پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ادیت و توسعه بسیار مختصر یک اسکریپت به زبان php

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 203

کد پروژه: 314734


شرح پروژه

با سلام برنامه نویس محترم بنده یک اسکریپت کامل خریداری نمودم که میخواهم مختصر ادیتی بر روی آن داشته باشم یک اسکریپت کامل خرید و فروش تتر با برداشت و واریز کاملا اتوماتیک رمز ارز تتر  trc20 میباشد که جهت امنیت سایت اصلی میخواهم به صورت پیشفرض از این استفاده شود .

ادیت به شکل یک ربات تریدر و آربیتراژ .قسمت کاربری 

تغییرات کلی و اضافه شدن آپشن و حذف یکسری جزییات : سایت کاملا به شکل یک سایت اتو تریدر و آربیتراژ ظاهر شود قسمت ثبت نام و ورود به حساب به دو روش با شماره موبایل و ایمیل به انتخاب کاربر که قسمت موبایل با همان پنل پیامکی مارا سایت دارا میباشد حذف قسمت احراز هویت و قسمت کیف پول که گزینه برداشت و واریز تتر trc20 را دارا میباشد و قسمت ترید خودکار و قسمت آربیتراژ که در هردو قسمت چارت تریدینگ ویو به صورت دارک وسط صفحه قرار دارد و در دو قسمت موجود یک باکس وجود دارد که کاربر میتواند از میزان موجودی کیف پول خود در سایت مقداری یا کل آن را به صورت تعداد تتر وارد ترید خودکار نماید و یا وارد قسمت آربیتراژ نماید که در قسمتی از باکس به دلار یا همان تتر میزان سود و ضرر را به صورت هر ثانیه و هر ساعت جداگانه نشان خواهد داد و سود و ضرر 24 ساعته گذشته را هم به صورت مجزا نشان خواهد داد و کرون جاب هر یک ثانیه یک بار عمل کند و موجودی را بروز رسانی نماید در صورت وارد کردن مبلغ در باکس و استارت مبلغ از کیف پول کسر میشو و مینویسد در کیف پول  x  تتر در چرخه  ترید و یا آربیتراژ میباشد و در صورت استاپ کلیه مبلغ همراه با سود و یا کسر ضرر به کیف پول باز میگردد در بالای هردو قسمت بتوان بصورت نامحدود تصویر اسلاید و در زیر تصویر متن راهنما به صورت آنلان نوشت و تغییر داد و در پایین هم قسمت باکس اتو تریدر و یا در قسمت آربیتراژ هم باکس آن و در پایین باکس ها نمایش چارت تریدینگ ویو به صورت دارک در وسط صفحه و در صورت دلخواه api سایت coin market cap جهت استعلام قیمت هر ارز و کلیه موضوعات رمز ارز ها و قسمت وبلاگ یا همان اخبار دارای دو قسمت خبر گذاری دستی و خبر خوان .

قسمت مدیریت : اضافه شدن مدیریت وبلاگ به صورت دستی و خبرخوان . قسمت مدیریت سود و ضرر آربیتراژ و ربات تریدر که به صورت هر ثانیه وارد میشود و براساس هر یک ثانیه کرون جاب میخورد مثال ضرر 0.00025 $  سود 0.00028 $ برحسب ثانیه و معادل خالص سود در ثانیه با اعمال سود و ضرر میشود 0.00003 سود خالص که در هردو قسمت میتوان بینهایت فیلد سود و ضرر تعریف کرد که سیستم رندوم از بین آنها هر ثانیه یکی را انتخاب مینماید . قسمت موجودی کل کاربران . برداشت ها . کاربران با قابلیت ویرایش کلی هر کاربر . تعداد کلیه کاربران . قسمت برداشت به صورت دستی و یا اتومات . کلیه برداشت ها . برداشت های در انتظار . مبلغ برداشت $ در 24 ساعته گذشته . واریز $ در 24 ساعت گذشته . در قسمت برداشت نشانگر علامت برداشت اتوماتیک یا دستی و تغییر وضعیت آن انجام شده و در حال انتظار و رد شده با قابلیت متن دلخواه در صورت رد یا واریز دستی و در صورت برداشت اتومات متن های پیش فرض مانند برداشت شما با موفقیت انجام گردید . قسمت تغییر متن صفحه اول و اسلایدر به تعداد دلخواه با تنظیمات تغییر در هر ثانیه . و قسمت تعریف مدیر برای هر بخش و قسمت از کار انداختن کل سایت و یا هر یک از قسمت های سایت یا در حال بروز رسانی با تایپ متن دلخواه . 

لازم به ذکر است ما ربات اتو تریدر و آربیتراژ بسیار حساس و در حد خود بینظیری داریم که به دفعات بسیار بالا بروز رسانی و تست شده که فعل حال کاربرد بسیار بالایی دارد لذا جهت امنیت و اینکه قسمت کاربری روی ربات تعریف نگردیده نیازمند است کلیه امورات کاربران روی این اسکریپت پیاده شود جهت آشنایی با اسکریپت موجود میتوانید اسکریپت آقای ترید در سایت راستچین را مشاهده نمایید که ما تهیه نمودیم و بهترین اسکریپت موجود از لحاظ مالی و زمانی برای ما بود .

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

5روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت دو سال پیش

4 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار