پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

کنترل تلفن های کارمندان در منزل توسط کامپیوتر

هفت سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 1179

کد پروژه: 43338


شرح پروژه

سلامامکاناتی که دقیقاً ما می خواهیم اینگونه است:ما یه برنامه می خواهیم به نام Slave که روی کامپیوتر کارمندانمون نصب بشه. این برنامه Slave شامل بخش های زیر می باشد:1. دفترچه تلفن: که بعد از هر تماس تلفنی به کارمند پیشنهاد می شود که می تواند شماره شخص مورد نظر را با وارد کردن نام و نام خانوادگی در آن ذخیره کند.همچنین در این دفترچه تلفن بخشی وجود دارد به نام اضافه کردن دستی که کارمند می تواند شماره را به صورت دستی به آن اضافه کند.2. روی صفحه شروع برنامه Slave یک شماره گیر وجود دارد که کارمند با ورود به برنامه slave بتواند توسط آن شماره گیری نماید. این شماره گیر شامل دکمه قطع و وصل تماس می باشد که کارمند بتواند توسط آن تماس های ورودی را نیز پاسخگو باشد.3. گزارش گیری: با فشار دادن این دکمه یک فایل به نام jazire950327 در درایو قابل انتخاب تشکیل می شود که نشان دهنده تاریخ این گزارش گیری است. حجم این فایل حداکثر باید به اندازه یک DVD باشد و اگر بزرگتر بود برنامه به طور اتوماتیک آن را به دو یا چند قسمت تقسیم کند. این فایل غیر قابل دسترسی به اطلاعات و به صورت کد شده می باشد.کارمند در انتهای ماه با فشردن دکمه گزارش گیری آن فایل ها را روی دی وی دی ضبط می کند و به موسسه تحویل می دهد. ما روی کامپیوتر برنامه ای داریم به نام Master برای گزارش خوانی که آن فایل را به عنوان ورودی به آن می دهیم و گزارش های زیر برای ما قابل دیدن و چاپ است:1. با فشردن یک دکمه در برنامه Master فولدری در درایو قابل انتخاب ایجاد می شود که کلیه تماس های آن شخص را به صورت جدا شده به فرمت MP3 در آن قرار دارد. نام فایل های MP3 بسیار مهم است و باید به صورت "9503200920منوچهر.mp3" باشد که شامل نام شخصی که با وی تماس گرفته شده به علاوۀ تاریخ و ساعت تماس است. به عنوان مثال نام فوق نشان دهندۀ این است که با مشتری به نام "منوچهر" در تاریخ بیستم خردادماه سال 95 ساعت 9:20 تماس گرفته شده است.نکته مهم: اگر این تماس منجر به بوق اشغال یا در دسترس نبودن نیز باشد باید آن پیغام اپراتور نشان داده شود.2. بخش دوم برنامه Master پرینت گزارش تماس است که کلیه گزارش کلیه تماس های کارمند را درون فایل اکسل که نمونه ای از آن در فایل ضمیمه آمده است.

که همانطور که ملاحظه می کنید این فایل شامل شخص شماره و مدت و زمان و تاریخ تماس می باشد.نکته: اگر نام شخص درون دفترچه تلفن ثبت نشده باشد سیستم نام وی را ناشناس در نظر می گیرد و نمایش می دهد.از آنجایی که متاسفانه من با برنامه نویسان بدقول زیادی (دور از حضور شما) کار کردم لذا خواهشمندم که روی این نوشته به دقت فکر کنین و برنامه را به صورت فاز به فاز در چهار فاز تحویل بدهید.همچنین برنامه هر فاز به همراه زمان مورد نیاز را به دقت تخمین بزنین و برنامه زمانی به صورت زیر به من بدهید:1. فاز 1: شامل ساخت برنامه Slave قسمت دفترچه تلفن n روز2. فاز 2: شامل ساخت برنامه Slave قسمت شماره گیری m روز...در ضمن آیا اینقدر به کار خود مطمن هستین که بتونین تعیین کنید که به ازای هر روز تاخیر مبلغ x تومان جریمه می پردازید؟ببخشید که اینقدر نوشته ام طولانی بود. خواستم کامل بنویسم که دیگه هیچ مشکلی ان شا الله پیش نیاد.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

15روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت هفت سال پیش

1 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار