعات و فایل صوتی صرفاً از طریق پونیشا رد و بدل خواهد شد)

- بعد از ارایه فایل پروژه (فایل word یا فایل صوتی) می بایست به سوالات من در خصوص جزئیات پروژه، استانداردهای استفاده شده در پروژه و... توضیح دهید. این سوال و جوابها بابت تکمیل جزئیات پروژه است و نهایتا در حد چهل دقیقه خواهد بود و درصورتیکه بیش از 40 دقیقه وقت شما را بگیرد، مازاد بر پروژه است و شما در قبول یا رد ادامه ارایه مشاوره مختار خواهید بود.

- بدیهیست پروژه ی ارایه شده (فایل) می بایست با موضوع پروژه و سوال و جوابهای پروژه، که قبل از شروع کار مطرح شده همخوانی داشته باشد، درغیراینصورت مبلغ پروژه آزاد نخواهد شد. در این خصوص، نظر داور پونیشا ملاک است. (مثلاً در مورد یک پروژه RFID و کنترل تردد صحبت نکرده باشید، و بعد فایل دیگری که به این موضوع ارتباطی ندارد، ارایه دهید)

- پروژه و تجهیزات و تکنولوژیهای مورد استفاده، نمی بایست قدیمی تر از 10 سال پیش باشد (تکنولوژی و تجهیزات بعد از سال 2010 باشد) ضمن اینکه می بایست با استفاده از تجهیزات و تکنولوژیهایی باشد که در ایران قابل دسترس است و نیز پروژه موردنظر در ایران قابل پیاده سازی باشد (مثلا پروژه 5G یا پرتاب ماهواره، تولید چیپ و... که در ایران قابل اجرا نیست، نباشد).

- تاکید می کنم، کل مبلغ وقتی آزاد خواهد شد که فایل پروژه و انجام مشاوره به صورت کامل ارایه شود. ارسال فایل به تنهایی، هیچ درصدی از کل پروژه محسوب نخواهد شد (از نظر آزاد شدن مبلغ پروژه) چون ارایه فایل بدون ارایه مشاوره، برای من کارایی نخواهد داشت. بنابراین اگر تخصصی در زمینه پروژه ای که ارایه میدهید ندارید، لطفاً پیشنهاد ندهید. تخصص شما فقط در حوزه مخابرات پروژه باشد، کفایت می کند.

- نیازی به اسامی خاص (اسم شرکتها، اسم شهر، اسم مکان، افراد و...) در پروژه نیست و می توانید بجای اسامی، نقطه چین بگذارید. ولی بدیهیست اسم تجهیزات، مشخصات فنی تجهیزات و... می بایست به صورت واضح نوشته شده باشد. پروژه از نظر فنی مدنظر است، و باید از نظر فنی درست باشد (مثلا ارسال دیتا به فاصله 50 کیلومتر با استفاده از تجهیزات میکروتیک نباشد که از نظر فنی قابل اجرا نیست)

موفق باشید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

2روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت سه سال پیش

3 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 33%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار