پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

پیاده سازی پلتفرم صرافی P2P , OTC

یک سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 432

کد پروژه: 358839


شرح پروژه

در ابتدا باید خدمت همه متخصصین گرامی سلام و عرض ادب کنم و بگم لطفا حتما توضیحات رو با دقت مطالعه بفرمایید و در صورتی که قبلا سابقه پیاده سازی پروژه مشابه رو داشتید و یا در حوزه بلاکچین کار عملی انجام دادید درخوات بدید و اولویت با افرادی هستش که رزومه حرفه ای داشته باشن و سیستم اختصاصی دارن و می تونن اونو بر اساس نیاز ما توسعه بدن.

تایتل اصلی و عملکرد کلی پروژه : ما نیازمند یک وب سایت صرافی آنلاین هستیم که معاملات پی تو پی رو داشته باشه و همینطور OTC (معامله سریع کاربر با صرافی) و تمام پیش نیازهای کلی این سیستم.

نکته : سورس پروژه باید در اختیار ما به صورت کامل قرار بگیره و در انتها سورس اختصاصی ما نباید به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگه ای قرار داده بشه.

نکته : از ابتدا کار سرور در اختیار مجری قرار می گیره و باید تمام کارهای کدنویسی رو روی سرور انجام بدن و کار در لوکال نباید انجام بشه تا روال پیشرفت رو بتونیم همه روزه ببینیم.

قابلیت و لاگین سریع با موبایل (کاربر موبایل رو وارد می کنه اگه عضو بود صفحه رمز عبور رو می بینه و می تونه رمزش رو وارد کنه یا درخواست رمز یکبار مصرف بده و یا اگه عضو نبود کد یکبار مصرف برای کاربر ارسال میشه و بعدش کاربر رمز جدید رو به سیستم ارایه میده )

احرا هویت : دارای 3 سطح احراز هویت که هر سطح مدارک و الزامات خودش رو داشته باشه و همینطور هر سطح قابلیت محدود سازی در واریز و برداشت روزانه و ماهانه ریال و رمز ارز رو داشته باشه

پروفایل : بخش کاربری دارای پروفایل و اطلاعات الزامی و مشخصی هستش که در سیستم های مشابه هم وجود داره و یک چیز کاملا روتین رو داریم.

واریز ریالی : ثبت کاربر بانکی و افزایش موجودی با کارت های تایید شده

نکته : در مبحث احراز هویت و کارت بانکی از وبسرویس استعلام استفاده بشه

نکته : برای هر تراکنش کاربر اعم از پرداخت ریال و درخواست تسویه و انجام معامله رمز ارز باید یک فاکتور پی دی اف ایجاد بشه که اطلاعات فاکتور بر اساس بخش مذکور مشخص میشه

گزارش گیری : بخش گزارشات باید کامل باشه اعم از واریز و دریافت ریالی و ارزی با قابلیت دریافت خروجی اکسل توسط کاربر

تسویه ریالی : درخواست برداشت ریال باید با وبسرویس و تایید دستی مدیر اتوماتیک از روش تسویه گروهی پایا استفاده بشه

معاملات : انجام معاملات پی تو پی نیاز به توضیح نداره چون کاملا مشخص هستش ولی باید باک معامله با تعیین حد سود و ضرر و معامله به روش استاپ لیمیت هم جز تب های برگه معامله باشه (شیوه برخورد معاملات و ایجاد استخر حتما لطفا قبل پیاده سازی توضیح داده بشه چون باید طوری پیاده بشه این بخش که تعداد یوزرها و معاملات بالایی رو بتونه هندل کنه سیستم)

کیف پول : دارایی ها بعد از واریز به کیف پول کاربر با سیاست اعمالی خاص توسط ادمین باید اتوماتیک به ولت سخت افزاری منتقل بشن (سیاست یا حداقل موجودی رو شامل میشه یا طی یک تایم فریم خاص) و برداشت ارزی هم از ولت مجزی مادر که در سیستم تعریف میشه انجام می گیره که توسط سید ولت متصل میشه به پلتفرم و توسط ادمین میشه بینهایت ولت مادر تعریف کرد برای درخواست برداشت رمز ارز کاربران

نکته : بخش OTC قابلیت خرید و فروش با نرخ تعیین شده توسط ادمین هستش که این بخش هم در پنل مدیریت قابلیت تعیین قیمت به صورت درصد بالاتر و درصد پایین تر از نرخ دریافت از بازار جهانی برای خرید و فروش مد نظر هستش

گزارشات بخش معاملات باید به صورت کاملا حرفه ای با قابلیت جستجو و ایزوله سازی باشه کاربر بتونه گزارش بازه زمانی خاص از ارز خاص رو داشته باشه

تیکت پشتیبانی , گزارش های امنیتی از ورود و ارسال پیامک های اطلاع رسانی به کاربر ( ورود به سیستم و پاسخ به تیکت و درخواست واریز و برداشت هایی که تغییر وضعیت انجام می گیرن و تمام بخش هایی که تغییر وضعیت رو شامل میشن باید به کاربر از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی بشه )

قابلیت های جزیی اما حرفه ای دیگه : خروج از دستگاه های لاگین به سایت و وبسرویس و ..... بعد از گفتگو های اولیه در قالب قرارداد به مجری ارایه میشه یعنی تو این بخش فقط تایتل های اصلی رو داریم و قبل از استارت پروژه ما ریز به ریز قابلیت ها رو به مجری محترم مکتوب ارایه می دیم.

نکته : قابلیت ولت سازی با استفاده از فول نود و وبسرویس انلاین ارایه ولت هر دو مورد نیاز هستن که توسط ادمین قابل تغییر باشن

نکته : مدیریت تمامی ارز ها و افزودن ارز جدید در بلاکچین هایی که در سیستم وجود دارن باید توسط ادمین قابل مدیریت باشه

نکته : قابلیت مدیریت تمامی معاملات فعال و باز باید توسط ادمین وجود داشته باشه

نکته : قابلیت تنظیم دقیق کارمزد ها در رمز ارزهای مختلف برای واریز و برداشت و اعمال محدودیت در مقدار واریز و برداشت برای طوح کاربری مختلف و کاربران مختلف به صورت دستی قابل انجام باشه

نکته : قابلیت گزارش گیری و مدیریت دقیق ولت ها و دارایی ها

نکته : سیستم بک اون می تونه با لاراول نوشته بشه البته به صورت وبسرویس وار که فرانت رو باید حتما با ری اکت کدنویسی کنید و همینطور قابلیت لیزی لود هم داشته باشیم و در بخش معاملات هم چون باکس ها سنگین هستن باید ابتدا لود کامل برگه انجام بشه و بعد اطلاعات درون باکس ها لود بشن (باکس لیست جفت ارز و باکس اوردبوک و ...)

گزینه های عمومی دیگه : مدیریت کاربران و ایجاد مدیر با سطح دسترسی خاص و گزارش گیری مجزی در هر بخش مانند واریز ها و برداشت های ریالی و رمز ارزی و درخواست های برداشت ریال و مدیریت مدارک و کارت بانکی و وبسروی ها و .... همگی در فایل نهایی به مجری ارایه میشه اما چون مهمترین نیاز ها این بخش هایی که گفتیم خدمتتون هستن بر اساس این تایتل ها بازه زمانی و قیمتی بدید لطفا و امکانات دیگه که به صورت ریز به ریز ارایه میشه خدمتتون در اون بازه شما می تونید مبلغی که در ابتدا فرمودید رو تا درصدی تغییر بدید . مهمترین نکات گفته شده تا بر این اساس قیمت صحیح ارایه بشه.

چون پروژه مهم هستش لطفا فقط افرادی که تخصص دارن در این زمینه درخواست بدن و اینکه 5 درصد ضمانت تخصص واجب و غیر قابل حذف هستش. در صورتی که سورس اماده دارید لطفا دمو بدید ولی در هر صورت باید بتونید شخصی سازی کنید بر اساس نیازهای ما.

ممنون از شما.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

15,000,000 تومان تا 50,000,000 تومان

مهلت برای انجام

60روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت یک سال پیش

1 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار