پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

تغییر سایت از جوملا به وردپرس و ساخت ابزار ویژه برای عضویت کاربران سایت

پنج سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 951

کد پروژه: 75057


شرح پروژه

توضیح موضوعی ابتدایی پروژه :

الف) مهاجرت از جوملا به وردپرس و برنامه نویسی هسته سایت آموزشی . . .

 ب) ابزار مخصوص جمع آوری اطلاعات کاربران . . .

مقدمه : من این کار را تابحال به بسیاری سپردم و الان 4امین دفعه هست که مجدداً مجبور شدم مناقصه برگزار کنم تا شخص مناسب جهت این کار را پیدا کنم .

هر شخصی که این کاررا تحویل گرفته ، تا الان به نحوی کار را زخمی کرده و تحت تاثیر عدم وجود مهارت و بی تعهدی کار را اینقدر به تعویق انداخته و من جداً تمایل ندارم با شخص غیر حرفه ای که فقط بلد هست پلاگین نصب کنه کار کنم .

تمام اشخاصی که این پروژه قبلاً دست آنان بوده ، همگی نصاب پلاگین وردپرس بودند و هیچ تسلطی بر هسته ی وردپرس نداشته و هیچ اطلاعات کدنویسی درست و مرتبطی در وردپرس نداشتند ، من توقع دارم کارگزار محترم به شکل کامل از کدنویسی و فضای محیط وردپرس اطلاعات غنی داشته باشه و تجربه ی کارکرد مناسب را نیز ارائه کند و توقع عمیق دارم که بهترین پیشنهادات را برای بهبود سایت ارائه کنند .

ضمن این مساله ، من به شدت دنبال شخصی هستم که این پروژه را انجام داده و بعد این پروژه همه ی کارها فنی وبسایت را به او بسپارم و این سرگشتگی من برای به دنبال یافتن پیمانکار و کارگزار وردپرس خوب برای همیشه حل بشه و من با آسایش به انجام کارهایم بپردازم .

طی موادی کلیات اولیه ی پروژه را ذکر کرده ام .

ماده ی 1 : کارگزار محترم حق هیچگونه تغییر قیمت و درخواست وجه اضافه در ازای درخواست های موجود در این قرارداد را نخواهد داشت و کارفرما نیز موظف است سر موعد مقرر ، تمام مبلغ تعهد شده در این قرارداد را در صورت تکمیل 100 درصد به کارگزار به طور تمام و کمال پرداخت نماید .

ماده ی 2 : کارگزار محترم الزاماً باید بر هسته ی وردپرس مسلط باشند تا بتواند پروژه را انجام دهند .

تبصره 1 م2 : 

به هر نحوی عذر و بهانه ای برای قصور در انجام هر بندی که ناشی از عدم تسلط بر هسته ی وردپرس ، پلاگین های وردپرس و CMS  وردپرس پذیرفته نیست ، کارگزار موظف است آن قصور را به هر نحوی با مسئولیت خودش و بدون درخواست هزینه ی اضافی به طور 100 درصد و بی عیب مطابق خواسته ی این قرارداد اصلاح نماید .

تبصره 2 م2 : 

کارگزار محترم باید بتواند بدون بهم ریختگی لینک های مطالب موجود در وبسایت کنونی www.Konkur.tv که بر روی CMS  جوملا قرار دارد آن ها را به وردپرس به طور کامل با حفظ Category   ها و تصاویر منتقل و بارگزاری نماید ، .

* البته بخش عده ی انتقال اطلاعات از محیط جوملا به وردپرس انجام گرفته .

تبصره 3 م2 :

قالب خریداری شده از سایت Themeforest که BeTheme نام دارد باید مورد استفاده ی کارگزار قرار بگیرد و هرگونه تعویض قالب خلاف خواسته ی کارفرما می باشد .

قالب Be اورجینال تهیه شده و هاست نیز هاست خارجی هست و برای آپدیت قالب هیچ مشکلی وجود ندارد .

*  پلاگین User Pro جهت انجام اینکار نصب هستش و پنل پیامکی مناسب هم خریداری شده ...

تبصره 4 م2 : 

در صورت پیشنهاد مستدل بهتر در مورد پلاگین User Pro   و پیشنهاد مناسب تر ، کارفرما موظف است پاداشی مازاد براساس استدلال کارگزار در نظر بگیرد .

تبصره 5 م2 :

سئوی سایت و عملکرد وبسایت در موتورهای جستجو از اساسی ترین ارکانی است که موجب شده من از محیط جوملا به وردپرس بیام و تسلط و دقت بالایی از کارگزار عزیز در رابطه با استاندارد سازی قالب سایت برای سئو طلب می شود که باید اطلاعات مربوط به این مساله رو به شکل قابل فهمی به کارفرما منتقل کند .

ماده 3 : 

وبسایت من در حوزه ی آموزش فعالیت دارد 

ابتدا توضیحی کلی در مورد پروژه ارائه می کنم و سپس به صورت الگوریتمی و چک لیستی و در نهایت همه ی  کلیات را به صورت جز به جز و شماره بندی شده مینویسم تا بعداً برای کنترل کیفیت و بازرسی روند پیشرفت پروژه مشکلی پیش نیاید .

پیش ماده 4 : سیستمی برای مرتب سازی گالری ویدوهای آموزشی قابل دانلود و فایل های صوتی قابل دانلود باید ابتدا طراحی بشه که در صورتی که در مناقصه برنده شدید ، اطلاعات درخواستی در مورد گالری را بسیط شرح خواهم داد . . .

ماده 4 : 

1- کاربر تازه وارد شده ، برای دانلود فایل های رایگان وبسایت کلیک می کند و یک صفحه ی پاپ آپ باز می شود تا برای دریافت اطلاعات تماس کاربر اقدام شود و پس از آن است که کاربر می تواند دانلود را آغاز کند .

( تا اینجای قضیه به نظر میرسه با پلاگین user pro در وردپرس حل شده )

اما نکته اینجاست :

من نمی خواهم کاربر با یک صفحه پاپ آپ چند فیلدی مواجه بشه و می خواهم این صفحه ی پاپ آپ تک فیلدی باشه که در ادامه آن را شرح خواهم داد .

دیدن چند فیلد در ابتدا برای دانلود کردن یک فایل برای کاربر آزار دهنده است و به همین جهت می خواهم برای فقط یک (( تک فیلد )) در صفحه ی پاپ آپ باز شده پس از کلیک کاربر نمایش داده شود .

2- این (( تک فیلد )) ویژگی هایی دارد :

با توجه به اینکه در وردپرس ورود ایمیل برای عضویت الزامی است ، این موضوع باید به شکل زیر و با ویژگی دادن به این (( تک فیلد )) در هسته ی وردپرس حل بشه .

البته مساله ی امنیت این روش را در جلو توضیح خواهم داد و سر مساله ی امنیت میتوان بعد از پذیرش کار و برنده شدن در مناقصه وارد بحث شد . . .

فیلد هوشمند است ، کاربر فقط میتونه ایمیلش رو بنویسه یا فقط شماره موبایلشو ...

فرقی نداره

تک فیلد نمایش داده شده باید به طور هوشمندانه قابلیت این رو داشته باشد که تشخیص دهد شماره موبایل وارد شده است یا ایمیل وارد شده است  ...

اما مساله ی احراز حقیقی بودن اطلاعات تماس کاربر نیز بسیار پر اهمیت است و به این جهت وارد فاز سوم می شویم .

3- بعد از وارد کردن اطلاعات تماس توسط کاربر ، یک کد فعالسازی در صورتی که کاربر ایمیلش را وارد کرده بود به ایمیلش از طریق ایمیل وبسایت ارسال می شود و یا در صورتی که شماره موبایلش را وارد کرده بود ، از طریق سامانه پیامک ما این کد فعالسازی ارسال می شود و در نهایت در صفحه ی پاپ آپی که ظاهر شده بود ، این کد فعالسازی که از طریق ایمیل یا پیامک ارسال شده بود را باید وارد کرده و اطلاعات تماسش رو احراز کند تا دانلود آغاز شود .

البته باید دکمه ی ورود از طریق حساب کاربری گوگل و از طریق حساب کاربری فیس بوک هم زیر اون (( تک فیلد )) وجود داشته باشد و کاربر میتواند به جای وارد شدن با شماره موبایل یا ایمیل ، مستقیم از طریق حساب کاربری گوگل یا فیس بوکش عضویت کاملی داشته باشه ...

البته اگر روش ورودی با اکانت های دیگر شبکه های اجتماعی نیز میسر باشه که بسیار عالی خواهد شد .

4- این حرکت تا ٢٠ دقیقه کاربر جدید را عضو نگه میدارد و اجازه ی دانلود و دسترسی به لینک هایی که مخصوص اعضا تعریف شده اند را به او می دهد و بعد ٢٠ دقیقه اگر درحال دانلود هست دانلود هایش را هم متوقف می کند پیغام و پاپ آپی برایش در صفحه ی سایت لود می شود که می گوید : 

باید اطلاعات کاربری اش را تکمیل کند تا بتواند عضو بماند و به دانلودهایش ادامه دهد ...

جزئیات و چک لیست الزامات  :

 *از کارگزار عزیز توقع دارم دقیقاً چک لیست زیر رو به من تحویل دهند ، بدون کم و کاستی و کاملاً دقیق ....

*پنل پیامک بسیار خوبی هم تهیه شده که در صورت پذیرفته شدن کارگزار تمام اطلاعات ورودی هاست و ورودی سایت و پنل پیامک در اختیارشون قرار میگیره ...

١- پس از کلیک کردن جهت دانلود فایل های سایت برای کاربری که هنوز عضو نشده یک صفحه ی پاپ آپ که الان از طریق پلاگین user pro باز میشود باز شده و در آن یک (( تک فیلد )) نمایش داده بشه که در کنارش نوشته شماره موبایل یا ایمیل خود را در این فیلد وارد کنید .

در پایین تک فیلد هم دکمه ی ورود از طریق حساب کاربری گوگل یا از طریق حساب کاربری فیس بوک هم موجود باشه و کاربر جدید بتواند از هر سه طریق به عضویت وبسایت دربیاد .

( البته در بالا گفتم اگر از طریق شبکه های اجتماعی دیگر هم می توان اطلاعات کاربری گرفت ، به من بگویید )

٢- (( تک فیلد )) مربوطه چند ویژگی دارد :

الف ) هوشمندانه متوجه میشود که کاربر جدید اطلاعات تماس شماره موبایل خود را وارد میکند یا اطلاعات تماس ایمیل را وارد می کند .

ب ) در صورت ورود ایمیل یک کد فعالسازی به ایمیل از طرف ایمیل ما به کاربر ارسال میشه و یا اگر شماره موبایل وارد کردند ، یک کد فعالسازی از طریق سامانه پیامکی ما به کاربر ارسال میشه ...

ج) سپس صفحه ی پاپ آپ منتظر وارد کردن کد فعالسازی ارسال شده به ایمیل یا شماره همراه کاربر جدید میمونه تا اطلاعات تماس وارد شده را احراز کند .

٣- بعد رد شدن از مرحله ی صفحه ی پاپ آپ فوق الذکر در بند (١) و (٢) ، دانلود  فایلی که کاربر بر روی آن کلیک کرده بود آغاز میشود  ، ولی فقط تا ٢٠ دقیقه عضویت کاربر جدید با اطلاعات تماسی که از طریق (( تک فیلد )) یا دکمه ی ورود با حساب کاربری گوگل و فیسبوک معتبر بوده و باید بعد از ٢٠ دقیقه عضویتشان تعلیق شود و از آنها اگر در وبسایت در حال گشت گذار هستند یا بعد مدتی مجدد وارد میشوند ، توسط یک صفحه ی پاپ آپ تقاضا شود که اطلاعات کاربری زیر را تکمیل کنند :

نام

نام خانوادگی

در صورت ورود ایمیل در ابتدا شماره موبایل

در صورت ورود شماره موبایل در ابتدا ایمیل

نام کاربری اختصاصی

تصویر پروفایل

مقطع تحصیلی : متوسطه دوم ، پیش دلنشگاهی ، پشت کنکور نظام جدید ، پشت کنکور نظام قدیم

پسوورد

تکرار پسوورد

capcha دو کلمه ای

سپس با تایید اطلاعات تماسی که در ابتدا نداده بودند ، مثلاً اگر اول ایمیل داده بودند ، الان باید شماره موبایل تایید کنند از طریق سامانه پیامک و اگر در ابتدا شماره موبایل داده بودند الان باید ایمیلشان را با کدی که به ایمیلشون ارسال میشه تایید کنند . 

* تمام اطلا عات کاربری فوق برای کاربرانی که از (( تک فیلد )) دانلود فایل را شروع کرده اند ، در فاصله ی بیست دقیقه ای که حساب کاربری فعال است و بعد انقضای ٢٠ دقیقه ای ، همگی برابر اولین اطلاعات تماس ورودی هستند تا شخص اطلاعات کاربری را تکمیل کند و حساب کاربریش فعال بشه .

*اگر هم با حساب فیسبوک یا گوگل وارد شدند که ایمیل و نام و نام خانوادگی و بسیاری دیگر از اطلاعاتشان واکشی شده و می توانند برای ورود از همون طریق بعد انقضای حساب کاربریشان در ٢٠ دقیقه وارد شده و حساب کاربری را فعال سازی کنند و اطلاعات ناقص را تکمیل کنند .

۴- بعد از فعالسازی حساب کاربری ، می توانند بدون مشکل از سایت دانلود کنند و از امکانات سایت بهره مند شوند و در انجمن و همه ی قسمت های سایت نیز با عضویتی که طی ٣ بند بالا انجام شده است ، عضو باشند .

5- انتقال مرتب سازی شده ی مطالب سایت فعلی که بر روی جوملا است طبق (( تبصره 2 م2 ))

6- بستره و database   جهت فراهم سازی برقراری ارتباط میان وبسایت و اپلیکیشن موبایلی ای که قرار است نوشته شود .

7- بهم آموزش بدید که اگر فرضاً بخام به همه ی کاربران عضو شده ایمیل بزنم یا پیامک بفرستم ، باید از چه طریقی اینکار رو در user pro انجام بدم و بانک اطلاعات تماس کاربرانم رو دائم بتونم بکاپ بگیرم .

8- سیستم مرتبی در امتیاز دهی به کاربران و گزارشگیری از اطلاعات دقیق رفتار کاربری آن ها ، یعنی فایل های دانلودی و دیگر چیزهای آن باید در سایت مستقر باشد تا برای تحلیل بازاریابی به این اطلاعات مراجعه کنم که شرح مفصلی در مورد جزئیات این کار بعد از برنده شدن شما در مناقصه خواهم داد .

9- معمولاً بسیاری از سایت برای تشویق کاربران جهت عضویت در شبکه های اجتماعی آن ها مانند اینستاگرام ، امتیازی را مانند دانلود فایل خاصی یا افزایش شارژ حساب کاربری و غیره پیشنهاد می دهند که من هم دوست دارم این ویژگی در سایتم موجود باشه و حالا هر وقت خواستم روشی را برای این مساله به کار بگیرم .

10- تمام اعمال خواسته شده باید قابل انعطاف و تغییر باشند و باید به شخصه اگر خواستم بتوانم تغییرات دلخواه را بر روی آن ها اعمال کنم .

11- سیستم عضویت در سایت من باید هم در ووکامرس و هم در انجمن سایت که با پلاگین پیشنهادی شما در سایت ساخته میشه کاملاً کار کنه . . .

* به هیچ وجه در cms دیگری نمی خواهم انجمن راه اندازی کنم و بهترین گزینه برای راه اندازی انجمن باید پلاگینی در خود وردپرس باشد .

مثلاً :

بتوانم فیلدهای فرم ها را تغییر دهم .

زمان انتظار را از 20 دقیقه به 30 دقیقه تغییر بدهم .

و در نهایت :

*هرگونه پیشنهاد سازنده و مفید که مستدل و دقیق به من ارائه بشه و مورد پذیرش من واقع بشه ، من موظف هستم پاداشی برای این پیشنهاد خوبی که کارگزار ارائه میکند پرداخت کنم .

**بسته به نزدیکی و ایده آل آن چیزی که در ذهن من از این پروژه هست ، از 10 درصد تا 50 درصد مبلغ قرارداد به کارگزار پاداش حسن انجام کار خواهم داد .

***هرگونه تسهیل سازی کارگزار جهت بهتر کار کردن با محیط وردپرس مشمول پاداش مازاد خواهد شد .

****هرگونه اقدام جهت افزایش امنیت وبسایت نیز مشمول پاداش مازاد بر دستمزد توافق شده خواهد شد .

*****هرگونه اقدام جهت بهینه سازی وبسایت برای SEO نیز مشمول پاداش بسیار ویژه خواهد شد .

******هر پیشنهاد ویژه و خاص برای کاربر پسند کردن وبسایت نیز مشمول پاداش ویژه می شود .

لطفاً جهت ارسال پیشنهاد ، چک لیست خلاصه ای ارسال نمایید و کلیات روش انجام کار را شرح دهید .

ترجیحاً کارگزاران حاضر در شهر تهران را می پذیرم ، اما اگر مهارت و امتیازات کارگزار بالاتر باشد ، یقیناً مهارت ارجحیت دارد .

لطفاً شهری که در آن هستید را هم بفرمایید و بفرمایید که به تنهایی این کار را انجام می دهید یا کار گروهی است ؟

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

20روز

وضعیت مناقصه

انجام شده


درباره کارفرما

عضویت نه سال پیش

24 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 21%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار