پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

درخواست ساخت سایت فروشگاهی گیفت کارت و کارت شارژ به صورت ساده و شکیل

پنج سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 951

کد پروژه: 74009


شرح پروژه

درود خدمت دوستان عزیز

همونطور که از عنوان هم پیداست، درخواست سایت فروشگاهی گیفت کارت رو دارم. این فروشگاهی که در نظر دارم شامل موارد زیادی هست که به مهم ترین اونها اشاره میکنم.

اولین نکته اینکه نمای ظاهری سایت خیلی شکیل و به صورت ساده و تک صفحه باشه و به طوری که همه محصولات در صفحه اصلی به صورت چارت بندی از هم جدا شده باشند و مشتری با کلیک بر روی هر کتگوری ریز محصولات و کالاهای مرتبط با اون نمایش داده بشه.

مورد بعدی ارسال اتوماتیک محصولات بعد از خرید موفقیت آمیز هست. همونطور که اطلاع دارید گیفت کارت ها به صورت ها کدهای دیجیتالی به صوت نوشته هستن که بعد از پرداخت مشتری محصول مورد نظر بالافاصله در صفحه خرید نمایش داده بشه و به ایمیل و شماره موبایل خریدار هم ارسال بشه. در صورتی که اگه امکان داشته باشه، عکس هم به صورت نبیجه فرستاده بشه عالی میشه.

درگاه پرداخت به صورت مستقیم به حساب هم از موارد مهمی هست که مدنظر دارم در ضمن بنده چندتا درگاه واسطه دارم که میتونم از اونها هم کمک بگیرم ولی مهمترین بخش درگاه متصل به حساب هست.

یکی از مهمترین چیزی که مدنظرم هست موقع ثبتام کاربر هست، چیزی که مدنظر دارم اینه: کاربر وقتی مراحل ثبتنام رو انجام میده فیلد های نام،نام خانوادگی، شماره تماس ثابت، شماره تماس موبایل، کارت یا کارت های بانکی که کاربر قصد خرید با اونهارو داره، عکس از کارت ملی و شناسنامه، عکس از کارت بانکی که با اون قصد خرید رو داره، سلفی با کارت ملی و کارت بانکی  و کد پستی به صورت اجباری برای مشتری موقع ثبتنام ایجاد بشه یعنی تا این مراحل رو کاربر انجام نده، امکان ثبتتام نداشته باشه و بعد از ثبتنام، اطلاعات کاربر برای من بیاد و من بعد از تایید کاربر اجازه خرید براش رو بدم و بتونه از سایت خرید کنه. این کار صرفا به دلایل امنیتی خیلی برام مهم هست. (اینجا یک نکته ظریفی که لازم به گفتن میدونم اینه که با کارت بانکی ثبت شده در قسمت ثبتنام فقط کاربر میتونه خرید رو انجام بده در غیر اینصورت اگر خریدی رو انجام داد، نتیجه خرید رو براش نفرسته و عنوان بشه که به دلیل مغایرت کارت بانکی با کارت ثبت شده، سفارش شما معلق مانده و لطفا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.) و در آخر پس لازم میشه که کاربر بتونه در قسمت پنل خودش دوباره کارت بانکی جدید اضافه کنه و بعد از تایید توسط مدیر، اون کارت هم براش باز بشه.

ایجاد کد تخفیف با هر نام در هر بازه زمانی خاص، برای هر کاربر یا به همه کاربرها، ایجاد قیمت ویژه، از یک تاریخ تا یک تاریخ دیگه، ایجاد پنل کارمندی و این دسته از موارد هم فکر میکنم که طراحان عزیز آگاهی کامل دارن و نیازی به گفتن نیست.

یک چیز مهمی دیگه ای هم که در نظر دارم اینه که، به دلیل اینکه کار بنده با نرخ به روز دلار هست، امکان کاهش و افزایش قیمت ها به صورت آنی هست و برای اینکه بتونم کنترل بیشتری روی قیمت محصولات داشته باشم، میخوام یک قسمت یا یک فیلد یا یک دکمه ای در بخش پنل مدیریت باشه که بتونم با زدن اون همه محصولات به صورت غیر فعال با عنوان (توقف فروش تا اطلاع ثانوی) باشه که بعد از اعمال قیمت های جدید، دوباره فعالش کنم و خرید برای مشتری ها باز بشه.

قالب و ظاهر متناسب با این کار هم خیل مهمه. فیلد های پشتیبانی از ظریق اسکایپ، تلگرام، واتس آپ و دیگر موارد تماس هم اضافه بشه.

تا جایی که تونسم سعی کردم موارد مهمی که هست رو عنوان کنم و توضیح بدم. سپاس...

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

20روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت سیزده سال پیش

7 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار