ایمان قصرفخری، بنیان گذار و مدیر پارسکدرز، مهمان پنجمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز

پنجمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز پنجشنبه 1 بهمن ماه با حضور ایمان قصرفخری برگزار می‌شود. ایمان متولد شیراز و دانش آموخته رشته نرم افزار، بنیان گذار و مدیر اولین وب سایت برونسپاری ایران، پارسکدرز، است. وی فعالیت حرفه ای خود را به عنوان توسعه دهنده در سال ۱۳۸۱ اغاز کرد. او در سال ۱۳۸۴با تاسیس یک شرکت نرم افزاری به همراه چند تن از همکلاسی های خود در زمان ادامه تحصیل‌اش در مشهد سعی کرد کسب و کار حرفه ای خود را توسعه دهد اما وی این کار را یکی از بزرگترین اشتباهات خود می داند. ایشان در شرکت خود سعی در راه اندازی چند استارتاپ کردند که هیچ کدام موفقیت مورد نظر را به دست نیاورد. در همان ایام ایمان در بازارهای جهانی نیز به عنوان فریلنسر فعالیت داشت و همزمان با شدت یافتن تحریم ها فعالیتش در این بخش کم رنگ تر شد.

استارتاپ گرایند

او پس از واگذار نمودن سهام شرکت خود و بازگشت به شیراز در نیمه دوم سال ۱۳۸۶ به فکر راه اندازی استارتاپ پارسکدرز افتاد.

پارسکدرز در حال حاضر یکی از وبسایت های پیشرو در زمینه برونسپاری خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات است و که با فراهم آوردن بستری برای فعالیت هزاران کاربر به تازگی از رکورد ۱۰۰۰۰ پروژه موفق گذشته است. همچنین کمتر از یک سال است که بخش مارکت پارسکدرز با هدف ایجاد فضایی مناسب برای تولیدکنندگان محصولات با کیفیت ایرانی در کنار پارسکدرز قرار گرفته است.

پیش از این نیز ایمان رهبری و پشتیبانی چندین سیستم سازمانی را به عهده داشته که از جمله می توان به CRM شرکت اینترنتی صبانت اشاره داشت. او درحال حاضر همچون سال های گذشته بخشی از وقت خود را به تدریس، مخصوصا تدریس توسعه وب با زبان PHP از مبتدی تا پیشرفته اختصاص داده و در همین راستا در تلاش است تا موقعیت شهر و منطقه خود را به لحاظ سطح کیفی ارتقا دهد.



امتیاز دهید

ارسال شده در 16 دی 1394

5 دیدگاه برای “ایمان قصرفخری، بنیان گذار و مدیر پارسکدرز، مهمان پنجمین رویداد استارتاپ گرایند شیراز”

  • ایشان مدیر صبور و مسئولیت پذیر می باشند و بدلیل تلاش های ارزنده خود، قابل احترام و تقدیر هستند . امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشند.

  • اقای فخری بر عکس اقایی که به عنوان پشتیبان سایت گذاشتن واقعا با اخلاق و حرفه ای هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *