پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ربات تلگرام اکانت گیر

یک ماه پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 55

کد پروژه: 494092


شرح پروژه

ربات تلگرام که شماره موبایل+کد ارسالی به تلگرام+پسورداکانت(در صورت وجود) را از کاربر دریافت میکند با api تلگرام وارد اکانت کاربران میشود و سشن ایجاد شده را ذخیره میکند، اکانت را نگهداری میکند تا در هنگام نیاز کد ورود به اکانت را باز ارسال کند.

درواقع عملکرد این ربات به گونه ای است که باید انبوهی از اکانت های تلگرام را دریافت کند و مثل یک مخزن آنها را نگهداری کند و تا زمانی که بخواهیم دوباره به هر اکانت با دستگاه دیگری وارد شویم کد ورود را برای ما ارسال کند. 

1:برنامه باید پس از گذشت یک تایم رندوم(در بازه تعریف شده)  پس از ساخت سشن و ورود به اکانت پسورد دومرحله ای اکانت را تغییر دهد(یک پسورد رندوم ایجاد کند و آنرا ذخیره کند که هنگام ورود دوباره به اکانت این پسورد را علاوه بر کد تایید   درخواستی ارسال کند.)

2: ربات تعداد دلخواهی api id+ api hash تلگرام را دریافت میکند که از آنها برای ورود به اکانت ها استفاده کند.(درصورتی که هر کدام از api key های وارد شده توسط تلگرام مسدود و محدود شود ربات استفاده از آنها را غیرفعال میکند و از فهرست api های سالم به فهرست خراب منتقل میکند)

3:در تنظیمات ربات مقداری به عنوان حداکثر تعداد سشن های مجاز به ازای هر api توسط ادمین تنظیم میشود، یه عنوان مثال زمانی که این عدد روی 5 تنظیم شده و ربات فقط 8 api فعال و سالم دارد ربات در کل ظرفیت نگهداری 40 اکانت را دارد که هر api پنج اکانت را مدیریت میکند. و ربات از افزودن نشست جدید به api هایی که سقف نشست مجاز آنها پر شده خودداری میکند.

4: درصورتی که به طور مثال در ابتدا سقف سشن های هر api روی 8 تنظیم شده و سپس به 5 کاهش بیابد، ربات از افزودن بیش از 5 سشن به هر api جلوگیری میکند ولی تعداد سشن های از قبل موجود روی api حتی اگر بیشتر باشند حفظ میشوند.

5:ربات تا زمانی که سقف تعداد سشن های همه api ها پر نشده به دریافت اکانت از کاربران ادامه میدهد ولی هنگامی که هیچ api خالی برای میزبانی اکانت کاربر یافت نشود از دریافت اکانت جدید خودداری میکند.

6: برنامه به صورت دوره ای تمام api ها را چک میکند تا آنهایی که محدود و مسدود شده را به لیست غیرفعال ها بفرستد و استفاده از آنها را متوقف کند.
7:برنامه به صورت دوره ای تمام سشن های موجود در ربات را چک میکند تا اکانت هایی که دلیت شده یا پریده اند را حذف کند تا ظرفیت جدید برای اکانت های جدید فراهم شود.

8: در پنل ادمین ربات امکان پشتیبان گیری از همه api ها و نشست های موجود فراهم باشد و  ربات با درخواست خروجی گرفتن نسخه پشتیبان یک فایل csv یکپارچه را برای کاربر ادمین ارسال کند و هنگام ورودی نسخه پشتیبان با دریافت آن فایل از مدیر همه اطلاعات و نشست ها را بازیابی کند.

دکمه های ربات برای کاربران مدیر :
1-(افزودن اکانت): ->گزینه اول افزودن اکانت با فایل سشن. گزینه دوم افزودن با شماره.
سناریو ها : حالت اول: شماره تلفن در لیست کشور های مجاز نیست. حالت دوم: شماره اشتباه است. حالت سوم : کدی که به اکانت شما ارسال شده را وارد کنید -> رمز عبور اکانت را وارد کنید.


  2-(خرید اکانت):گزینه اول : خرید فایل سشن. گزینه دوم خرید با کد ارسالی: لطفا کشور مورد نظر را از لیست زیر انتخاب کنید. -> لطفا شماره مورد نظر را از لیست انتخاب کنید. : سناریو ها: حالت اول: نمایش شماره کامل به کاربر سپس کاربر کد را به اکانت ارسال میکند و پس از فرستادن کد برای کاربر موجودی کیف پول او کسر میشود. حالت دوم: موجودی کیف پول کافی نیست.

 3-(کیف پول): گزینه اول: موجودی باقیمانده.   گزینه دوم :افزایش اعتبار. گزینه سوم: گزارش خرید های من


 4-(آمار تمام اکانت ها): تعداد کل اکانت ها=42، اکانت های بررسی شده=42، اکانت های سالم=40، سشن های خراب=2، تعداد خطای ناشناخته و عملیات ناموفق=0، زمان سپری شده=14 ثانیه 


 5-(مدیریت api ها): گزینه اول: آمار تمام api ها. گزینه دوم: افزودن api 


 6-مدیریت کاربران:گزینه اول : مشاهده و ویرایش موجودی کیف پول ها. گزینه دوم: مشاهده لیست خرید های انجام شده.


7-تغییر تعرفه و کشور های مجاز: گزینه اول: مشاهده تعرفه فعلی . گزینه دوم: ویرایش کشور های مجاز. گزینه سوم:تغییر تعرفه ها.


8-مدیریت پروکسی ها: گزینه اول : چک کردن پروکسی ها. گزینه دوم:افزودن پروکسی . گزینه سوم: تنظیمات اختصاص پروکسی یکتا به سشن های هرapi(توجه: عملیات تخصیص و گردش پروکسی ها  برای هر سشن و ارسال درخواست ها توسط پروکسی باید به صورت اتوماتیک انجام شود. استفاده از پروکسی برای جلوگیری از محدود شدن api ها و نشست ها توسط تلگرام است )


9-(پشتیبان گیری):گزینه اول: ورودی فایل پشتیبان . گزینه دوم : دریافت فایل پشتیبان


10-تنظیم کانال یا گروه برای ارسال لاگ ها

توجه: کاربران غیر مدیر فقط به گزینه های 1 تا 3 دسترسی داشته باشند.


جزئیات و پیچیدگی های اجرایی در گفتگو هماهنگ میشود.

پروژه پس از تست کارکرد تایید میشود.

نصب و اجرای ربات به عهده برنامه نویس(پروژه اجرا شده توسط کارفرما تست می شود.)

سرور ، api ، پروکسی، و سایر متعلقات مورد نیاز توسط کارفرما تامین میشود.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

5روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت ده ماه پیش

1 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 100%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار