پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

طراحی اینفوگرافی و سایر فایلهای گرافیکی مناسب برای پلتفرم pinterest به همراه همکاری در مدیریت اکانت و بازاریابی ، جهت مخاطبان انگلیسی زبان

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 606

کد پروژه: 338945


شرح پروژه

سلام وقت بخیر.

پیشاپیش با تشکر از وقتی که برای مطالعه توضیحات این پروژه میذارید.

لطفا تمام موارد ذکر شده رو ابتدا با دقت و حوصله مطالعه کنید و در صورت تمایل پیشنهادات خودتون رو ارسال کنید. پیشنهادات مجری‌هایی که از نظر ما قابل قبول باشند طی 3-4 روز آینده بررسی و باهاشون در صورت نیاز مکاتبه میشه.

توضیح کلی پروژه:

جهت تبلیغ/افزایش بازدید، مخاطب/promotion کورسهای آنلاین در سایت udemy.com نیاز به بازاریابی و تبلیغات گسترده داریم. کورس های مذکور به زبان انگلیسی هستند و در حوزه آموزش برنامه نویسی برای بازارهای مالی (اتوماتیک تریدینگ - الگوریتمیک تریدینگ - algo trading ) هست.

تبلیغات و تولید محتوا قرار هست در پلتفرمهای مختلفی مثل یوتیوب، فیسبوک، pinterest ، اینستاگرام و ... انجام بشه. اما این پروژه فعلا و صرفا برای پلتفرم pinterest هست.

مواردی که از مجری مورد انتظار خواهد بود:

  • آشنایی و تسلط کامل به پلتفرم pinterest و نحوه استفاده از انواع ابزارها و روشهای تولید محتوایی آن
  • آشنایی قابل قبول با نحوه مارکتینگ و تبلیغات در پلتفرمها به صورت کلی
  • طراحی و تولید محتوای گرافیکی مناسب برای پلتفرم pinterest، صرفا در زمینه بازارهای مالی/تریدینگ/برنامه نویسیِ بازارهای مالی/الگوریتمیک تریدینگ و مباحث مربوطه
  • تسلط قابل قبول به زبان انگلیسی جهت تولید محتوای مناسب برای مخاطبان انگلیسی زبان
  • روال کاری منظم و برنامه دار. (به عنوان مثال در صورت توافق برای انجام پروژه برای یک بازه 3 یا 6 ماهه، برنامه کار مجری به صورت کلی ارائه شود و با هماهنگی و تایید کارفرما به صورت منظم و در بازه‌ های زمانی متناوب و مناسب تولید محتوا و سایر موارد انجام شود.)
  • کیفیت اجرای بالا و داشتن نمونه کار قابل قبول.

مواردی که برای انتخاب مجری امتیاز مثبت محسوب میشود:

  • امکان مشورت دادن جهت ساخت پلن/استراتژی مارکتینگ و تبلیغات در پلتفرم pinterest (چه از طریق روشهای رایگان و تولید محتوای صرف و چه امکان تبلیغات پولی در خود پلتفرم یا روشهای احتمالی دیگر.)
  • مدیریت اکانت (با ارائه تعهد عدم سواستفاده از اکانت و سایر تعهدات مرسوم)
  • امکان همکاری احتمالی در آینده جهت کار در پلتفرمهای دیگر مانند یوتیوب، فیسبوک، وبسایت اختصاصی، لینکدین، اینستاگرام و ... (در صورت رضایت بخش بودن نتیجه در پروژه pinterest و صلاحیت مجری برای اجرای پروژه در یک یا چند پلتفرم ذکر شده دیگر.)
  • داشتن رزومه/سابقه قبلی در بازاریابی و تبلیغات برای مشتریان غیرایرانی یا انگلیسی زبان.

تایید نهایی مجری و شروع پروژه تحت پلتفرم پارسکدرز، به منزله قبول موارد زیر توسط مجری خواهد بود:

  1. با توجه به پرداخت هزینه برای تولیدات مجری در این پروژه، مجری هیچ گونه ادعایی نسبت به سایر حقوق مادی و معنوی تولیدات گرافیکی و سایر تولیداتی که در راستای انجام این پروژه تعریف خواهد شد نخواهد داشت. کارفرما مختار است که از محتوای تولیدی مجری در این پروژه به نام خود و در هر پلتفرم دلخواه خود ( از جمله pinterest و سایر پلتفرم‌ها) استفاده کند.
  2. تمامی هماهنگی های نهایی و برنامه ریزی‌ها در قسمت پیام‌های این پروژه در سایت پارسکدرز باید مکتوب گردد. در صورت انجام هر گونه توافق خارج از سایت به هر نحوی، نتایج آن باید در صفحه مذکور ذکر و مکتوب شود. هر گونه داوری احتمالی در صورت تخطی مجری و کارفرما نسبت به تعهداتشان صرفا بر اساس موارد مکتوب در صفحه پروژه در سایت پارسکدرز انجام خواهد شد.
  3. مجری متعهد است در صورتی که کارفرما به تعهدات خود (که در پارسکدرز تعریف شده) از جمله تعهدات مالی و توافقات انجام شده قبل از تایید نهایی پروژه و تغییرات احتمالی نسبت به تعهد اولیه (صرفا به صورت مکتوب طبق بند 2)، نتیجه کار خود را به صورت کامل و طبق زمان بندی های توافق شده انجام دهد. تاخیرات خارج از عرف در تحویل کارها توسط مجری، از جانب کارفرما قابل قبول نخواهد بود. (مگر تاخیرات جزئی و با ارائه توضیح نسبت به دلایل آن یا هماهنگی قبلی با کارفرما و تایید وی)

نکته: با توجه به تعداد مخاطبان بیشتر پلتفرمهای یوتیوب، اینستاگرام و فیسبوک، در صورت همکاری مجدد با مجری در پروژه های بعدی، بودجه در نظر گرفته شده برای پلتفرم‌های مذکور بیشتر خواهد بود.

فاز اول پروژه در یک بازه زمانی توافق شده با مجری (ترجیحا 3 تا 6 ماهه) انجام میشود. وجه مربوط به پروژه به صورت مرحله به مرحله توسط کارفرما آزاد خواهد شد. (تعداد مراحل آزادسازی وجه و شرایط آن با توافق طرفین قبل از شروع پروژه مشخص میشود)

لطفا هنگام درخواست پیشنهاد برای این پروژه، سوابق خود، و مواردی که توانایی انجامشو دارید (از بین موارد ذکر شده در بالا و همچنین موارد بیشتری که میتونید پیشنهاد بدید) و در صورت امکان نمونه کارهاتونو ارسال کنید.

ارسال زودهنگام یا دیرهنگام پیشنهاد هیچگونه تاثیری در رد یا قبول پیشنهاد نخواهد داشت و صرفا بهترین پیشنهاد انتخاب خواهد شد.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

100روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت سه سال پیش

2 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار