پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ربات ساخته شده اتاق معاملاتی طلا و سکه و دلار

دو سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 695

کد پروژه: 293864


شرح پروژه

اتاق برای خرید فزوش حتی در محیط نرم افزاری تلگرامی وبسایتی 

اتاق اماده و سورس اماده اولیت

درتلگارام مشابه این اتاق زیاده

سلام وقت بخیر خدمت فریلنسرهای عزیز

پروژه ربات تلگرام برای گرفتن درخواست ثبت معاملات طلا ابشده (اتاق معاملات

**امکانات ربات تلگرام معاملات برای اعضای گروه :

 1-مشاهده لیست معاملات: در این قسمت لیست دقیق معاملات مشخص میشود مثلا اسم هر عضو ،فروشنده و خریدار بودن هر عضو، حجم و ضریب شدت معامله که برای همه یکسان است، حق کمیسیون، قیمت های آگهی ها و تاریخ و ساعت معامه دقیق بیان میشود.

2-گزینه ثبت دستی معاملات: این قسمت برای افرادی است که میخواهند معامله خود را به صورت دستی ثبت کنند در این بخش نام خریدار، نام فروشنده، قیمت، تعداد، ارسال یا عدم ارسال به گروه ، سند معاملات مشخص شده و به صورت دستی پر میشود.

 3-مشاهده سود و زیان افراد و سود و زیان خود

 4-قابلیت تسویه حساب موقت

 5-گزارش مانده حساب: میزان طلبکاری و بدهکاری هر عضو را بعد از تسویه حساب مشخص میکند و گزارش مانده حساب را برای فرد ارسال میکند.

 6-مشاهده بیعانه های گذاشته شده برای انجام معاملات: همان حساب های اولیه ی اشخاص بوده که به مدیریت ربات پرداخت میشود و برای همه اعضای گروه قابل مشاهده است.

7-امکان جستجوی نام افراد در داخل ربات: در این ربات بخشی به عنوان جستجو مشخص شده است که با زدن نام افراد میتوان حساب آن شخص و معامله هایی که انجام داده و سود و زیان آن شخص را مشاهده کرد.

8-گرفتن خروجی: از آیتم های دیگر ربات گرفتن خروجی است که به صورت pdf یا به صورت jpg تا مشخص شود در هر تاریخی چه مقدار حساب کار کرده است.

9-اضافه کردن یا کم کردن حساب: که به وسیله این آیتم میتوان حساب خود را کم یا زیاد کرد که در این قسمت شماره حساب و نام بانک و اطلاعات کامل افراد ذکر شده است.

**امکانات ربات تلگرام معاملات برای مدیریت :

 1-تایید یا عدم تایید درخواست های عضویت: اولین بخش ربات درخواست عضویت میباشد که بعد از تایید یا عدم تایید توسط مدیر ربات لینک گروه برای فرد تایید شده ارسال شده تا بتواند وارد گروه شده و در معاملات طلا شرکت کند.

2-کاربران: آیتم بعدی ربات کاربران میباشند یعنی افرادی که درخواستشان پذیرفته شده و عضو گروه شده اند. در این قسمت یک کلید حذف وجود دارد که به وسیله ی آن مدیرت ربات میتواند کاربر را حذف کند.

 3-مشاهده معاملات و تسویه حساب های بین افراد: قابیلت مشاهده معاملات و سود و زیان کاربران برای همه اعضا گروه نشان داده میشود.

 4-گزارش حق کمیسیون: در این قسمت مجموع حق کمیسیون ها در پایان هر روز نمایش داده میشود یعنی در پایان هر تاریخ مقدار کمیسیون هر فرد مشخص شده و این مقدار به صورت جمعی بیان میشود.

 5-گزارش حساب هر فرد داخل ربات: حساب های اولیه افراد یعنی بیعانه هایی که هر فرد به مدیریت ربات پرداخت میکند را نشان داده و موجودی حساب کاربران در این قسمت نمایش داده میشود به این صورت که میزان بدهکاری و طلبکاری هر فرد مشخص شده و قبل یا بعد از تسویه حساب به کاربران موجودی میدهد.

6- امکان درخواست بلوکه کردن معامله توسط مدیر ربات: مدیریت ربات میتواند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در انجام معامله آن را بلوکه کرده و معامله را فسخ کند.

 7-امکان تسویه حساب موقت برای مشتریان: در این قسمت ربات سود و زیان هر فرد در پایان هر روز برای افراد مشخص میشود. کمیسیون و مانده نهایی را نشان داده و همه ی این کارها را ربات به صورت خودکار انجام میدهد و در پایان هر روز جدول تسویه حساب توسط ربات پر شده و بقیه افراد میتواد با جستجوی نام افراد و تاریخ انجام معاملات میزان سود و زیان هر فرد را مشاهده کنند.

 8-ثبت حساب های بانکی خود برای اطمینان بیشتر کاربران: در این قسمت حساب بانکی مدیریت ربات ثبت میشود تا کاربران اطمینان بیشتری برای انجام معامله حاصل کنند.

 9-امکان گذاشتن تنظیمات اولیه برای ربات: در تنظیمات اولیه ربات همیشه یک رکورد ثبت میشود بعد از زدن کلید ویرایش آیتم های بعدی ویرایش برای هر فرد باز میشود تا بتوان ویرایش های ربات را برای هر فرد انجام داد.

 10-مشخص کردن ساعت تسویه حساب: در این بخش عدد تسویه حساب و ساعت تسویه حساب مشخص شده .ساعت تسویه حساب به صورت ضریب های 5 دقیقه ای نشان داده میشود.

 11-امکان گذاشتن روزهایی برای تعطیلی ربات: در این منو روزهایی برای تعطیلی ربات مشخص میشود به این صورت که در این روزها که توسط مدیریت ربات مشخص میشود تسویه حساب انجام نمیشود یعنی معامله انجام میگیرد ولی ربات کاری انجام نداده و سود و زیان و تسویه حساب محاسبه نمیشود.

 12-مشخص کردن حق کمیسیون برای افراد مشخص: حق کمیسیون به ازای هر کیلو معامله انجام میگیرد مثلا برای هر کیلو معامله طلا چهل هزار تومان حق کمیسیون توسط طرفین معامله پرداخت مشخص میشود. در این قسمت ربات این قابلیت به مدیریت ربات داده شده است که از بعضی افراد حق کمیسیون نگرفته و معامله آنها را به صورت رایگان انجام دهد.

 13-مشخص کردن عدم پرداخت بیعانه برای بعضی افراد: در این قسمت تنظیمات ربات، دکمه ای برای افرادی که نیاز به بیعانه ندارند تعبیه شده است تا از پرداخت بیعانه معاف باشد.

 14-تعریف کمیسیون های جدا برای افراد: کمیسیون مشخص شده برای طرفین هر معامله به صورت جداگانه ارسال میشود. و هر فرد در پایان هر روز باید کمیسیون معامله خود را پرداخت کنند.

15-حداقل و حداکثر قیمت برای بلوکه کردن: این بخش از ربات زمانی کاربرد دارد که ربات قصد دارد موجودی هر فرد را نشان دهد و این قسمت برای آگهی هایی است که در داخل ربات قرار میدهند تا موجودی حسابشان را چک کنند.

16-متن ارسالی دکمه عضویت: در این منو مدیریت ربات متنی را آماده کرده تا برای کسای که درخواست عضویت داده اند ارسال شود. این متن به عوان یک راهنما عمل کرده تا کاربران بدانند این عضویت برای چه مورد میباشد.

17-مدت اعتبار آگهی کلید کنسل بر ثانیه: در داخل گروه در پایان آگهی های افراد یک کلید مشخص شده است که با حرف "ک" مشخص شده است که مخفف کلمه کنسل بوده. به وسیله ی این دکمه صاحب آگهی میتواند آگهی که برای آن توسط ربات مدت اعتبار تعیین شده است را کنسل کند.

18-امکان ارسال پیام برای افراد: بعد از تسویه حساب میزان سود و زیان برای هر فرد مشخص میشود و به صورت پیام به فرد ارسال میشود. در این بخش ربات کلیدی مشخص شده که علاوه بر آن فرد برای دیگر اعضای گروه هم این پیام ارسال شود.

19-امکان ارسال پیام برای افرادی که در حال ضرر هستند: در این قسمت، ربات برای افراد در حال ضرر به صورت خودکار پیام ارسال میکند که بتوانند میزان بیعانه خود را کم یا زیاد کنند.

20-دکمه رنج تغییر خودکار: در این قسمت یک قیمت مشخص شده است که در نوسانات بازار با تغییر قیمت آن بازه به صورت یکسان باقی بماند و معاملات بر اساس همان بازه انجام شود مثلا حدود 7 هزار تومان برای بازه مشخص شده است که اگر طلا پایین یا بالا برود همین رنج قیمت را برای معامله های انجام شده محاسبه میکنند.

*****قوانین و فرمول ها داده میشود*****



لطفا دوستان قیمت منصفانه ارسال کنید ;)

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

20روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت پنج سال پیش

2 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار