آگهی متفاوت، تضمین نتیجه‌گیری

همیشه پیداکردن یک هم تیمی، کارمند یا فروش محصول یکی از موانع موجود بر سر کار هر پروژه و شرکت بوده است. هم تیمی مورد نظرم رو از کجا پیدا کنم؟ در صورت پیدا کردن اون شخص چطور در مورد رزومه و سوابق کاری اون اطلاعات کسب کنم؟ چطور مطمئن باشم اطلاعات موجود در رزومه اون شخص صحیح و واقعیه؟ اگر در نهایت به نتیجه دلخواهم نرسیدم هزینه صرف شده رو چطوری جبران کنم؟

نگران نباشید! پارسکدرز جواب همه این سوال ها رو میدونه.

یکی از بخش های سایت پارسکدرز بخش اعلان/ آگهی است. در این قسمت شما با پرداخت مبلغ ثابت 19500 تومان آگهی خود را در سایت به نمایش میگذارید. آگهی شما میتواند شامل شماره تلفن و کلیه اطلاعات تماس مورد نظر شما باشد.

اما به راستی مزیت بخش آگهی پارسکدرز نسبت به ارسال آگهی در سایر سایت ها و رسانه ها چیست؟

آگهی متفاوت، تضمین نتیجه‌گیری
آگهی متفاوت، تضمین نتیجه‌گیری

+ تعداد افراد مختصص موجود در سایت

در حال حاضر بیش از 47000 متخصص در پارسکدرز وجود دارد ، تعداد زیادی از این متخصصین تمایل به کار کردن در شغل های دیگر به صورت تمام وقت و یا پاره وقت را دارند. پس اگر قصد استخدام افراد متخصص در هر زمینه را دارید ارسال آگهی در پارسکدرز یک انتخاب هدفمند و خوب است.

 +رزومه موجود در سایت

هر مجری در پارسکدرز یک رزومه دارد که مهارت ها و توانایی هایش را در آن لیست کرده است.اما تفاوت اصلی و نقطه قوت پارسکدرز نسبت به سایر رزومه ها این است که شما می توانید سوابق کاری مجری (فریلنسر)  را در سایت مشاهده کرده و با توجه به امتیاز ثبت شده برای آن مجری و نظراتی که کارفرمایان پیشین در مورد مجری و کار او داده اند تصمیم بگیرید که آن شخص چقدر به معیار های شما برای انجام آن کار نزدیک است.

و یا اگر قصد فروش محصولی را دارید با توجه به رزومه شخص خریدار سابقه و خوش حسابی او را مورد ارزیابی قرار دهید.

+ گستردگی موضوعات

گستردگی موضوعات در بخش اعلان پارسکدرز بسیار زیاد است. شما در هر زمینه ای که مد نظرتان باشد میتوانید در پارسکدرز آگهی پست کنید. موضوعات اعلان و آگهی ها به طور مثال میتواند در مورد:

-استخدام کارمند به صورت تمام وقت و پاره وقت

– استخدام کارمند به صورت حضوری و غیر حضوری

-خرید و فروش وب سایت

-خرید و فروش پروژه

-درخواست سرمایه گذار برای پیاده سازی ایده

-اعطای نمایندگی

-درخواست شراکت (پیدا کردن شریک)

-و …

و کارمندان میتوانند شامل:

-برنامه نویس و توسعه دهنده

-طراح و گرافیست

-پشتیبانی

-ویزیتور

-نویسنده پروژه و پایان نامه

-وبلاگ نویس

-و….

و از همه مهمتر

+امکان بازگشت پول

اگر شما پس از ارسال آگهی به نتیجه دلخواه خود نرسیدید ( به طور مثال موفق به فروش محصول مورد نظر نشدید یا شخص مد نظر خود را نیافتید) امکان بازگشت وجه وجود خواهد داشت.








امتیاز دهید

ارسال شده در 14 اردیبهشت 1394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *