پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ساخت یک برنامه پخش فایل ویدئویی تحت ویندوز

سه سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 628

کد پروژه: 200767


شرح پروژه

با سلام من یک برنامه ساده میخوام یک فقط یک صفحه داره و چندین ویدئو را میگیرد و بصورت همزمان پخش میکند و با جلو و عقب کردن یک فیلم تمام فیلم ها جلو و عقب یا متوقف شوند .

منطق برنامه : در واقع این برنامه برای پخش فیلم مدار بسته است بطوری که بتوان چندین فیلم که از جاهای مختلف هستند و در یک زمان ظبط شده اند رو در یک لحظه نگاه کرد و عقب و جلو کرد. 

ضمنا یک طراحی که کار رو بتوان توضیح دهد بصورت عکس ضمیمه شده ، توجه شود این طراحی فقط جهت توضیح عملکرد برنامه میباشد و قطعا طراحی بهتری که میشود میبایست انجام گیرد.

کارکرد برنامه :

------8 کادر کوچک شده در سمت راست قرار دارد که در صورتی که روی هرکدام راست کلیک شود و open رو بزنیم میتوانیم یک یا چندین فیلم را import کنیم و همچنین اگر یک یا چندین فایل ویدئویی را روی آن drag کنیم آن فایل ها import شود.فایل های ویدئویی import شده در یک لیست پخش قرار میگیرند و به ترتیب پخش میشوند و با راست کلیک کردن و انتخاب گزینه لیست پخش میتوان این لیست را تماشا و حتی ویرایش نمود ، همچنین میتوان با انتخاب آیکون بالای کادر لیست پخش را مشاهده کرد.زیر هر کادر کوچک یک نوار پخش و یک دکمه توقف و دو دکمه برای فیلم بعدی و قبلی قرار دارد و میتوان با آن نوار فیلم را جلو عقب نمود.

-----یک کادر بزرگ سمت چپ قرار دارد که پس از اینکه فایل ویدئویی در هر کدام از کادرهای کوچک import شد اگر روی هر کدام از کادرهای کوچک دابل کلیک شود تصویر فایل ویدئویی هم در کادر کوچک و هم در کادر بزرگ نمایش داده میشود(ضمنا اطراف کادر کوچک انتخاب شده سبز رنگ میشود یعنی در حال نمایش اصلی میباشد). در صورتی که روی کادر بزرگ (صفحه اصلی) دابل کلیک شود تصویر تمام صفحه شود و در حالت تمام صفحه نیز کنترل های جلو و عقب کردن و نوار پخش قابل رویت میباشد.(دقت شود در حالت تمام صفحه نوار ابزار پخش رو تصویر را نپوشاند بلکه پایین کادر قرار گیرد با پس زمینه مشکی رنگ )همچنین کلیدهای کیبورد هم لحاظ شود مثل تمام پلیرهای معروف (دکمه space : پخش و توقف + جهت های راست و چپ : جلو و عقب کردن فیلم) . در پایین این کادریک دکمه volume قرار دارد که با انتخاب آن میتوان بین 1 تا 8 یک عدد را انتخاب نمود و هر عددی که انتخاب شد در واقع صدای همان کادر (یک از کادرهای کوچک) را پخش خواهد نمود.

نکته: هر کدام از کادرهای کوچک حدقل منابع را دراختیار دارند یعنی کیفیت پخش در آنها به حداقل برسد تا توان سیستم برای نمایش مابقی کادرها و کادر صفحه اصلی کم نشود ، اما کیفیت به گونه ای باشد که بتوان فیلم در حال پخش را مشاهده نمود.

-----یک نوار پخش بزرگ در زیر کادر صفحه اصلی قرار دارد که با جلو و عقب کردن و توقف آن تمام 8 فیلم که در حال پخش هستند به همان میزان جلو و عقب و یا متوقف میشوند.(نکته : دقت شود که اگر یک کادر جلوتر از بقیه کادرها در حال پخش بود و نوار پخش 10 فریم به جلوتر برده شود تمام کادرها 10 فریم از فریم قبلی خودشان جلوتر بروند نه اینکه تمام کادرها در یک فریم مساوی پخش شوند)

-----دکمه عکس (f1) : هر زمان دکمه f1 یا دکمه عکس زده شود از تصویر در حال پخش در صفحه اصلی یک اسکرین گرفته میشود.

-----دکمه چرخش (f2) : هرزمان دکمه f2 یا دکمه چرخش زده شود تصویر به اندازه (دلخواه قابل تغییر و تنظیم) 90 یا 45 یا 180 درجه چرخش پیدا کند.ضمنا دقت شود هر کدام از کادرها  که چرخش برای آن صورت گرفت تمام فیلم های در حال پخش از آن کادر به همان زاویه چرخش پخش گردد و در واقع با اتمام یک فیلم چرخش به حالت اولیه برنگردد.

سورس برنامه میبایست تمیز و مرتب بهمراه راهنما باشد.

برنامه برای ویندوز های 64 بیتی باشد و روی ویندوز 7 و 10 مشکلی نداشته باشد.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

300,000 تومان تا 750,000 تومان

مهلت برای انجام

7روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت چهار سال پیش

4 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 50%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار