پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

اپلیکیشن مربوط به خودرو

شش سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 614

کد پروژه: 64042


شرح پروژه

توضیحات پروژه

این یک نرم افزار برای معرفی خودرو به کمک اطلاعات متنی ,نرخ قیمت , تصاویر , ویدیو ها و متون در یک فاز 

و در فاز  مهم دیگر , فروش خودرو ودرج آگهی رایگان و فوری و برجسته و ...... میباشد.

یو آی و یو اکس کار آماده است. پروژه 2 بار  اجرای نا موفق شده است.اما به 2 دلیل کاملا واضح.سری اول به دلیل عدم نیتیو بودن و لگ و باگ شدید داشتن و سری دوم به دلیل بدقولی و تکمیل نکردم ( هر دو خارج از پارسکدرز). به گفته برنامه نویس  دوم  پروژه تا 70 درصد پیشرفت داشته.در صورت نیاز سورس در اختیار قرارداده خواهد شد. 

ایده اصلی پروژه به برنامه نویس منتخب کاملا تشریح خواهد شد و کاملا منحصر به فرد است اما نگران نشنیدن آن برای قیمت دادن نباشید چراکه  نیاز به دانش اضافی ندارد, اما بازهم پیام بدید توضیح الگوریتمی آنرا خواهم گفت.

خصوصیات شخص مورد نیاز از نظر بنده حقیر :

الف) توقعات و هزینه ها بعد از شنیدن ایده و درک موفقیت آن تغییر نکند.

ب) سورس پروژه رو به هر شکلی در جای مشابه استفاده نکندو سفارش مشابه نپذیرد . ببینید دوستان من نمیتونم راجع به مثلا ربات اینستاگرام همچین توقعی از شما عزیزان داشته باشم . چون ایده من نیست حتی اگر دولوپش کرده باشم .اما در رابطه با این ایده , هرکس تقاضایی کند قطعا کپی کننده است و شخص کپی کننده از نظر من از پست ترین صفات اخلاقی و شخصیتی برخوردار هست که خود شما را هم احتمالا اذیت خواهد کرد  و همکاری کردن با این گونه افراد سودجو به ضرر همه است.

ج)در سورس پروژه ایجاد وابستگی نکند . دوستان به نظر من بزرگترین تضمین همکاری و موفقیت در کنارهم ، دوستی و صداقت است. اگر به هر شکل دیگری از جمله دستکاری کردن سورس اصلی , رمزگذاری ، پیچیده سازی و ..... هرچه که برنامه نویس انجام دهد تا در صورت عدم وجودش پروژه را متوقف یا کند سازد , مورد قبول حتی خود شما برنامه نویس عزیز در مقام مشابه بنده ( سفارش دهنده ) نیست.

 د)بی تعصب باشد و اگر نیاز شد که خودم در آینده وارد کار شوم توضیحات آموزشی رو جهت راهنمایی در قبال هر هزینه ای که داشته باشد شفاف بیان کند . در آینده نزدیک افراد دیگری وارد پروژه خواهند شد. بسیار نازیباست که بین برنامه نویسها اختلاف های جهان سومی برقرار باشد. این یک استارتاپ فرا مرزی است و کشورهای حداقل فارسی زبان از آن پیشتر استقبال کرده بودند. 

ه)کسی رو نیاز دارم که با احترام , منتظر نمونه من باگ پروژه رو بگیرم و اگر نفهمیدم بیخیال اون باشه  و کار به جایی برسه که  مردم بیان و کامنت بگذارن .( سری پیش از مارکت مایکت باگ را گوشزد کردند و به دلیل اینکه ایده وایرال شده بود و در صفحه نخست و نرمافزار اول , قرار گرفت مورد توجه تیم فنی مایکت بود) متاسفانه قسمت این بود که در خدمت شما باشم.

 و) حدود 2000 هزار کامنت داخلی از 4 هزار دانلود در عرض 1 هفته از اجرای ناقص اول به دلیل بکاپ نگرفتن برنامه نویس از بین رفت که خیلی ارزشمند بود. از هر مورد امنیتی و اطلاعاتی که فکرشو میکنید غافل نباشید لطفا.این رو گفتم که عرض کرده باشم من دانش کافی نداشتم که به برنامه نویس بگم از کجای سرور بکاپ بگیر که کامنتها حفظ شود . متاسفانه کامنت ها در فایل های mdf بوده گویا که با بک آپ گیری از فوادر اصلی سرور ذخیره نشده است و در مسیر دیگری بوده. دوستانی که با ASP و windows erver کار کردند توضیحات ناقص بنده رو متوجه شدند قطعا.

در پایان باید عرض کنم ببخشید اگر متن بالا مشتقی از زبان محاوره ای و اداری بود , مهم انتقال مطلب بود . 

ضمنا برای سایت و اپلیکیشن دیوایسهای اپل همگام سازی دیتابیس رو مد نظر بگیرید . با  پلتفرمی پیش برید که بعد 1 سال  , یک عزیز از راه نرسه بگه آقا کلا باید از نوع بریزیم و بسازیم , کلا مسیر اشتباهه و با یک فتال ارور روبرو نشیم. 

تشکر .

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

30روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت شش سال پیش

17 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 18%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار