پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

کار تحقیق مدیریت 3666

دو سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 148

کد پروژه: 271592


شرح پروژه

باسلام خدمت کلیه دانشجویان

دانشجویانے که در کلاس حضور نداشتید خلاصه اے از مراحل انجام پروژه:        

فصل اول: در این فصل  مقدمه ، بیان مسئله ، اهمیت موضوع ، هدفهاے پژوهش ، فرضیه ها ، تبیین و اندازه گیرے متغیرهاے مستقل و وابسته ، بیان فرضیه ها، طرح آزمون فرضیه ها ، نوع روش پژوهش و مختصرے در مورد محتواے فصول دیگر پرداخته مے شود. در این قسمت موضوعاتے که خواننده جهت فهم بهتر پروژه به آنها نیاز دارد با تفصیل کافے ارائه مے گردد. 

فصل دوم: مبانے نظرے پژوهش و مرورے بر تحقیقات گذشته

این فصل به معرفے کارهاے مشابه مرتبط و پروژه هایے که قبلا توسط دیگران در زمینه موضوع پروژه انجام و ارائه شده در حد مختصر و مفید بپردازد. در این قسمت دانشجو با اشاره به تاریخچه و ادبیات تحقیق سعے در نمایش نوآورے تحقیق خود نماید. در پایان این فصل بهتر است تحقیقات قبلے را با کار خود مقایسه نماید.

فصل سوم: در این فصل شما لازم نیست معرفے نرم افزار هاے مورد استفاده براے تحلیل داده ها ، بخش آمارے را انجام دهید اما موارد ذکر شده را حتما بنویسید:

 مقدمه ، نوع پژوهش ، جامعه مورد مطالعه ، نمونه مورد مطالعه ، معرفے ابزار جمع آورے داده ها ، تحلیل داده ها 

فصل چهارم: نتیجه گیرے و ارائه پیشنهادات

دراین بخش نتایج بدست آمده ارائه مے گردد. همچنین دستاوردهاے پروژه باید ارزیابے گردیده و به تفصیل در این قسمت گنجانده شود.

  جمع بندے و ارائه پیشنهادات

این قسمت فصل انتهایے گزارش پروژه را تشکیل مے دهد و در طے آن مطالب ارائه شده در پروژه بطور مختصر مرور شده، نتایج اصلے تحقیق ارائه و سپس پیشنهادات موثرے براے کسانے که در آینده این پروژه را ادامه خواهند داد ارائه مے گردد.

فصول گزارش در حجم معادل و متعارف تهیه مے شود و بهتر است هر فصل (بجز فصول پیشگفتار و جمع بندے و ارائه پیشنهادات) با زیربخش مقدمه شروع شده و با زیربخش جمع بندے خاتمه یابد. جمع بندے هر فصل آنرا به مقدمه فصل بعد پیوند مے زند بطورے که پیوستگے مطالب گزارش پروژه از فصلے به فصل دیگر حفظ گردد.

ج) مراجع و منابع

مدیریت کسب و کار * درس پروژه:

توضیح مختصرے از فصل ۳

مقدمه

بر اساس دستورالعمل‌هاے استاندارد و عمومی، در آغاز هر فصل از پایان‌نامه باید مقدمه‌اے نوشته شود. بنابراین، براے فصل روش تحقیق نیز مقدمه‌اے جذاب و شفاف بنویسید و طرح کلے فصل سوم را در قالب جملاتے ساده و روان و به صورت قابل فهم و گویا معرفے کنید.

نوع پژوهش

در این بخش باید نوع پژوهش خود را معین کنید؛ پژوهش‌ها به طور کلے به دو دسته بنیادے و کاربردے تقسیم می‌شوند. هدف از پژوهش بنیادے شناخت ماهیت پدیده‌ها و روابط میان متغیرها و پرداختن به قواعد و اصول نظریه‌ها و فرضیات است و پژوهش کاربردے به کمڪ نتایج حاصل از پژوهش بنیادے به توسعه و پیشرفت روش‌ها، ابزار، ساختارها، رفتارها و تولیدات جامعه می‌پردازد.

جامعه مورد مطالعه

بحث بعدی، جامعه مورد مطالعه در پژوهش است؛ شما باید جامعه تحقیق خود را بشناسید تا بر مبناے آن بتوانید پرسشنامه‌هایے متناسب طراحے کنید و در آن حوزه به گردآورے اطلاعات لازم بپردازید. گفتنے است هر چه جامعه تحقیق شما بزرگ‌تر باشد، ارزش مطالعاتے بیشترے دارد.

نمونه مورد مطالعه

گرچه جامعه آمارے بزرگ‌تر براے جمع‌آورے داده‌هاے مورد نیاز محقق باارزش‌تر است، اغلب امکان مطالعه همه افراد آن جامعه وجود ندارد، به همین دلیل پژوهشگر باید بخشے از آن جامعه را مورد تحقیق قرار دهد و نتیجه نهایے را به کل جامعه آمارے تعمیم دهد که این روش را نمونه‌گیرے می‌نامند. نکته قابل توجه در روش نمونه‌گیرے این است که نمونه مورد مطالعه حتما باید تمامے ویژگی‌هاے جامعه آمارے را داشته و حجم آن با حجم کل جامعه آمارے متناسب باشد تا تعمیم نتایج نیز منطقے و صحیح باشد.

معرفے ابزار جمع‌آورے داده‌ها

بخش بعدے اختصاص به معرفے ابزارهاے گردآورے اطلاعات دارد که شامل سه ابزار مشاهده، مصاحبه و پرسشنامه می‌شود. مشاهده و مصاحبه در پژوهش‌هاے کیفے کاربردی‌تر است، اما پرسشنامه متداول‌ترین روش و بسیار ارزان است.

در همین سایت مطلبے با عنوان راهنماے کامل جمع‌آورے داده‌ها در انجام پایان‌نامه منتشر کرده‌ایم که حاوے اطلاعات خوبے در این مورد است، لطفا آن را مطالعه کنید.

معرفے آزمون‌‌هاے مورد استفاده

هر پژوهشے بسته به موضوعش نیاز به آزمون‌هایے دارد تا بر اساس آن‌ها داده‌هاے مورد استفاده‌اش را تجزیه و تحلیل کند. آمارها به دو صورت توصیفے و استنباطے پردازش می‌شوند و براے تحلیل آن‌ها از آزمون‌هاے پارامتریڪ و ناپارامتریڪ استفاده می‌کنند. در این بخش، آزمون‌هاے مورد استفاده محقق باید به طور کامل معرفے شوند.

تحلیل داده‌‌ها

پس از معرفے آزمون‌ها باید درباره نوع و چگونگے تحلیل داده‌هاے پایان‌نامه توضیح دهید که تجزیه و تحلیل اطلاعات معمولا به دو شکل کمے و کیفے انجام می‌شود. مباحثے که قابلیت اندازه‌گیرے داشته باشند، به صورت کمے آنالیز می‌شوند، در غیر این صورت تحلیل‌ها کیفے هستند، البته هر دو روش اغلب به کار برده می‌شوند.

یڪ فصل که تجزیه و تحلیل آمارے داده هاے پژوهش است براے شما حذف گردیده چون آن فصل وابسته به بخش آمارے است .در مقطع ارشد نیاز به انجام است.

براے همین پنج فصل به چهار فصل تقسیم بندے شده است.

: بــررســی نــقــش ســرمــایــه انــســانــی و ظــرفــیــت های بــازاریــابــی پــویــا در بــخــش مــهمــان نــوازی

این پروژه شامل 2 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

4روز

وضعیت مناقصه

در حال انجام


درباره کارفرما

عضویت هفت سال پیش

13712 پروژه ثبت شده ،
122 پروژه در حال انجام ،
1 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 36%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار