پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ویرایش فایل های ارسالی برای ثبت اختراع

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 474

کد پروژه: 348355


شرح پروژه

با سلام
اعلام مي دارد اظهارنامه با عنوان «طراحي و ساخت دستگاه فتوكپي سه‌بُعدي به روش فتو گرامتري با مكانيزم ربات دلتاي خطي» داراي نواقص زير مي باشد:
- نقص در «ادعانامه» ارائه شده، موضوع ماده 11 و بند 2 ماده 6 آئين نامه اجرايي قانون ثبت اختراعات، طرح هاي صنعتي و علائم تجاري مصوب 1387/11/01
- نقص در «خلاصه» ارائه شده، موضوع ماده 13 و بند 3 ماده 6
- نقص در «توصيف» ارائه شده، موضوع ماده 10 و بند 1 ماده 6
- نقص در عنوان اظهارنامه، موضوع بند 5 ماده 5 آئين نامه مذكور
--------------------------
- عنوان اختراع را تغییر دهید. عبارت "طراحي و ساخت" مناسب عنوان یک اختراع نیست. یک اختراع بر یک فرآیند یا فرآورده دلالت دارد.
عنوان بایستی تكنيك و ماهيت كار شما را به طور صريح معرفي كند (ترجيحاً بين 3 تا 10 كلمه) و حالت کلی نداشته باشد.
 تمامی ضمائم (خلاصه، توصیف و ادعانامه) باید در قالب خواسته شده و بدون "کم یا اضافه" باشد. قالب خام را از لینک بالا دریافت کرده و متن مورد نظر را در محل پیش بینی شده وارد کنید. در صورت رعایت صحیح قالب متن مندرج بصورت خودکار هایلایت می شود.
- خلاصه توصیف اختراع برطبق ماده 13 آئین نامه اجرایی قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری موجود بر روی سایت تهیه و تنظیم گردد شامل 70 تا 200 کلمه باشد. متن خلاصه باید در یک پاراگراف تنظیم شود و دربر گیرنده هیچ تصویر یا شکلی نباشد.
- در توصیف:
9 بند توصیف را مطابق راهنمای نوشتن توصیف تنظیم نمایید.
شرح و توصيف اختراع طبق ماده 10 آئین نامه قانون ثبت اختراعات باید مشتمل بر 9 بند: 1.عنوان اختراع، 2.زمینه فنی، 3.مشکل فنی و اهداف اختراع، 4.دانش پیشین و سابقه پیشرفت های موجود، 5.ارائه راه حل همراه با شرح دقیق، کافی و یکپارچه اختراع، 6.توضیح اشکال و نقشه ها و نمودارها، 7.مزایای اختراع 8.توضیح حداقل یک روش اجرایی، 9.کاربرد صنعتی اختراع ، با عناوین مجزا، توضيحات كامل و جزئيات دقیق ارائه شود.
عنوان ارائه شده در "توصیف" باید عینا همانی باشد که برای پرونده انتخاب می شود و نیازی به توضیح اضافه نیست.
بند "شرح دانش پیشین" بدرستی تنظیم نشده است. در این بند به اسنادی (شامل اختراعات داخلی یا خارجی، مقالات یا هر سند منتشر شده ای) پرداخته می شود که به نوعی مرتبط، مشابه یا پایه شکل گیری اختراع حاضر بوده اند. بخشی از دانش پیشین برای یک اختراع غیر مرتبط با ایده حاضر به صورت زیر تهیه شده است:
***
در پتنت به شماره 212567706، مدل كاربردي به منظور پايش پيوسته دما در عمليات پيش‌گرمايش ارائه شده است. اين سامانه پايش مبتني بر سنسورهاي دما با تماس سطحي است. هدف اصلي اين سامانه برطرف كردن سنجش دماي به صورت تجربي (توسط ناظران) و كاهش خطاي انساني مربوط به اين حوزه است. به همين منظور از گيره هايي به عنوان گيره سر ريل و پايه ريل استفاده شده كه اين گيره ها با چهار سنسور دما سطحي تجهيز شده است. سنسورهاي دما به صورت الكتريكي با چهار انتهاي ورودي ابزار نمايشگر ديجيتالي چهار جهته دما از طريق يك سيم با دماي بالا و يك دوشاخه متصل مي‌شوند.
پتنت به شماره 0002578271، با ارايه يك تركيب دقيق براي پودر ترميت به افزايش كيفيت جوش ترميت پرداخته است. اين تركيب را مي توان براي اتصال طولاني مدت سفت و سخت براي جوشكاري ترميت اقلام فولادي، ترجيحاً ريل، استفاده كرد. مخلوط آلومينيوم-ترميت در يك نسبت معين مخلوط مي شوند تا حداكثر اثر حرارتي حاصل شود. بنابراين به دليل پايداري تركيب آن، كيفيت بهتر جوش آلومينيوم-ترميت را تضمين مي كند.
***
این مثال صرفا برای آشنایی متقاضی با نحوه تهیه این بند ارسال شده و ارزش دیگری ندارد. برای یافتن دانش پیشین می توانید به پایگاههای داده معتبر مثل patentscope مراجعه کنید.

نحوه ارائه دانش پیشین در مدارک ثبت اختراع با مقالات علمی متفاوت است لذا ضمن مطالعه راهنما بند مراجع در انتهای متن توصیف حاضر را خذف فرمایید.
توجه: در نظر داشته باشید تمامی تصاویر و نقشه های مربوط به اختراع به صورت شماره گذاری شده در یک فایل با نام "نقشه" ضمیمه گردد. لذا ازآوردن هر گونه شکل و تصویر در فایل توصیف اجتناب نموده و صرفا از "شماره" نقشه و شکل مربوطه (درون پرانتز) در متن توصیف برای ارائه توضیحات استفاده نمایید. آنچه به عنوان نقشه فنی ارائه می شود صرفا شماره گذاری می شود (شماره نقشه - شماره جزء) و هیچ توضیحی در نقشه وارد نمی شود. از شماره گذاری نقشه می توانید جهت افشای موثر یا توضیح اشکال و نقشه ها در متن توصیف استفاده کنید.
نقشه و يا نقشه هاي فني اختراع مطابق ماده 15 آيين نامه اجرايي قانون ثبت اختراعات ترسيم شود. در صورتي كه ادعاي شما ايجاد يك فرآيند جديد است، بلوك دياگرام كار خود را ترسيم نماييد. (ارائه تصوير حقيقي از اختراع به عنوان نقشه فني قابل قبول نمي باشد).
- در ادعانامه:
طبق توضیح بالا "آنچه ادعا می شود ساخت ..." واژه "ساخت" را تعیین تکلیف کنید.
هر اظهارنامه تنها یک ادعای مستقل دارد و باقی وابسته اند مگر در مواردی که یک فرآیند که شرایط اختراع پذیری را دارد به یک فرآورده خاص منجر شود. برای آشنایی با ادعای مستقل و وابسته راهنما را مطالعه فرمایید. در ادعانامه حاضر تمامی ادعاها بصورت مستقل ارائه شده اند. نحوه ارائه ادعای وابسته به صورت زیر است:
ادعای شماره ؟) مطابق ادعای شماره ؟ ...
مثال موجود در راهنما را مطالعه فرمایید.
در ادعانامه هیچ تصویری وارد نمی شود و ارجاع به نقشه در موارد محدود طبق شماره گذاری نقشه مجاز است.
از بکارگیری جمله یا عبارت در پرانتز () خودداری کنید و موارد موجود را طبق صلاحدید یا حذف یا به متن منتقل کنید.
از بكارگيري عبارات نشانگر عدم قطعيت (مثل: توانستن، قابليت داشتن، امكان داشتن و ...) در متن ادعانامه خودداري كنيد. ادعا باید محکم و قطعی باشد.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

10روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت دو سال پیش

11 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 55%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار