پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

فرمول بندی پخش بار بهینه براساس مقاله2006 و فرمول بندی تابع هدف براساس Help برنامۀ Matpower

هفت سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 3186

کد پروژه: 43817


شرح پروژه

با سلام

 من می خوام که مجری محترم :

1-بر اساس مقاله 2006 یا مقالات مشابه که پخش بار بهینه در حضور ادوات فکتس دارند(البته حتی المقدور همین 2006 استفاده شود چون تاکید استاد راهنمام روی آن بوده است) پخش بار بهینه را فرمول بندی کند.البته با علم به اینکه کنترل کننده توان میان فاز (IPC) داریم نه TCSC. حتما به لین نکته توجه شود که من فقط وفقط با کنترل کننده توان میان فاز (IPC) کار می کنم.

فرمول بندی پخش بار بهینه داخل مقاله2006 است شما باید در ابتدا توضیح دهید که چی هست و چگونه اجرا می شود. سپس پخش بار بهینه را در حضور IPC فرمولبندی کنید. البته نیازی به توضیحات جزییات حلگر نیست

2-براساس Help برنامۀ Matpower که برای مجری می فرستم . باید فرمول بندی تابع هدف را انجام بدید در این مورد به راهنمایی زیر توجه شود که :

راهنمایی :

اولا برای حل OPF از روش لاگرانژ استفاده می شود و اینکه OPF بر اساس هزینه ، سهم تولید هر ژنراتور را تعیین می کند.

ثانیا منظور از تابع هدف توابع هزینه ژنراتورهاست با ضرایب شان در داخلHelp  Matpower  برنامه که یک سری قیود برابری ونابرابری دارد.که آنها را باید بیاورید. تابع هزینه هم ضابطه اش در داخل MATPOWER یا به صورت چند جمله ای درجه دوم است یا به صورت  قطعه ای پیوسته که ما از حالت پیش گزیده آن استفاده کردیم و شما باید تعیین کنید که حالت پیش فرض در داخل   Matpower  برنامه Help کدام یک از این دو مورد است چون ما توابع هزینه را داخل برنامه شبیه سازی همان حالت پیش فرض گرفتیم. برای تعیین حالت فوق هم استاد راهنمام گفتند که بردار جی ان کاز(؟؟؟) را باید ببینم و وبرای آن حالت تابع هزینه و ضرایب(جی ان کاز) را به همراه قیود مربوطه بیاوریدبعد از اینکه شما قیدها را بصورت کلی گفتید در زیر آن هم اشاره شود که منظور از قیود تساوی OPF، بالانس توان های اکتیو و راکتیو در تمام باس ها که گفتند n2 برابر می شود( که منظورش از این n2 برابر را نفهمیدم شما اگه این مقاله الزیویر 2006 را فرستادم و مقاله دیگه ای که الزیویر 2012 میفرستم مطالعه بفرمایید شاید منظور ایشان را از n2 برابر پی ببرید.فکر کنم منظور از بالانس توان ها معادلات 14و 15 این مقاله 2012 باشد.) قیود نامساوی هم که در پخش بار بهینه  رعایت می شود هم حدود بالا وپایین هر ژنراتور، دامنه ولتاژها و حد ظرفیت هر خط است. 

در پایان این بخش باید طریقه فراخوانی یک کروموزوم هم برای محاسبه تلفات باید توضیح بدید. استاد راهنمام  در مورد طریقه فراخوانی یک کروموزوم هم برای محاسبه تلفات بطو رکلی گفتند که برنامه OPF،توان ها ی راکتیو  و ظاهری را از پریونیت خط خارج و در پریونیت سیستم وارد می کند(پریونیت خط یعنی اینکه توان هر خط را براساس ظرفیت نامی آن خط پریونیت می کنیم. پریونیت سیستم هم همان توان مبنای مشترک سیستم در مت پاور که MVA 100 است.  و زوایای فیز شیفتر را با حلOPF تعیین می کند و تلفات را بدست می آورد.(که این توضیح کامل و علمی نیست شما می بایست این توضیح را در انتهای این بخش فرموله سازی تابع هدف البته به صورت علمی و کامل تر و درست تر بیاورید)

هر فرمول یا رابطه ای هم که آمد حتما متغییرهای آنرا معرفی کنید

هزینه پروژه هم تنها بعد از دیدن کار مجری و اطمینان از صحت کار ایشان آزاد خواهد شد . بعلاوه در صورت انجام کار درست و مورد تایید حتما شیرینی ویژه ای هم به عنوان پاداش به مجری محترم پرداخت خواهدشد..

این پروژه شامل 1 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

5,000 تومان تا 100,000 تومان

مهلت برای انجام

2روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت نه سال پیش

28 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 29%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار