چهارمین همایش آینده وب و موبایل + کد تخفیف

همایش آینده وب و موبایل، یک رویداد دو روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ی وب و موبایل در جهان و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.
رویداد امسال ۲۹ و ۳۰ آذر در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود، روز اول همایش و روز دوم کارگاه‌های آموزشی می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند در هرکدام از دو روز این رویداد به‌صورت مجزا شرکت نمایند.

چهارمین همایش آینده وب و موبایل

موضوعات سخنرانی

موضوعات سخنرانی امسال در زمینه‌های مدیریت و توسعه نرم‌افزار، اینترنت اشیاء، دیجیتال مارکتینگ و هوش مصنوعی است.

کارگاه‌ها

کارگاه‌های آموزشی بخشی دیگر از چهارمین همایش آینده وب و موبایل هستند که به‌صورت مجزا در روز دوم این رویداد (۳۰ آذرماه) از ساعت ۹ تا ۱۴ برگزار می‌گردد. شما می‌توانید برای حضور در کارگاه‌های آموزشی که به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شوند یکی از کارگاه‌ها را انتخاب کنید و در آن ثبت‌نام نمایید.
در کارگاه‌های آموزشی برخی از مطالبی که در ارائه‌های چهارمین همایش آینده وب و موبایل مطرح می‌شوند به‌صورت فنی و با جزییات بیشتری بررسی می‌شود و یا اینکه مطالب و محتوایی ارائه خواهد شد که در جهت تکمیل ارائه‌های همایش باشند.

گیک‌تاک

گیک‌تاک بخش مفرحی از همایش است که جادی و آرش در مورد حواشی و موضوعات همایش با هم و با شرکت‌کنندگان صحبت و تعامل خواهند کرد. گیک‌تاک می‌تونه محتوای آموزنده داشته باشه و مهم‌تر اینکه یک بخش پرانرژی و شاد خواهد بود که یخ‌مون رو آب می‌کنه و بهمون انرژی میده، در اصل یک زنگ تفریح هستش که با تعاملی که صورت میگیره خستگی‌مون در میره و برای بخش‌های بعدی همایش انرژی تازه می‌گیریم.

گیک تاک - همایش آینده وب و موبایل

در همایش آینده وب و موبایل شرکت کنید اگر

طراح و توسعه‌دهنده وب‌سایت و موبایل هستید

از گرایش‌های جهانی و محبوب در صنعت وب و موبایل مطلع می‌شوید و می‌توانید در طراحی و توسعه‌ی محصولات آینده خود از آن‌ها استفاده کنید.

صاحب کسب‌وکاری نوپا در حوزه وب و موبایل هستید

با گرایش‌های جدید در حوزه وب و موبایل آشنا خواهید شد و می‌توانید آن‌ها را در کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنید تا با داشتن مزیت رقابتی، از رقبا پیشی بگیرید و مشتریان خوشحال‌تری داشته باشید.

مدیر، مشاور یا کارشناسان IT هستید

با تکنولوژی‌ها و گرایش‌های جدید در حوزه وب و موبایل آشنا شوید و آن‌ها را در سازمان خود به‌کارگیرید یا پیمانکاران خود را به سمت پیاده‌سازی روزآمدترین ابزارها برای خدمت‌رسانی به مخاطبانتان هدایت کنید.

دانشجوی IT، نرم‌افزار یا دانش‌آموزی علاقه‌مند هستید

علاوه بر آشنایی با تکنولوژی‌های جدید و ملاقات تأثیرگذارترین افراد صنعت وب و موبایل، می‌توانید در تهیه پروژه‌ها و پایان‌نامه‌های خود از محتوای رویداد استفاده کنید.

و یا اگر می‌خواهید

با فعالان حوزه وب و موبایل آشنا شوید، از نزدیک با آن‌ها ملاقات کنید، هم‌تیمی‌ برای خود پیدا کنید، نیروی‌ها و پرسنل متخصص برای شرکت‌تان بیابید یا اصلا بی‌خیال همه‌ی این‌ها؛ بیایید دوستان قدیمی‌تان را ببینید.

 

کوپن تخفیف:

parscoders

برای رفتن به سایت همایش آینده وب و موبایل کلیک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 06 آذر 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *