پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

پروژه اکسل و پاورپوینت(19011)*

دو سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 446

کد پروژه: 241548


شرح پروژه




سلام روز بخیر  یک کار عملی داشتم می خواستم ببینم شما انجام می دهید؟    دو سوال دارم که از بین دو تا سوال یکیش باید پاسخ داده بشه کارگاهی بوده که نتونستم شرکت کنم  تصور نمایید شما کارشناس سازمان برنامه و بودجه هستید و می‌خواهید برای 5 سال آینده تصویر کلان بودجه استانی کشور را محاسبه و در قالب گزارشی به رییس سازمان برنامه و بودجه ارائه دهید. بودجه ریزی نمایید.
 
راهنما: می‌توانید برای این کار از مسیر پیشنهادی زیر و یا هر مسیری که خود می‌دانید عمل نمایید. اما در صورت استفاده از شیوه‌های دیگر بایستی شرح کامل مسیری که طی نموده‌اید به همراه مجموع فایلهای خام و محاسبات و گزارش نهایی و فایل پاورپوینت را ارائه نمایید.
مسیر پیشنهادی: کارهای زیر را برای آماده‌سازی این گزارش مبتنی بر مهارتهایی که در طول کارگاه آموختید انجام دهید:‌
1.        داده‌های جمعیتی کشور در دو دوره سرشماری سال‌های 1390 و 1395 را به تفکیک استانها از مراجع رسمی آماری با جستجوی کلیدواژه‌های مناسب پیدا نموده و جمع‌آوری کنید. (فایلهای خامی که از این جستجو به دست‌آورده‌اید را آپلود نمایید)
2.       داده‌ها را در نرم‌افزار اکسل تحلیل نمایید و بر اساس میزان رشد جمعیت هر استان از سال 1390 به سال 1395 با همان میزان رشد، جمعیت سال 1400 و سپس جمیعت سال 1405 هر استان را محاسبه نمایید. (فایل اکسل مربوط به این پیش‌بینی را به صورتی که فرمولها مشخص باشد آپلود نمایید. )
3.      فایل اکسل جدول شماره 10 (تصویر کلان بودجه استانی) قانون بودجه سال 1400 را جستجو نموده و پیدا کنید. (فایلهای خامی که از این جستجو به دست‌آورده‌اید را آپلود نمایید)
4.       سرانه بودجه هر نفر جمعیت را در سال 1400 بر اساس پیش‌بینی‌ای که در بند 2 کردید محاسبه کنید و در جمعیت سال 1405 آن استان با لحاظ تورم سالیانه 42 درصد محاسبه نمایید. (فایل اکسل محاسبه بودجه سال 1405 به تفکیک هر استان را نیز آپلود نمایید)
5.      اطلاعات مستخرج از بند 4 را در نرم‌‌افزار اکسل وارد نموده و دو گراف‌ میله‌ای به صورتی که نام استانها در محور افقی و در یکی از نمودارها میزان بودجه و در نمودار دیگر جمعیت آنها در سال 1405 در محور عمودی باشد را استخراج نمایید. (دو فایل اکسل و خروجی را نیز آپلود نمایید)
6.      درنرم‌افزار ورد گزارشی بنویسید که در آن چهار تیتر با توضیح یک پاراگرافی آمده باشد:‌
a.      خلاصه مدیریتی
b.      مقدمه
c.      پیش‌بینی جمعیت کشور در سال 1405
d.      پیش‌بینی بودجه کشور در سال 1405
7.      گزارش بایستی دارای صفحه جلد از کاورهای پیش‌فرض ورد، صفحه فهرست و متن گزارش بر اساس نکات بند 6 با فرمت فونت و .... مناسب برای ارائه به رئیس سازمان برنامه و بودجه باشد. (فایل نهایی را در دو فرمت ورد و پی دی اف آپلود نمایید.)
8.      بر اساس گزارش ایجاد شده یک فایل ارائه در پاورپوینت ایجاد نمایید که اولا به صورت اتوماتیک از ورد به پاورپوینت سرتیترها منتقل شده باشد و ثانیا فایل ارائه با هدف مشخصی با استفاده از ترنزیشن‌ها و انیمیشن‌های مرتبط به این هدف را مشخص نماید.
نکته در خصوص فایلهای اکسل می‌توانید تمامی شیت‌ها را در قالب یک  فایل اکسل تجمیع نموده و با هم ارسال نمایید.  شما کارشناس مدیریت برنامه، بودجه و تحول سازمانی هستید و می‌خواهید برای توسعه شعب دانشگاه  گزارشی را برای مدیر خود آماده نمایید و در جلسه شورای تخصصی این حوزه ارائه نمایید.
 
راهنما: می‌توانید برای این کار از مسیر پیشنهادی زیر و یا هر مسیری که خود می‌دانید عمل نمایید. اما در صورت استفاده از شیوه‌های دیگر بایستی شرح کامل مسیری که طی نموده‌اید به همراه مجموع فایلهای خام و محاسبات و گزارش نهایی و فایل پاورپوینت را ارائه نمایید.
مسیر پیشنهادی: کارهای زیر را برای آماده‌سازی این گزارش مبتنی بر مهارتهایی که در طول کارگاه آموختید انجام دهید:‌
1.        آخرین نسخه از سند آمایش آموزش عالی را بررسی نمایید و رشته‌های مرتبط با دانشگاه  را در آنها بیابید. (نسخه‌ای که گزارش خود را بر اساس آن تدوین می‌نمایید را پیوست و ارسال نمایید.)
2.       داده‌های جمعیتی کشور در دو دوره سرشماری سال‌های 1390 و 1395 را به تفکیک استانها از مراجع رسمی آماری با جستجوی کلیدواژه‌های مناسب پیدا نموده و جمع‌آوری کنید. (فایلهای خامی که از این جستجو به دست‌آورده‌اید را آپلود نمایید)
3.      داده‌ها را در نرم‌افزار اکسل تحلیل نمایید و بر اساس میزان رشد جمعیت هر استان از سال 1390 به سال 1395 با همان میزان رشد، جمعیت سال 1400 و سپس جمیعت سال 1405 هر استان را محاسبه نمایید. (فایل اکسل مربوط به این پیش‌بینی را به صورتی که فرمولها مشخص باشد آپلود نمایید. )

4.       در قالب گزارشی در نرم‌افزار ورد، بر اساس روند رشد جمعیت و نیز برنامه کلان توسعه رشته‌های دانشگاهی به صورت بومی، 5 استان و یا شهر دارای اولویت برای تاسیس شعبه توسط دانشگاه  را با دلایل کارشناسی معرفی نمایید. (فایل ورد گزارش را آپلود نمایید)
5.      گزارش بایستی دارای قسمتهای زیر باشد: ‌
a.      خلاصه مدیریتی
b.      مقدمه
c.      پیش‌بینی جمعیت کشور در سال 1405
d.      برآوردهای آینده بر اساس سند آمایش آموزش عالی
6.      گزارش بایستی دارای صفحه جلد از کاورهای پیش‌فرض ورد، صفحه فهرست و متن گزارش بر اساس نکات بند 6 با فرمت فونت و .... مناسب برای ارائه به شورای دانشگاه و هیات امنا باشد. (فایل نهایی را در دو فرمت ورد و پی دی اف آپلود نمایید.)
7.      بر اساس گزارش ایجاد شده یک فایل ارائه در پاورپوینت ایجاد نمایید که اولا به صورت اتوماتیک از ورد به پاورپوینت سرتیترها منتقل شده باشد و ثانیا فایل ارائه با هدف مشخصی با استفاده از ترنزیشن‌ها و انیمیشن‌های مرتبط به این هدف و نیز متناسب با زمان ارائه در دو جلسه شورای دانشگاه و جلسه هیات امنا مشخص نماید.
نکته در خصوص فایلهای اکسل می‌توانید تمامی شیت‌ها را در قالب یک  فایل اکسل تجمیع نموده و با هم ارسال نمایید.
6982*

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

7روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت یازده سال پیش

49064 پروژه ثبت شده ،
38 پروژه در حال انجام ،
265 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 15%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار