پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ویراستاری محتوا

یک ماه پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 77

کد پروژه: 484532


شرح پروژه

سلام وقت بخیر. 

این پروژه شامل 31 محتوا  است که با هوش مصنوعی نوشته شده است و نیاز به ویراستاری دارد. تعداد کلمات کل این محتوا 60،363 است که این عدد خیلی هم دقیق نیست چون خیلی از کلمات به راحتی پاک می شود و خیلی از آن کلمات شامل شکل ها (ستاره و ...) هستند که پاک می شود. به همین دلیل تعداد کلمات ویراستاری شده، خیلی کمتر از این مقدار است.

حتما شرایط نگارش محتوا را به صورت کامل مطالعه کنید چون هرگونه انحراف از شرایط ذکر شده مورد قبول بنده واقع نمی شود.

نکاتی که باید برای ویراستاری محتواها رعایت کنید به شرح زیر است:

1 – تگ عنوان ها حتما H2 و H3 باشد و در WORD تعیین شود.(در صورت نیاز از تگ H4 نیز استفاده کنید.). همچنین به هیچ وجه، عنوان ها را بعد از تعیین تگ، بولد نکنید.

2 – در مواردی که آیتم ها به صورت سلسه مراتبی یا لیست وار آورده می شود، حتما کلمه ی اصلی در ابتدای جمله را بولد کنید. توجه داشته باشید که کلماتی که درون ستاره یا * قرار می گیرند، ستاره آن ها حذف شود و بولد شود. (البته به جز عنوان های تگ دار که در مورد 1 به آن اشاره شد.)

3 – علائم نگارشی را حتما رعایت کنید.

4 – حتما جمله ها را از نظر دستور زبان بررسی کنید که فعل با فاعل همخوانی داشته باشد و جملات خوانا و به راحتی قابل مطالعه باشد.

5 – ممکن است برخی از عنوان ها بی معنی باشد، حتما بر اساس پاراگراف هایی که در زیر عنوان ها آورده می شود، عنوان درست را بنویسید. پس به هیچ وجه، به عنوانی که هوش مصنوعی داده است اکتفا نکنید و عنوان را بازنویسی کنید.

6 – با توجه به این که این محتوا از سایت های مختلف جمع آوری شده و بازنویسی شده و نام شرکت های مختلف در محتواها آمده است، حتما نام آن شرکت را حذف کرده و از نام تجاری دماجت، مرجع تخصصی تاسیسات استفاده کنید. پس به هیچ عنوان هیچ نام تجاری به جز دماجت، در محتواها وجود نداشته باشد.

7 – ممکن است در یک محتوا دو عنوان تکراری به کار گرفته شود مثلا عنوان مزیت های آبگرمکن، دو بار استفاده شده باشد، آن را ادغام کنید و تا جای ممکن، محتواها را پاک کنید مگر اینکه واقعا تکراری باشد که از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کنید.

8 - اگر برخی از جملات خیلی بلند می شود، سعی کنید آن را به دو جمله تقسیم کنید تا خوانایی محتوا بهتر شود.

9 – هر محتوا شامل تعدادی کلمات کلیدی است که بر اساس سئو بدست آمده است. سعی شود، تمامی کلمات حداقل یکبار در محتوا استفاده شود. فایل کلمات کلیدی بر اساس عنوان ضمیمه شده است.

بنده انتظار دارم حداقل 3 محتوا در روز توسط نویسنده عزیز تحویل داده شود. چون قرار نیست محتوایی توسط نویسنده گرامی اضافه شود و فقط ویراستاری مد نظر است.

تذکر: شرکت ما نیاز گسترده ای به محتوا دارد و این صرفا پروژه اولیه و تستی است. اگر نویسنده دقیقا طبق چهارچوب های گفته شده این کار را به بهترین شکل انجام دهد، حتما یک همکاری بلند مدت و گسترده با وی خواهیم داشت.

شرایط پرداخت:

1 - با توجه به اینکه برخی از نویسندگان (دور از جون شما) ممکن است کوتاهی هایی را انجام دهند مبلغ پروژه به صورت پله ای، در 4 مرحله آزاد می شود. و اگر بنده از محتوای ارسالی راضی نباشم این اختیار را دارم که انجام مراحل بعدی پروژه را لغو کنم و مبلغ به بنده عودت داده شود و نویسنده عزیز هم این موضوع را قبول می کند. (برای کسانی که متعهد به انجام مسئولیت خود هستند، نیازی به هیچ گونه نگرانی نیست. ما به دنبال فردی متعهد برای تولید محتوای مستمر و طولانی مدت برای مجموعه خود هستیم)

2 – با توجه به اینکه حجم پروژه زیاد است و قرار است با نویسنده عزیز، یک همکاری گسترده و بنده مدت داشته باشیم، ماکزیمم پیشنهاد ما در این پروژه مبلغ 500 هزار تومان است و بیشتر از این مبلغ مورد قبول واقع نمی شود. (با توجه به اینکه هیچ خلاقیتی در تولید محتوا به کار گرفته نمی شود فقط ویراستاری انجام می شود. حداقل 3 محتوا در روز، ماکزیمم 3 ساعت یا کمی بیشتر زمان می برد که خیلی کمتر از ساعت کاری است.)

این پروژه شامل 2 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

300,000 تومان تا 750,000 تومان

مهلت برای انجام

10روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت چهار ماه پیش

5 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 80%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار