پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

مقاله 59944 //

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 126

کد پروژه: 426148


شرح پروژه

#کد_پروژه: 59944

موضوع: پروژه مقاله //

نیاز من جستار بند کانون رسانه وسیاستگذاری است . ممنون میشم اگر امکانش هست این هفته بدستم برسه عنوان پروژه (خانواده ) دنیای کم رنگ مجازی درقفسه های کانون (کانون پرورش فکری )

باتوجه به اینکه امروزه هرخانواده به تعداد افراد یک گوشی همراه دارد و به جای مطالعه کتاب ، گوشی همراه وقتشان را پر کرده که کمترین بهره را از آن خواهند برد ، ما تلاشمان بر این است که کودکان ونوجوانان را از گوشی همراه دور کرده ،وبه سمت کتابهای کتابخانه کانون پرورشی ببریم .واین امر باید با همکاری خانواده های آنها صورت بگیرد . یک جلسه هم از رئیس انجمن کتابخوانان شهر سی سخت دعوت کردیم که خوانواده ها به خوبی استقبال کردند .نتیجه ان بالا رفتن آمار مطالعه اعضای کانون بود رشته تحصیلی کارشناس مدیریت خانواده زمان انجام پروژه: اردیبهشت تا تیرماه ۱۴۰۲  ابتدا با معرفی کتاب شروع کردم .

اعضا فقط کتابی را که معرفی میکردم امانت میگرفتند . با توجه به اینکه درزمان مجازی بودن مدارس رو خوانی اعضا فوق العاده ضعیف شده بود روزی یک کتاب را رو خوانی میکردیم ولی آخر کتاب را توصیه میکردم درمنزل مطالعه کنند و در کلاس بیان کنند .

بعد جایگزینی کتابها درقفسه را به آنها سپردم هر نفر یک قفسه و بعد که تعدادشان بیشتر شد  هردو نفر روزی یک قفسه را مرتب میکردند وکتابهای برگشتی را جایگزین میکردند .

روزهای اول کتاب امانت نمیبردند .بعدا آمار امانت بالا رفت .کانون پرورش فکری  روزی دوکتاب امانت میدهد ولی الان اعضا چه پسر وچه دختر درخواست بیش از دو کتاب را میدهند که برای اینه دلگرم شوند ما به اعضایی که خلاصه کتابشان را مینوشتند یک کتاب هم در دفتربرایشان مینوشتیم.  

اکنون هر عضو،چه پسر چه دختر روزی دو کتاب را امانت میبرند .خلاصه کتاب را مینویسند ، اگر کتاب کاردستی باشد یکی از کاردستیها را درست کرده و به کانون می آورند .

مهدی عضوی بود که سال قبل مادرش با گله وشکایت وارد مرکز شد که چرا به مهدی کتاب امانت میدهید . امسال اوایل اردیبهشت که برای ثبت نام آمد گفتم مهدی کوچک است و فوق العاده کتاب دوست دارد . یک خط شما بخوان ویک خط را به مهدی بگو بخواند ولی با حوصله گوش کن اجازه بده حروف را کامل تلفظ کند . آخر سر از مهدی بخواه خلاصه  کتاب را برایت تعریف کند . بگو خلاصه کتاب را بنویسد .خلاصه ها را به ما تحویل بده. هفته قبل مادرمهدی با چهره ای شاد وارد کانون شد . بعد از سلام و احوالپرسی خواهش کرد که خستگی کار را در آن شلوغی و ازدهام حضور اعضا از تنم پاک کرد . مادر مهدی از من خواهش میکرد که اجازه بدم مهدی روزی سه کتاب امانت ببرد . میگفت هرکتاب رو دویا سه بار باهم میخوانیم ،باغرور میگفت یکی از دوستانم گله کرد که چرا به گروه خانوادگی در واتساپ سرنمیزنی ؟سایه سرت سنگین شده! منهم بهش گفتم دیگر فرصت نمیکنم حتی به گوشی سر بزنم باید با مهدی کتاب بخوانیم حالا دوستم میخواهد پسرش را عضو کانون بکند ..

ان روز آخر ساعت دوست مهدی عضو کانون پرورش فکری مرکز سی سخت شد چیز تیگه ای نیاز هست؟ آیا امکان داره این هفته بدستم برسه؟ ببخشید کارشناس امروز جواب داد  تا پایان مرداد ماه فرصت هست ولی اگر امکان داشته باشه زودتر بدستم برسه که بدست استان برسونم ممنون میشم 

این پروژه شامل 2 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

25روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت دو سال پیش

9336 پروژه ثبت شده ،
29 پروژه در حال انجام ،
176 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 13%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

پروژه انسیس (59944))==

یک سال پیش منتشر شده

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار