پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

نمایش محتوای پاورپوینت دریافتی از سرور

پنج سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 533

کد پروژه: 75989


شرح پروژه

سلام علیکم، برنامه مورد نیاز برای نمایش محتواهای دریافت شده از سرور می باشد، اول باید عرض کنم که کد کثیف و غیر ماژولار ابدا قابل قبول نیست، کامنت، جدایی بخش های مختلف و جدایی بخش های دیتا، نمایش، لاجیک و ارتباط با سرور الزامیست.

نیازمندی های کلی:

·         یک اپ موبایل، یک بخش در سرور که دیتای دیتابیس مای اسکیو ال را بررسی و به روزرسانی می کند. در سمت موبایل اندروید و در سمت سرور پی اج پی و لینوکس داریم. (استفاده از معماری سرویس گرا و در صف کردن درخواست های همزمان و پاسخ یکی یکی جهت بهبود همروندی)

·         پس از بوت شدن باید اپلیکیشن به صورت تمام صفحه بالا بیاید، قابل خروج نباشد و کل اسکرین را در تمام موقعیت ها انحصاری دردست داشته باشد حتی اگر خطا، اس ام اس، تماس یا پیام سیستم عامل رخ دهد (مد کیوسک) امکان خاموش کردن و تنظیمات شبکه موبایل باید با یک دکمه از بخش مدیریت دسترس پذیر باشند.

·         اپلیکیشن باید بتواند ویدئو، یا پاورپوینت را نمایش دهد (فایل ppsx)

·         آپدیت و پاسخ سرور در ترنزاکشن باشد (ملاحظه همروندی درخواست ها)

دیتابیس:

·         جدول محتوا شامل آی دی (اتونامبر)، نام فایل، تعدادی نمایش، طول محتوا با واحد 15 ثانیه، تجاری بودن یا نبودن محتوا. فعال یا غیر فعال بودن محتوا.

·         جدول نمایش: آی دی (اتونامبر در سمت سرور)، آیدی محتوا، آیدی تبلت (فقط سمت سرور)، تاریخ و زمان نمایش، مختصات نمایش، فیلد مشخص کننده اینکه رکورد به سرور ارسال و ثبت شده (فقط در سمت تبلت).

·         جدول تبلت ها شامل آی دی (اتونامبر)، شماره تلفن، کد یکتای سخت افزاری، توضیحات.

·         جدول settings حاوی موارد زیر که در سمت سرور فیلد tabletid دارد (برای هر تبلت می توان سمت سرور تنظیمات جداگانه ای تعریف کرد):

o        t1, t2, t3 ,t4, t5, pwd, applastver

o        زمان پخش محتوای تجاری و غیر تجاری (به واحد 15 ثانیه)، زمان مکث، زمان ارتباط با سرور (با واحد 15 ثانیه)، زمان مکث برای پسورد، پسورد، شماره آخرین ورژن برنامه ی مورد استفاده در تبلت

داده های موجود غیر دیتابیسی: یو آر ال دانلود فایل ها، آی دی تبلت (این اطلاعات در کنار اپ و به صورت فایلی می توانند ذخیره شوند)

روند اجرای برنامه تبلت:

·         برنامه در زمان استراحت محتوای غیر تجاری (که فایلشان دانلود شده) را به ترتیب آی دی نمایش می دهد.

·         هنگامی که چهره یک فرد در دوربین جلویی تبلت احساس شد (ترجیحا جنسیت و فیچر های دیگر فرد نیز در یک متغیر درونی گزارش شود، البته این موضوع فعلا مورد استفاده نیست) برنامه به مدت t1  ضربدر 15 ثانیه محتوای تجاری نمایش می دهد (نمایش پشت سر هم بر مبنای آی دی آگهی هایی که فایلشان دانلود شده)، اگر این میزان در وسط یک محتوا باشد آن محتوا باید تمام شود. اگر تعداد محتوا کفاف زمان را ندهد برنامه به ترتیب محتواهای تکراری را پشت سر هم نمایش می دهد. پس از نمایش هر محتوای تجاری لازمست تا جدول نمایش محتوا با افزودن سطر مربوطه آپدیت گردد.

·         سپس به میزان t2 ضربدر 15 ثانیه محتوای غیر تجاری نمایش داده می شود. اگر هنوز محتوایی دانلود نشده برنامه باید صفحه ای حاوی تصویر از پیش تعریف شده را به مدت گفته شده نمایش دهد.

·         همزمان با شروع نمایش محتوای غیر تجاری و در بک گراند به شرطی که زمان t5 سپری شده باشد برنامه به سرور متصل شده و تعاملات را انجام می دهد.

·         جریان فرعی برنامه به شکل زیر می باشد:

o        در هر موقع از نمایش (محتوای تجاری یا غیر تجاری) در صورت کلیک روی صفحه برنامه به میزان t3 ثانیه مکث می کند، زمان های مکث در موارد t1 , t2 لحاظ نمی شود، گویی زمانبندی نمایش محتوا با استفاده از عدد طول مندرج در جدول محتواست و نه زمان واقعی.

o        در زمان مکث در گوشه ای از تصویر یک آیکون برای ورود به بخش مدیریت تبلت وجود دارد که در صورت کلیک صفحه ای برای ورود پسورد باز می شود و به مدت t4 ثانیه باز می ماند. در صورت ورود پسورد درست به صفحه مدیریت منتقل می شود.

o        در صفحه مدیریت لیستی از تعداد محتوای تجاری نمایش داده شده به تفکیک تاریخ روز وجود دارد. تاریخ ها شمسی هستند. صفحه مدیریت با دکمه بستن که در گوشه ای از آن تعبیه شده بسته می شود و برنامه به روند اصلی باز می گردد. به همراه دکمه خاموش کردن تبلت و تنظیمات شبکه.

تعاملات با سرور:

·         ارسال نمایش های محتوایی که در سرور ثبت نشده اند به همراه آی دی تبلت، گرفتن آی دی آن در سرور بعنوان تایید(گفته شد که این آی دی در سرور اتونامبر است) و آپدیت کردن وضعیت ارسال شده به سرور و جایگذاری آیدی هر نمایش مطابق با سرور. (حتما به صورت جدولی ارسال شود و به خاطر اورهد تعاملات شبکه از ارسال تک به تک پرهیز شود)

·         گرفتن جدول setting مطابق با آی دی تبلت، آپدیت آن.

·         اگر ورژن فایل اپ با ورژن سمت سرور فرق داشت دانلود و آپدیت فایل جدید از آدرس سرور، آدرس فایل جدید معادل است با دایرکتوری هارد کد شده در اپ بعلاوه شماره ورژن بعلاوه پسوند .apk .

·         گرفتن جدول محتوا. و دانلود کردن فایل هایی که در کنار برنامه وجود ندارد در یک ریسمان (thread) موازی با برنامه. دانلود فایل باعث افزایش زمان های انتظار برنامه نمی شود و جریانات اصلی و فرعی برنامه به فایل های دانلود شده متکی هستند، هر موقع فایل یک محتوا دانلود شد خودبخود در الگوریتم مذکور به کار گرفته می شود.

سعی شد تا این مستند تا جای ممکن کوتاه و گویا باشد، در صورت بروز هر گونه سوال با بنده در تماس باشید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

300,000 تومان تا 750,000 تومان

مهلت برای انجام

14روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت چهارده سال پیش

3 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار