رویداد ملی استارتاپی اسباب بازی

رویداد ملی استارتاپی اسباب بازی، اولین رویداد محصول محور در صنعت اسباب‌بازی است که 27 الی 30 آذر ماه برگزار خواهد شد. رویداد کارآفرینی اسباب‌بازی شامل؛ فرآیند آموزشی- تجربی تبدیل ایده به کسب‌وکار، ایده پروری، آموزش‌های کاربردی درزمینهٔ اسباب‌بازی به‌منظور ارتقاء و توانمندسازی هسته‌های کارآفرینی و شرایط لازم و ایجاد بستر برای حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان است.

در این رویداد چه اتفاقی میوفته؟

در این رویداد تیم‌های شرکت‌کننده در طول 4 روز متوالی به رقابت، ایده پروری و کار تیمی با حضور مربیان، همراه با دوره‌های کاربردی می‌پردازند. روز اول تیم‌های شرکت‌کننده پس از مراسم افتتاحیه، در دو کارگاه تفکر طراحی و تفکر جانبی همراه با معرفی ویژگی‌ها و فرصت‌های طراحی اسباب‌بازی بر اساس مطالعات بازار ایران شرکت می‌کنند. در روز دوم تیم‌ها فرصتی میابند تا ایده و طرح خود را در حضور هیئت‌داوران ارائه نموده و امتیاز اولیه خود را از آن‌ها دریافت نمایند. در ادامه برنامه، تیم‌ها ضمن بهره‌مندی از کارگاه‌های آموزشی با حضور خبرگان با بهره‌مندی از مربیان و در رقابتی سازنده با یکدیگر طرح و ایده خود را پرورش داده و تکمیل می‌نمایند و به ساخت MVP و نمونه اولیه طرح و ارزیابی بازار می‌پردازند، درنهایت عصر روز چهارم تیم‌ها کارهای خود را برای کسب امتیاز باقیمانده در حضور داوران، فعالان و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند. در پایان، به تیم‌های برتر، جوایزی اهدا خواهد شد. در این برنامه حضور شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد در کنار سرمایه‌گذاران، پیش‌بینی‌شده است که باهدف حمایت و پشتیبانی از تیم‌های شرکت‌کننده جهت شکل‌گیری و ادامه فعالیتشان صورت می‌گیرد.

محورهای رویداد

  • اسباب‌بازی با مفاهیم زیارتی
  • اسباب‌بازی‌های تیمی
  • اسباب‌بازی‌های فکری، آموزشی و مهارتی
  • اسباب‌بازی با رویکرد آموزش مفاهیم شهروندی
  • اسباب‌بازی‌های سنتی و محلی
  • اسباب‌بازی‌های الکترونیکی
  • اسباب‌بازی‌های محیطی، اجتماعی

جوایز رویداد

در این رویداد جوایز نقدی 3 میلیون تومان، 2 میلیون تومان و 1 میلیون تومانی برای تیم‌‌های اول تا سوم در نظر گرفته‌شده است. از دیگر جوایز رویداد می‌توان پذیرش تیم‌های برتر در مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، ثبت رایگان طرح‌ها به نام تیم‌ها توسط شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معرفی ۵ طرح منتخب الکترونیکی جهت دریافت تسهیلات ۵ میلیارد ریالی را نام برد.

 

ثبت‌نام در این رویداد به‌صورت تیمی است و برای شرکت‌کنندگانی که ساکن مشهد نیستند، تسهیلات اقامتی در نظر گرفته‌شده است.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام کلیک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 05 آذر 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *