پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

ترجمه مطالب وبلاگی در زمینه چوب های ترمووود و ورق کامپوزیت و نمای ساختمان

پنج سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 818

کد پروژه: 70087


شرح پروژه

با سلام و وقت بخیر خدمت دوستان فریلنسر

این مرتبه ی سومیه که در این راستا پروژه ثبت می کنم و امیدوارم این بار بتونم دوست عزیزی رو پیدا کنم که بتونیم مستمر با هم کار کنیم.

این پروژه جهت تأمین محتوای وبلاگ یک سایت در زمینه چوب های ترمووود و ورق کامپوزیت ثبت شده و به صورت یک روز در میان به محتوای 800 الی 1500 کلمه ای نیاز داریم و حجم کار در ماه حداقل 15000 کلمه خواهد بود.

مطالب رو خودم ارائه میدم اما اگر دوستان مترجم مایل باشند و بتونند منابع و مطالب مناسبی پیدا کنند بابت جستجوی هر مطلب مبلغ 3 هزار تومان جدا از هزینه ی ترجمه خدمتشون پرداخت میشه.

با توجه به مستمر بودن پروژه عزیزانی که پیشنهاد میدند لطفاً چند نکته رو مد نظر داشته باشند:

1.خواهش می کنم تنها در صورتی پیشنهاد بدید که کاملاً با این زمینه آشنا باشید یا بتونید با انجام جستجوهای لازم معادل های رایج واژگان تخصصی این رشته رو پیدا و جایگذاری کنید.

2. خواهش می کنم تنها در صورتی پیشنهاد بدید که ترجمه تون روان و دقیق (بدون جا انداختن کلمات) باشه و خودتون خوش قول و متعهد باشید و به هیچ وجه از نرم افزارها و مترجم های ماشینی در ترجمه استفاده نفرمایید. لطفاً توجه داشته باشید که این مطالب جهت استفاده در وبلاگ یک سایت تجاری ترجمه میشند و مخاطبان بیشتر تجار و معماران و مصرف کنندگان این اقلام هستند. بنابراین به روانسازی جملات و شکستن جملات طولانی نیاز داریم و متن نبایست به متون آکادمیک شبیه باشه بلکه قراره نوعی راهنمای کاربردی برای مصرف کنندگان باشه.

3. بنده خودم مترجم هستم و عزیزانی که به عنوان مجری و کارفرما با من کار کردند میدونند که در هر دو حالت روی نتیجه وسواس دارم، و حاضرم هستم برای این وسواس هزینه کنم. پس اگر واقعاً میتونید ترجمه ای تحویل بدید که نیاز به ویرایش مجدد توسط خودم نداشته باشه، نرخی رو پیشنهاد کنید که براتون رضایتبخش و در عین حال رقابتی باشه.

4. لطفاً نرخ پیشنهادی خودتون رو به ازای ترجمه هر کلمه در زمینه ی گفته شده ارسال بفرمایید و مبلغ کلی پیشنهاد رو بر اساس 800 کلمه مشخص کنید.

5. به همراه پیشنهادتون یا پس از توافق در مورد نرخ پیشنهادیتون، لطف بفرمایید این دو پارگراف 76 کلمه ای رو جهت بررسی کیفیت ترجمه و همچنین آشنایی خودتون با مطالب مورد نیاز ترجمه و ارسال بفرمایید:

Despite the rise of composite decking options such as Trex, timber remains a popular choice for both cladding and decking, with local authorities, architects and developers specifying timber for aesthetic and practical reasons.

The material creates a beautiful effect that helps structures to blend with the natural and built environment around them.  Timber is built to last, with a life expectancy of decades, and there are undeniable environmental benefits of working with a natural, sustainably-sourced material. "

متشکرم

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

5,000 تومان تا 100,000 تومان

مهلت برای انجام

30روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت شش سال پیش

19 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 79%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار