پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

طراحی و ساخت مارکت اندروید

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 162

کد پروژه: 386568


شرح پروژه

سلام بنده مدتی هست که دنبال طراحی و ساخت یک مارکت اندرویدی هستم شبیه بازار مایکت ایران اپس و یا پارس هاب و ....

چیزی که میخوام یه چیز کاملا متمایز هست. طراحی همزمان وب سایت و برنامه اندروید لازم هست. کسی که میخواد در مورد این موضوع پیشنهادی بده باید بگم که اول باید در همه مارکت ها به عنوان کاربر معمولی و ویژه و توسعه دهنده برنامه ثبت نام کنن و از تمامی امکانات سایت های ذکر شده بهره ببرن. و تقریبا میخوام گلچینی از همه مارکت ها باشه. به طور کامل تمامی امکانات مربوط به مارکتهای ذکر شده رو باید داشته باشه و همچنین هرچیزی دیگه که برنامه رو زیبا تر و کارآمد تر میکنه باید وجود داشته باشه. مثلا در مایکت برنامه ها با تخفیف ارائه میشه یا ضمانت بازگشت پول رو داره در پارس هاب با اعتباری که داری توی خود نرم افزار میتونی در صورت کافی بودن خرید کنی. یا افراد داخل گوشی رو می تونی دعوت کنی تا اعتبار بگیری. و ....

از لحاظ اقتصادی و همچنین گرافیکی باید کاملا شیک و به روز باشه. دانلود منیجر های قوی روی خود برنامه باشه که سرعت دانلود رو ببره بالا.

در مارکت به قسمتی باید باشه به اسم بخت آزمایی که با هر خرید یک توکن به فرد داده میشه تا با وارد کردن اونا در جایی مشخص توی حساب کاربری بعد از رسیدن به یه حدی مثلا 5 تا دونه به اندازه مشخصی اعتبار بهش بده که در خریدهای مختلف متفاوت هست و از اون برای خرید محصول های غیر رایگان استفاده بشه. البته محصولاتی که توسعه دهنده شون در مورد این مشکلی نداشته باشه. و به توسعه دهنده بجای تسویه حساب اعتبار ریالی بده در صورتی که با اون خرید بشه یک محصول.

یه جورایی اون قسمت یه نوع از قرعه کشی هست که میگه آقا اعتبار بخت آزمایی به حد نساب برای این برنامه ها رسیده میخواهی یکی رو به تصادف خرید کنی یا نه. البته خرید تصادفی یا انتخابی باید توسط مدیریت بشه کنترل کرد.

مدیریت باید به قسمت های مختلف برای دپارتمان های مختلف تقسیم بندی بشه مدیریت کل به همه چیز دسترسی داره مدیر مالی به قسمت های مالی مدیریت توسعه دهنده گان به قسمت مربوط به خودش و .... که به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

کلا تمامی امکانات 4 مارکت ذکر شده رو به صورت کامل و حرفه ای میخوام. یه چیزی که به معنای واقعی تمام عیار و کامل باشه و با قدرت ظاهر بشه. در ضمن در صورت تمایل و سهولت در محل اقامت (اصفهان) می تونید توی تیمی که قراره با ما همکاری کنه حضور داشته باشید. اگر کسی تیم از خودش داره هم معرفی کنه ممنون میشم. البته برای همکاری قرارداد محضری نوشته میشه که توی یه حداقل زمانی مثلا 6 ماه تا یکسال باید فقط با ما همکاری کنید.

سورس اصلی و کامل برنامه تحویل میشه و شخص یا تیمی که متعهد میشه پروژه رو انجام بده هم قرارداد محضری می نویسه که در حفظ و نگهداری کلیه حقوق برنامه و سایت از جمله مادی و معنوی مربوط به ما دقت کنه که دست شخص ثالثی نره یا به فروش نرسه. از نظر امنیت باید بسیار قوی باشه و بر منبای پروتکل https میاد بالا. فکر میکنم واسه معرفی و ترسیم یه طرح اولیه کافی هست. ممنون از همه دوستان.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

15,000,000 تومان تا 50,000,000 تومان

مهلت برای انجام

120روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت یک سال پیش

1 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار