پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

پلت فرم استخراج اطلاعات مشارکت کننده های نمایشگاه

دو ماه پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 154

کد پروژه: 503386


شرح پروژه

شرح پروژه : 
من یک پلتفرم استخراج و فروش اطلاعات نمایشگاه میخواهم این پلت فرم دارای چند بخش اصلی عملکردی به شرح ذیل است :
1- ربات استخراج اطلاعات :
# کار این ربات استخراج اطلاعات اطلاعات از 9 پلتفرم نمایشگاهی مرجع که هر کدام صدها نمایشگاه زیر مجموعه را پوشش میدهند است 9 پلت فرم اصلی در فایل pdf ضمیمه آماده است و میخواهم ربات بتواند در هر کدام از نمایشگاه های زیر مجموعه ورود کرده و اطلاعات را به طور کامل استخراج نماید . این اطلاعات شامل نام شرکت مشارکت کنند / آدرس پستی / شماره غرفه / ابعاد غرفه / وبسایت شرکت و اطلاعات تماسی دیگر و توضحات تکمیلی که در سایت ممکن است وجود داشته باشد میشود. و پس از بدست آوردن اطلاعات میبایست آنها را به سمت رباتی که در پروژه قبلی طراحی نمودیم ارسال نماید .

2- پلتفرم مدیریت :
# این پلتفرم وظیفه کنترل فرایند ها را دارد که در ادامه به شرح فرایند ها میپردازم
در نخستین مرحله کارمند اداری سرپرست ما میتواند نمایشگاه ها را تعریف نماید و لینک نقشه ها را بارگذاری نموده و بستر نقشه را تعریف نماید سپس نرم افزار به طور اتوماتیک دست به کار شده و شروع به استخراج از نقشه مینماید در صورتی که به مشکلی بر نخورد اطلاعات استخراج شده را به سرپرست برمیگرداند تا بازنگری نماید. و در صورتی که در استخراج به مشکلی برخورد نمایشگاه و مشکل آن را برای مسئول آی تی ارسال مینماید مسئول آی تی پس از برسی در صورتی که توانست مشکل را حل میکند و یا فایل اطلاعات را به صورت دستی استخراج مینماید و برای سرپرست بارگذاری و ارسال میکند و در صورت عدم موفقیت در هر دو روش فایل گزارش مشکل را ضمیمه اطلاعات نمایشگاه نموده و به سرپرست برمیگرداند . در صورتی که به صلاح دید سرپرست نیاز به استخراج اطلاعات نمایشگاه به صورت دستی بود سرپرست اطلاعات را برای کارمند اداری ارسال مینماید و کارمند اداری شروع به استخراج اطلاعات به صورت دستی میکند و اطلاعات بدست آمده را در سامانه بار گذاری نموده و برای سرپرست جهت تایید ارسال مینماید . در ضمن سرپرست در هر یک از مراحل مینتواند یک نمایشگاه را از چرخه کار خارج نموده و یا لغو نماید .
# پس از تایید نهایی سرپرست فایل های به رباتی که قبلا برای استخراج اطلاعات زوم اینفو ساخته شده ارسال میگردد. و اطلاعات بدست آماده نهایی مجدد برای سرپرست ارسال میشود تا تایید نموده و در سایت منتشر نماید .
# پلتفرم در جهت دسترسی اطلاعات برای مشتریان طبیعتا بر حسب مجوز های هر مخاطب شامل تعداد و محدوده زمانی مجاز اشتراک عمل کرده و در صورتی که کاربر مجوز داشته باشد به دو صورت به مشتری اجازه دانلود اطلاعات را میدهد 
روش اول دانلود اطلاعات کامل هر شرکت و لیست کارمندان انتخاب شده هر شرکت بدون ایمیل 
روش دوم دانلود اطلاعات کارمندان انتخاب شده هر شرکت به همراه ایمیل ادرس آنها که برای پیدا نمودن ایمیل آدرس باید درخواست به سایت پارتنر ارسال شود .
# فرمت آپلود و دانلود به فرمت های اکلسل csv و pdf و پیرینت میباشد .
# در این پلتفرم فعالیت زمانی و خروجی کار های هر کاربر رکورد شده و بر اساس همین خروجی های عملکردی و زمانی به کاربران امتیاز و حقوق داده میشود. 
# در ضمن این پلتفرم بخش پشتیبانی را نیز دارد که هم میتوان به یک یا چند رول جاری در سیستم اختصاص داده شود ویا میتوان به یک کاربر بیرونی بر حسب زمان کار ارائه شود به علت اینکه پشتیبانی 24 ساعته است بنابراین باید بتوان برای هر کاربری که تعین وظیفه پشتیبانی میشود محدوده زمانی نیز مشخص نمود .
# پلت فرم پس از استخراج اطلاعات یک نمایشگاه یه کار به صورت اتوماتیک برای 15 روز تا یک ماه بعد ایجاد میکند تا اطلاعات نمایشگاه دوباره برسی شده و مشارکت کننده های جدید به سیستم اضافه شوند در ضمن تاریخ آخرین اپدیت هر نمایشگاه در مقابل آن برای مشتری قابل رویت است

بخش ماکتینگ
این وب سایت میبایست تمامی امکانات مارکتیگ مانند ارائه کد تخفیف درصدی / مبلغی/ حجمی - اعتبار رایگان حجمی / پولی / زمانی و همینطور لینک معرفی شامل سود 2 طرفه ( معرف و کاربر جدید ) را داشته باشد .
سیستم لینک معرف به این صورت عمل میکند که معرف و دعوت شده هر دو در ابتدا منافعی را دریافت میکنند و بعد از آن معرف به صورت ماهیانه یک درصد از فروش را جمع اواری میکند و همینطور در پایان 6 ماه و یا یک سال یک پاداش برای نگهداری مشتری دریافت میکند و کلیه خدمات پشتیبانی مشتری به عهده فروشنده میباشد و البته معرف میتواند اموری که عهده آنها بر نمیاد را به فردی در سازمان به صورت تیکت ارجاع دهد .

بخش فرانت سایت :
این بخش طبیعتا مانند تمامی سایت ها شامل چند صفحه اصلی مانند خانه - لیست قیمت - دانش و مقالات - چرا ما - کشف نمایشگاه و لاگین میباشد .

سمت مشتری:
# این بخش شامل اطلاعات شخصی مشتری
# فایل ها و نمایشگاه هایی که قبلا خریداری و دانلود نموده است این دانلود همواره برای مشتری تا 1ماه پس از اتمام هر نمایشگاه در دسترس است
# افزودن حذف و ویرایش کاربر و ارائه محدودیت برای هر کاربر به صوت جداگانه 
# بخش مالی و حق عضویت شامل اطلاعات کارت بانکی -  فاکتور های گذشته و فاکتور های های جاری - خرید و تغیر عضویت
# تیکت و پشتیبانی 
# آموزش و کمک

اطلاعات عمومی :
# این سایت به حالت ریل تایم باید طراحی شود مخصوصا در سمت مشتری 
# این سایت قدرت برقراری چت انلاین را لازم دارد .
# برای بخش ارتباط با مشتری چند راه حل اصلی مانند چت اتوماتیک - چت واتس اپ - پیامک - تماس تلفنی و ایمیل سمت مشتری باید قرار داد ولی برای سمت کاربران اداری همه این موارد باید در پلتفرم خودمان پوشش داده شود 
# زبان پایه سایت انگلیسی و اسپانیایی است .
# طراحی سایت باید کاملا به روز و مطابق استانداد های جهانی و مدرن باشد .
# این پلتفرم نیاز به ساپرت درگاه بانکی جهانی و همینطور ارسال و دریافت پیامک را داشته باشد .
پلت فرم دارای حافظه بلند مدت میباشد و در صورتی که مشتری ای اطلاعات یک شرکت شامل ایمیل افرادی را دریافت نموده باشد # تا 3 ماه بعد آن ایمیل را معتبر شناخته و در خواست مجدد برای دریافت ایمیل نمیدهد و همینطور در صورتی که نام شرکتی در نمایشگاه در کمتر از 3 ماه تکرار شود. مشتری وب سایت اطلاعات قبلی را معتبر شناخته و درخواست مجدد نمیدهد .
# مانیتور اطلاعات تمامی اطلاعاتی که توسط مشتریان مورد توجه قرار گرفته و خریداری شده قابل دسترسی از پنل مدیریت بوده و ادمین میتواند به اطلاعات دسترسی داشته باشد.
# این وب سایت میبایست با تکنولوژی وب اپ برنامه نویسی شود تا در تلفن همراه به مانند یک اپلکیشن عمل کند .


نمونه 2 سایت اصلی نقشه نمایشگاه: 

1- A2Z: ( https://mya2zevents.com/ )
Sample:https://slats.a2zinc.net/SLATS2025/Public/EventMap.aspx?EventId=1925&MapID=1273&MapItBoothID=1744918&MapItBooth=3081

2- Map Your Show: ( https://www.mapyourshow.com/)
Sample:https://foodservice24.mapyourshow.com/8_0/exhview/index.cfm

نمونه های بیشتر در فایل ضمینه میباشد . ممکن است اطلاعات ارائه شده در فایل ضمینه با اطلاعات این متن در مغایرت باشد اطلاعات صحیح مربوط به این متن است زیرا فایل ضمیمه قدیمی میباشد .

این پروژه شامل 1 فایل مهم است، لطفا قبل از ارسال پیشنهاد حتما نسبت به بررسی این فایل اقدام فرمایید.

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

750,000 تومان تا 5,000,000 تومان

مهلت برای انجام

30روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت چهار سال پیش

13 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 8%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار