از پارسکدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.
هفت سال پیش منتشر شده
تعداد بازدید: 702
کد پروژه: 50722
شرح پروژه
شبیه دوزه که کاربر با کامپیوتر بازی میکنه و مهره میچینن اگه مهره های کاربر چه ب صورت اریب چه ب صورت عمودی چه بصورت افقی در یه ردیف باشه کاربر برنده اس یعنی توی لن نیس.
کاربر تعیین میکنه که جدول چن در چند باشه و تعداد مهره هایی که اگه کنار هم قرار بگیرن برنده محسوب میشه
گرافیکش با QT باشه و باید بصورت visual باشه ک کاربر بتونه کلیک کنه و خونه رو انتخاب کنه و بشه انتخاب کرد ک اول کاربر شروع میکنه یا کامپیوتر بهتره تقریبا سخت باشه که کاربر زیاد نتونه ببره
۳ تا عدد میگیره از کاربر دوتاش اینه ک جدول چند در چند باشه و سومی اینه ک چند تا مهره کنار هم قرار بگیرن ک کاربر یا کامپیوتر برنده شن مثلا اگه زد ۴ باید ۴ تا مهره بصورت عمودی یا افقی و یا قطری کنار هم قرار بگیرن ک کاربر یا کامپیوتر برنده شن البته حداقل تعداد مهره هایی ک وارد میکنه باید ۴ باشه
یعنی مثلا در یه جدول6*4 تعداد مهره هایی ک تعیین میشه سه تاس یعنی اگر سه تا مهره کنار هم قرار بگیرن برنده اس
با استفاده از الگوریتم branch and bound
این پروژه برای درس طراحی الگوریتم
مهارت ها و تخصص های مورد نیاز
بودجه
5,000 تومان تا 100,000 تومان
مهلت برای انجام
10روز
وضعیت مناقصه
بسته
درباره کارفرما
عضویت هفت سال پیش
قادر به انجام این پروژه هستید؟
مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است
به رایگان یک حساب کاربری بسازید
مهارتها و تخصصهای خود را ثبت کنید، رزومه و نمونهکارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.
به شیوهای که دوست دارید کار کنید
برای پروژههای دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصتهای شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.
با اطمینان دستمزد دریافت کنید
از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.
میخواهید شروع به کار کنید؟
یک حساب کاربری بسازید
بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارتهای شما
است.
پیدا کردن کار (پروژه)
تماشای دمو روش کار