پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ساخت یک ربات توسط پایتون و سلنیوم، یا روش پیشنهادی شما

ده ماه پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 369

کد پروژه: 418478


شرح پروژه

با سلام و درود، جهت تست شخصا پروژه رو بصورت کاملا غیر اصولی صرفا به جهت اطمینان از عملکرد انجام دادم تا محدودیت ها و اشکالات کار مشخص بشه و بتونم درخواست کاملی رو ارائه بدم، نرم افزار مورد نظر قراره این وظایف رو انجام بده:
1- جمع آوری اطلاعات مشتریان از یک وبسایت فروشگاهی بزرگ (web scraping) توسط سلنیوم و کروم درایور، یا هر روش بهتری که برنامه نویس محترم پیشنهاد بده، و ذخیره اطلاعات در دیتابیس، حجم داده ها تا الان در تست های بنده در بزرگترین حالت به 200هزار رکورد رسیده اما کل دیتای موجود بیشتره شاید حدود دو برابر، این وظیفه هم میتونه بصورت دائم و هم به درخواست دارای یکسری تنظیمات باشه، و ارتباطی به مراحل بعدی نداره و یک وظیفه جداگانه است. اما لازمه که دائما درحال انجام و آپدیت باشه.
2- ایجاد کانکشن های متعدد به وبسایت مورد نظر مطابق با اطلاعات ورودی اوپراتور، جهت لاگین به سایت با اکانت های مختلف، که درحال حاضر بنده با سلنیوم و کروم درایور و ایجاد یک user data برای کروم به ازای هر کانکشن این کار رو هندل کردم چرا که بصورت همزمان نتونستم با یک فایل کروم درایور، چندین session روی سایت مورد نظر رو مدیریت کنم، در ابتدا بنظر میاد که با استفاده از profile های متعدد میشه این کار رو کرد، اما در ادامه برای اجرای وظایف دیگه، به مشکل برخوردم که شاید اشکال از بنده بوده.
3- ارسال پیام به مشتریانی که در وظیفه اول جمع آوری شده، به ازای هر کانکشن، دارای تنظیماتی برای فیلتر کردن مشتریان از نظر تاریخ خرید، مبلغ خرید و دسته بندی محصولات خریداری شده. ضمنا این مورد بصورت تعدادی و به ازای هر سفارش انجام میشه، یعنی یک مشتری به بنده سفارش تعدادی پیام میده و بعد از پرداخت، اطلاعات ورود به وبسایت مورد نظر ازش دریافت و بر اساس فیلتر های مورد نظرش، این پیام ها ارسال میشه، درحال حاضر این کار هم داره توسط سلنیوم و کروم درایور انجام میشه چرا که وبسایت مورد نظر api نداره.
4- ارسال پیام ها دارای محدودیت هستن بصورت ساعتی، همچنین در بعضی ساعات روز محدودیت بیشتره، پس باید بتونم تعداد ارسال پیام در هر ساعت رو تنظیم کنم، همچنین متنی که ارسال میشه ممکنه دارای استیکر هم باشه، درحال حاظر این اتفاقات داره با task scheduler در پایتون اتفاق میوفته و بعد از هربار ارسال پیام به تعداد مدنظر، به مدت یک ساعت متوقف میشه.
5- سایت مورد نظر عملی شبیه فالو کردن اینستاگرام داره که عینا مثل موارد 3 و 4 داره با سلنیوم و کروم درایور انجام میشه.
6- لازمه بنده بعنوان مدیر، گزارش لحظه ای از وضعیت اجرای تبلیغات برای هر کانکشن رو داشته باشم و بدونم که هر کانکشن الان درحال اجراست یا نه، بتونم متوقف یا مجددا شروعشون کنم و کار رو ادامه بده، بدونیم که روی کدوم کاربرها تبلیغات انجام شده، روی کدوم ها نتونسته انجام بده و گزارش کاملی بده که جزئیاتش رو بعدا در ادامه بررسی میکنیم.
7- در ادامه بسیار مطلوب میشه اگر بتونیم یه رابط گرافیکی به مشتری بدیم که بعد از پرداخت بنده براش دسترسی ایجاد کنم، و خودش بتونه متن ارسالی، فیلتر های مورد نظر برای مشتریان هدفش و بقیه تنظیمات لازم رو انجام بده و کار رو خودش استارت کنه و گزارشش رو ببینه کاملا، البته نیازی به ارائه اطلاعات اطلاعات جمع آوری شده و ذخیره شده در دیتابیس به مشتری نیست. صرفا گزارش های تعدادی و تاریخی و زمانی مدنظر هستش.
این رابط گرافیکی اگر از نظر هزینه و سهولت در طراحی و اجرا، بهتره که با ربات تلگرام ارائه بشه، اشکالی نداره و این مورد هم مورد تأییده.

در آخر، بنده پایتون، tkinter، سلنیوم و کروم درایور رو بلد بودم و قرار نیست حتما به همین روش باشه، از اونجایی که ممکنه در لحظه و همزمان روی چندین کانکشن این عملیات انجام بشه، سرعت بالا و کمترین درگیری سی پی یو ممکن مدنظر هستش. از تمامی پیشنهادات فریلنسر های گرامی استقبال میکنم، قیمت رو هم به ناچار و عدم اطلاع یک رنج انتخاب کردم اما بعد از مذاکره و تصمیمگیری، به پروژه اختصاصی تبدیلش میکنیم با قیمت توافق شده.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

30روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت سه سال پیش

3 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار