پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

زدن کد جاوا اسکریپت سایتی که قالب و سمت سرور آن آماده است

چهار سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 692

کد پروژه: 101713


شرح پروژه

شرح پروژه:

در مرحله دوم(تحصیلی) می بایست کارهای زیر انجام گردد!

1. فیلدهای "مقطع تحصیلی" و "رشته تحصیلی" ارتباط Ajaxy دارند بدین صورت که در postman ملاحظه میکنید، چنانچه کاربر مقطع تحصیلی ای را انتخاب نماید، رشته های تحصیلی متناظر با آن در فیلد "رشته تحصیلی" با خاصیت Select 2  نمایش داده می شود. تا کاربر ضمن مشاهده بتواند با متود ذکر شده جستجو کند.

2. این دو فیلد در حالت اولیه گزینه "انتخاب نشده" را می گیرند.

3. چنانچه کاربر گزینه "زیر دیپلم" را انتخاب نماید، وارد کردن 3 فیلد بعدی یعنی " رشته تحصیلی"، "عنوان موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی" و معدل برای وی غیرفعال می شود(نباید Hide شود!)

4. فیلد عنوان موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی، بدون اینکه ارتباط Ajaxy با سایر فیلدها داشته باشد، دارای دیتابیسی است که در postman آن را گذاشته ایم و کاربر باید بتواند با وارد کردن همه یا بخشی از نام دانشگاه خود در میان لیست دانشگاه های دیتابیس(موجود در postman)، لیست دانشگاه هایی که نتیجه جستجو می باشد را جهت انتخاب مشاهده نماید.(حساس بودن به فونت، فاصله و ... باید برررسی شود/ البته با استفاده از select2)

5. چنانچه کاربر، گزینه "دیپلم" را در فیلد مقطع تحصیلی انتخاب نمود، فیلد "موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی" از حالت انتخاب خارج شده و به یک فیلد عادی با خاصیت وارد کردن text (نام دبیرستان یا مدرسه) تغغیر می یابد.

6. معدل کل: اولا قسمت صحیح و اعشار فقط مقادیر عددی را از کیبورد می گیرند(مثلا با استفاده از پلاگین Mask) و همچنین قسمت اعشار شامل اعداد دو رقمی از 00 تا 99 می باشد و قسمت صحیح شامل اعداد دو رقمی 00 تا 20 می باشد. نکته: اگر کاربر قسمت صحیح را 20 وارد کرد، می بایست بصورت اتوماتیک قسمت اعشار مقدار "00" درج شود(بدون تغییر) / بدون اینکه پیغام خطای جدیدی نمایش داده شود باید این محدودیت در خود کد فیلدها اعمال شود.

7. فیلدهای "استان" و "شهر" ارتباط Ajaxy دارند. بدین صورت که دیتابیس api متناظر آن در postman توضیح داده شده و شما باید از آن استفاده نمائید.

8. فیلدهای "شروع تحصیل" و "فراغت از تحصیل" نیز همان طور که در طراحی می بینید خاصیت readonly دارند و با استفاده از پلاگین Date picker فقط مقادیر تاریخ را می پذیرد.

9. چنانچه کاربر تیک گزینه "در حال تحصیل" را بزند، می بایست فیلد "فراغت از تحصیل" غیر فعال شود!(هاید نشود/ یعنی امکان انتخاب تاریخ ندارد/ اگر هم تاریخی وارد کرده با زدن این تیک، پاک شده و غیر فعال می شود!)

10. همه فیلدهای این بخش "ضروری" هستند و در صورت وارد نکردن کاربر می بایست با فرمتی که در قالب (زدن دکمه ادامه) مشاهده می کنید، زمانیکه که کاربر دکمه "ذخیره و ادامه" را بزند، پیغام خطای "تکمیل این فیلد ضروری است." را نمایش دهد.(توجه کنید که گزینه " درحال تحصیل" یک فیلد به حساب نمی آید!) و همچنین در تمامی مراحل دکمه کوچک پایین "ادامه" به معنی فرمت نمایش پیغام خطا می باشد و می بایست پس از استفاده حذف گردد این دکمه در هر مرحله!

11. چنانچه کاربر دکمه علامت + سبزرنگ قسمت پایین سمت راست باکس را بزند، همان باکس با تمام ویژگی های گفته شده در فوق، ایجاد می شود.

12. در باکس های دوم به بعد در  قسمت پایین سمت چپ علامت ضربدری به معنی حذف باکس ایجاد می شود که چنانچه کاربر آن را بزند، ابتدا اطلاعات وارد شده توسط کاربر در آن باکس پاک می شود و با زدن دوباره آن کل باکس نیز هاید می شود(به استثنای باکس اول)

در مرحله سوم (سوابق شغلی) می بایست کارهای زیر انجام گردد!

1. چنانچه کاربر تیک گزینه "فاقد سابقه شغلی می باشم" را بزند، باکس زیر آن هاید می شود.

2. در فیلد "کشور" چنانچه کاربر گزینه "خارج از ایران" را انتخاب نماید، باید 2 فیلد بعدی "استان" و "شهر" غیر فعال شوند(یعنی از حالت انتخاب خارج شوند/ هاید نشود)

3. فیلدهای "شروع" و "اتمام" باید فرمت Date Picker باشند و فقط تاریخ بگیرد! 

4. چنانچه کاربر تیک گزینه "مشغول فعالیت در این مجموعه هستم" را بزند، می بایست فیلد "اتمام" غیر فعال شود و امکان انتخاب یا وارد کردن تاریخ وجود نداشته باشد.

5. فیلد حقوق دریافتی می بایست با استفاده از پلاگین Mask فقط مقادیر عددی را از کیبورد گرفته و کاربر مبالغی را که برحسب تومان وارد می نماید، از سمت راست 3 رقم، 3 رقم با علامت , جدا نماید!

6. چنانچه کاربر در فیلد "حق بیمه تامین اجتماعی" گزینه "پرداخت نشده" را انتخاب نماید، می بایست فیلد بعدی آن یعنی "مدت پرداخت بیمه" هاید شود!

7. فیلد های زیر ضروری هستند و در صورت تکمیل نکردن آنها توسط کاربر، پیغام خطای "تکمیل این فیلد اجباری است"(مطابق فرمت قالب/دکمه ادامه) نمایش داده می شود:  نام محل اشتغال ، کشور، استان، شهر، (استان و شهر ارتباط ajaxy دارند و دیتابیس آن از طریق postman داده می شود)، سمت شغلی، شروع و اتمام 

8. چنانچه کاربر دکمه علامت + سبزرنگ قسمت پایین سمت راست باکس را بزند، همان باکس با تمام ویژگی های گفته شده در فوق، ایجاد می شود.

9. در باکس های دوم به بعد در  قسمت پایین سمت چپ علامت ضربدری به معنی حذف باکس ایجاد می شود که چنانچه کاربر آن را بزند، ابتدا اطلاعات وارد شده توسط کاربر در آن باکس پاک می شود و با زدن دوباره آن کل باکس نیز هاید می شود(به استثنای باکس اول)

در مرحله چهارم(دوره ها و گواهینامه ها) می بایست کارهای زیر انجام گردد!

1. چنانچه کاربر تیک گزینه "تاکنون دوره ای نگذرانده ام و فاقد گواهینامه می باشم." را بزند می بایست باکس زیر آن هاید شود.

2. کاربر در فیلد عنوان دوره مقدار text نام دوره را وارد می نماید که با apiی که در اختیارتان قرار داده می شود، مقادیری ریسپانس میشود و جهت انتخاب به کاربر نمایش داده می شود.

3. مدت دوره (بر حسب ساعت): از طریق پلاگین Mask می بایست فقط مقادیر عددی را از کیبورد بگیرد.

4. همه فیلدها ضروری است و چنانچه کاربر دکمه "ذخیره و ادامه" را بزند، در صورتیکه همه فیلدها به درستی تکمیل شده باشند، به مرحله بعد می رود.

5. چنانچه کاربر دکمه علامت + سبزرنگ قسمت پایین سمت راست باکس را بزند، همان باکس با تمام ویژگی های گفته شده در فوق، ایجاد می شود.

6. در باکس های دوم به بعد در  قسمت پایین سمت چپ علامت ضربدری به معنی حذف باکس ایجاد می شود که چنانچه کاربر آن را بزند، ابتدا اطلاعات وارد شده توسط کاربر در آن باکس پاک می شود و با زدن دوباره آن کل باکس نیز هاید می شود(به استثنای باکس اول)

در مرحله پنجم(مهارت ها) می بایست کارهای زیر انجام گردد!

1. اگر کاربر فیلد "نام زبان" را گزینه به جز "انگلیسی" انتخاب کرد و در فیلد "مدرک رسمی زبان" گزینه "دارم" را انتخاب آن کرد، آن گاه می بایست فیلد"عنوان مدرک" از حالت سلکت آپشن خارج شده و به فیلدی با قابلیت دریافت text  تغییر یابد.

2. چنانچه کاربر در فیلد "مدرک رسمی زبان"، گزینه "ندارم" را انتخاب نمود، دو فیلد بعدی یعنی "عنوان مدرک" و  "تاریخ اخذ مدرک" نیز غیر فعال می شوند(هاید نشود!)

3. در وهله اول فیلدهای "نام زبان"، "مدرک رسمی زبان"، "مهارت خواندن"، "مهارت شنیداری"، "مهارت صحبت کردن" و "مهارت نگارش" فیلدهای اجباری هستند و در صورت عدم وارد کردن یا تکمیل، اگر کاربر دکمه ذخیره و ادامه را بزند، می بایست با فرمت ذکر شده قبلی، خطای "تکمیل این فیلد اجباری است." نمایش داده شود.

4.  چنانچه کاربر دکمه علامت + سبزرنگ قسمت پایین سمت راست باکس را بزند، همان باکس با تمام ویژگی های گفته شده در فوق، ایجاد می شود.

5. در باکس های دوم به بعد در  قسمت پایین سمت چپ علامت ضربدری به معنی حذف باکس ایجاد می شود که چنانچه کاربر آن را بزند، ابتدا اطلاعات وارد شده توسط کاربر در آن باکس پاک می شود و با زدن دوباره آن کل باکس نیز هاید می شود(به استثنای باکس اول)

موارد بخش مهارت های تجربی به شرح ذیل:

6. چهار باکس اول همواره ثابت بوده و نمایش آنها بصورت بای دیفالت است و نکته این است که فیلد نام مهارت که 4 مهارت Word و Excel و پاورپوینت و تایپ کردن هستند نباید قابل تغییر باشند چون ثابت هستند. یعنی این چهار فیلد ثابت و غیر قابل تغییر باشند. و این 4 باکس دکمه ضربدر ندارند.

7. چنانچه کاربر دکمه سبز رنک مثبت را بزند، یک باکس کوچک با فرمت های باکس های پنجم و ششم موجود در قالب ایجاد می شود.( توجه: نحوه ایجاد این باکس ها در این ادرس قابل مشاهده است: https://cvbuilder.me/builder#Skills)

8. وارد کردن اطلاعات موجود در 4 باکس اول ضروری است و با فرمت گفته شده در قبل نمایش خطا هواهیم داشت اگر کاربر آن را تکمیل نکرده باشد.

9. نکته: برای فیلد نام مهارت در باکس های پنجم و بعد از api استفاده خواهیم کرد، بدین شکل که اگر کاربر بخشی از نام مهارت را وارد کند، از طریق api لیستی از نام مهارت های مشابه برای وی به نمایش در می آید که انتخاب نماید.

در مرحله ششم(سایر اطلاعات) می بایست کارهای زیر انجام گردد!

در این مرحله جهار گزینه را می بینید که اگر انتخاب شوند زیرباکس هایی نمایش داده می شوند.

1 برای هر یک از این زیرباکس ها می بایست قابلیت ایجاد(با زدن دکمه مثبت) و حذف(با زدن دکمه ضربدر) اعمال گردد. 

نکته: در زیرباکس اول زدن علامت ضربدر فقط محتوای وارد شده در فیلدهای باکس را پاک می کند و نباید باکس را حذف کند. اما در زیرباکس های اضافه شده دو و بیشتر ابتدا اطلاعات را پاک کرده وسپس کل زیر باکس را هاید می کند.

2. هر کجا ماه و سال دیدید می بایست با استفاده از پلاگین Mask فقط اعداد را از کیبورد دریافت کنید.

3. اگر کاربر تیک گزینه ای زد و زیرباکسی نمایش داده شد، آن گاه وارد کردن تمامی اطلاعات فیلدهای آن زیر باکس ضروری است و می بایست کاربر پس از از زدن دکمه"ذخیره و ادامه" با فرمت گفته شده خطای "تکمیل این فیلد ضروری است." را ببیند.

اتمام  توضیحات شرح پروژه

نکته: لازم به ذکر این پروژه به جهت مالتیپل بودن کار و رویت پیشرفت کار از طرف بنده، روی هاست قرار دارد و چنانچه مجری مایل باشد اطلاعات هاست و Ftpو ... در اختیار ایشان قرار می گیرد تا کار را آنجا انجام دهند. تا چند باره کاری بوجود نیاید.

با احترام

این پروژه شامل 3 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

7روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت هشت سال پیش

12 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 8%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار