پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

پروژه سی شارپ(1344)

چهار سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 344

کد پروژه: 120493


شرح پروژه

ا عرض سلام.

بنده یک پروژه C# با دیتا بیس sql server و گرافیک ساده به شرح زیر میخوام:

 سیستم انبارداری یک آشپزخانه که منجر به صدور حواله مصرف روزانه مواد غذایی اون آشپزخانه برای غذاها و در نتیجه انباردارییش است اما با دو حالت:یکی بدون صرفه جویی با نام اختصاری "اصلی"  برای راحتی گفتار و یکی با صرفه جویی های اعمالی با نام اختصاری طبخی میزارم.

بخشهای برنامه:

بخش مواد غذایی:کاربر ماده های غذایی مورد نیاز برای غذاها را تعریف و حذف میتونه بکنه (مثل سیب زمینی, نمک و پیاز و گوشت و ...) برای هر دو حالت اصلی و طبخی یکسان است.

بخش غذاها: مانند مورد بالا اینبار برای خود غذاها :(مثل چلو کباب و ماکارونی و کره عسل و ...) و ترجیحا" انتخاب کنه که این غذا برای کدامیک از سه وعده ی غذایی است (صبحانه ناهار شام) این مورد هم برای هر دو بخش یکسان است.

بخش ماخذ:لیست غذاهایی که کاربر در مرحله قبل تعریف کرد نمایش داده میشود و کاربر با انتخاب یک غذا و یک تاریخ مشخص یا یک بازه ی تاریخی, میزان مواد مورد نیاز به ازای هر نفر برای آن غذا را مشخص میکند: (مثلا" چلو کباب در هفته ی جاری برای هر نفر 100 گرم گوشت و 200 گرم برنج و 15 گرم روغن و... نیاز دارد) مورد مهم: این مرحله میتواند برای دو حواله ی اصلی و طبخی متفاوت باشد یعنی مثلا" در اصلی چلو کباب با 200 گرم گوشت و در طبخی با 180 گرم گوشت به ازای هر نفر پخت میشود, ولی در اکثریت مواقع یکسان است.

بخش برنامه هفتگی:برای تاریخ مشخصی در روزهای هفته برنامه ی غذایی چیست؟(یعنی از لیست غذاها مثلا" برای شنبه صبحانه ناهار شام را انتخاب کند) که این بخش هم مانند مرحله ی قبل میتواند بین دو حالت اصلی و طبخی متفاوت باشد یعنی مثلا" برای فردا دوشنبه ما در برنامه ی اصلی ناهار چلو کباب داریم و در طبخی چلو مرغ

نکته:این دو جدول فوق که میتوانند بعضی مواقع بین دو حالت طبخی و اصلی متفاوت باشند برای موارد کمی به وقوع میپیوندن بنابراین اگر بتوان کاری کرد که کاربر با یکبار وارد کردن ماخذ و برنامه غذایی هفتگی برای بازه زمانی مشخص, بطور پیش فرض برای هر دو آیتم ماخذ و برنامه هفتگی طبخی و اصلی ثبت کرده باشد و اگر احیانا" نیاز به تغییر یک وعده ی خاص یا ماخذ خاص برای طبخی بود, فقط آن روز یا ماخذ را تغییر دهد (برای سهولت کار کاربر , فکر میکنم بشود با یک جدول و حالت ترو یا فالس پیاده اش کرد؟)

 صدور حواله ها که دو حواله ی طبخی و اصلی برای هر روز ثبت میشوند:

حواله اصلی از کاربر روز را میگیرد و از روی "برنامه ی هفتگی اصلی" غذاهای سه وعده ی آن روز و متعاقبا "ماخذ اصلی" مورد نیاز برای هر کدام از این سه غذا در آن روز را نمایش میدهد و سپس سه عدد به عنوان تعداد دریافت کنندگان غذا در سه آشپزخانه برای آن روز دریافت و ضربدر ماخذ میکند و هم نسخه ی چاپی حواله با جزییات (روز,تاریخ,سه وعده غذا,ماخذ و جمع کل ماخذ دو آشپزخانه را برای چاپ نمایش میدهد) و تغییرات میزان مصرف هر ماده غذایی را از انبار کل کم میکند

.

در حواله طبخی دو آشپزخانه داریم, :پس از اخذ روز و همان تعداد کل افرادی که برای هر آشپزخانه غذا بایستی دریافت کنند, ابتدا یکسری جمع و تفریق به طریق مشروح در تعداد افراد برای وعده های متفاوت در دو آشپزخانه اعمال و سپس عدد بدست آمده برای هر وعده ضربدر ماخذ طبخی آن وعده میشود (یعنی مثلا" پیش فرض تعداد 100 نفر را کاربر برای آشپزخانه1 وارد میکند,حال کاربر از طریق یک تکست باکس, نام آن گروهی که قرار است وعده ای را دریافت نکنند و در یک مثلا" RadioButton سه گانه , وعده ای که آن گروه دریافت نمیکنند را وارد میکند که مثلا" کلاس اولیها به تعداد 10نفر شام دریافت نمیکنند یا کلاس دومیها به تعداد 15 نفر صبحانه و ناهار دریافت نمیکنند که اینها از تعداد اصلی کم میشوند و جزییاتشان برای درج در حواله و گزارشگیری ماهیانه ثبت میشود و به همین منوال تعدادی مهمان داریم که بلعکس مورد فوق, به تعداد اصلی اضافه میشوند و نام آن را واگذاری میگذاریم (مثلا" 20 نفر مهمان از تهران برای ناهار داریم) برای مثال فوق:صبحانه: 100-15=85 ناهار:100-15+20=105 و شام: 100-10=90 که هر کدام از این سه عدد ضربدر "ماخذ طبخی" غذای ان روز میشوند و در ستونی میزان مورد نیاز از هر ماده ی غذایی برای آن روز آن آشپزخانه ی 1 نمایش داده میشود.

آشپزخانه ی دوم هم مانند آشپزخانه اول طبخی صرفه جویی و واگذاری اعمال.

نکته: در هر دو حواله اصلی و طبخی برای نمک بایستی در ستون ماخذ نمک غذا و نمک نان را جداگانه ثبت کنیم اما در انتهای حواله ها در جایی جمع این دو نمک را چاپ کنیم و جمعشان از نمک در انبار کم شود.

در نهایت برای نسخه چاپی هر دو حواله: روز و تاریخ و شماره ثبت و سه وعده غذا, ستون اول مواد غذایی مصرفی, ستون دوم سوم و چهارم میزان واحد مصرفی از آن ماده به ترتیب برای صبحانه و ناهار و شام (ماخذ) ,ستون بعدی جمع میزان مصرف هر ماده غذایی برای آشپزخانه اول(که در حواله طبخی , میزان صرفه جویی و واگذاری در آن اعمال شده) , ستون بعدی آشپزخانه دوم و... و ستون بعد جمع میزان مصرف آشپزخانه ها در آن روز از هر ماده غذایی, در حواله طبخی, ستونهایی به تفکیک با سربرگ عنوان و تعداد هر صرفه جویی و واگذاری جدا به جدا و در ردیفها همان میزان صرفه جویی یا واگذاری هر ماده غذایی.

با توجه به صرفه جوییها, میزان مصرف هر ماده غذایی در حواله طبخی, کمی کمتر از میزان مصرف آن در حواله اصلی است بنابراین

برای انبار داری حواله طبخی: مجموع مصرف هر ماده در این حواله در یک روز مشخص از مجموع مصرف مواد غذایی همان ماده در همان روز در حواله اصلی کم و عدد بدست آمده به عنوان میزان صرفه جویی به میزان موجودی آن ماده در انبار صرفه جویی, اضافه میشود. 

در نهایت گزارش ماهیانه ای هم از کل جزییات فوق از روی حواله اصلی داریم, یعنی میزان مصرف هر ماده و تعداد غذا و روزهای ماه که چه غذاهایی با چه ماخذی داده شده و ...

و یک سری سطح دسترسی خیلی محدود به این شکل که: کاربر سطح پایین فقط قابلیت زدن حواله دارد و میتواند فقط برای روزهای آتی ماخذ و برنامه هفتگی را تغییر دهد اما کاربر سطح بالاتر میتواند حتا حواله ی روزها ی گذشته و ماخذ و حتا غذای آن را هم تغییر و ویرایش کند.

تا بخش صدرو حواله ها را البته با یک جدول ماخذ و برنامه هفتگی برای هر دو حواله خودم با C# و ado.net نوشتم, برآورد شما از میزان هزینه ی این پروژه و زمان مورد نیازش در هر دو حالتی که از ادامش بنویسین یا از ابتدا خودتون کد بزنین چقدر میشه؟

در آخر هم بگم که این یه پروژه دانشجوییه و تجاری نیست پس رو قیمت خیلی با من راه بیاید 

سپاس

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

15روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت یازده سال پیش

48899 پروژه ثبت شده ،
47 پروژه در حال انجام ،
216 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 15%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

پروژه اکسل(1344)

چهار سال پیش منتشر شده

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار