تخفیف‌ها و هدیه نوروزی پارسکدرز

یک سال دیگه هم در کنار شما و با همراهی شما سپری شد. پارسکدرز در سال 97 و 11 سالگی یکی از بهترین سال‌ها رو سپری کرد. تعداد فریلنسرهای سایت به بیش از 107 هزار و پروژه‌های موفق به بیش از 31 هزار پروژه رسید.
امیدواریم که در سال آینده در کنار هم و با قدم‌هایی استوارتر در مسیر رشد قدم برداریم.

امسال براتون یک عیدی و یک هدیه نوروزی در نظر گرفتیم. هزینه‌ی کلیه‌ی برچسب‌ها و ارتقا به سطح کاربری ویژه تا 20 فروردین مشمول تخفیف 30 درصدی شده اند ( تخفیف‌ها در حال حاضر برای همه کاربرها اعمال شده است). همچنین آموزش کسب درآمد از فریلنسینگ و آزادکاری به‌عنوان هدیه نوروزی پارسکدرز به فریلنسرهای عزیز به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته‌است.

 

آموزش فریلنسینگ به صورت ویدئویی و رایگان

 

 

اکثر افراد تصور می‌کنند که برای شروع به کار به عنوان یک فریلنسر تنها کافیست که در یک تخصص– از تایپ یک متن ساده تا برنامه‌نویسی پروژه‌های بزرگ مهندسی –  مهارت کافی داشته باشند تا از طریق انجام پروژه‌های مرتبط با آن تخصص، کسب درآمد کنند. این دیدگاه اشتباه نیست، اما حرفه‌ای بودن در یک تخصص خاص، لزوما نمی‌تواند شما را به یک فریلنسر موفق در آن زمینه تبدیل کند. این دوره‌ی آموزش فریلنسینگ شروعی برای کسب درآمد در این بخش است.

فریلنسر بودن هم مانند بقیه عناوین شغلی (کارمند، مدیر و …) نیاز به مهارت‌هایی دارد که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید چالش‌های فریلنسینگ را کاهش دهید و در نهایت از فریلنسر بودن بهره بیشتری ببرید و موفق‌تر عمل کنید.

با توجه به نیاز موجود برای یادگیری این مهارت‌ها در میان کاربران سایت و سایر فریلنسرها، دوره آموزشی و رایگان “آشنایی با آزادکاری، فریلنسینگ و دورکاری” توسط پارسکدرز تولید شده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار شما داده شده تا با یادگیری این آموزش‌ها بیشترین بهره را از فریلنسینگ ببرند.

آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید

در ماه‌های آخر سال 97 ویژگی‌ها جدیدی به سایت اضافه شده که در ادامه توضیح داده خواهد شد.

امکان پین کردن و مخفی کردن پیام‌ها

زمانی که خریدار پروژه‌ای را در سایت ثبت می‌کند پیشنهاد قیمت‌ها و پیام‌های متعددی از طرف مجری‌های مختلف دریافت می‌کند. نکته مثبت این است که خریدار (کارفرما) گزینه‌های زیادی دارد که می‌تواند از میان آن‌ها فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب کند. اما از طرف دیگر اگر تعداد پیام‌ها دریافتی خیلی زیاد باشد، مدیریت آن‌ها و انتخاب مجری کمی سخت خواهد شد.
برای حل این چالش و راحت‌تر کردن مدیریت پیشنهاد قیمت‌ها و پیام‌ها، امکان پین کردن و مخفی کردن پیام‌ها فراهم شده است. به این صورت که در سمت چپ پیام‌های ارسال شده از طرف مجری‌های مختلف دو دکمه پین کردن و پایین فرستادن قرار داده شده است.

 

 
پین کردن پیام‌ها:

با زدن دکمه پین کردن، آن پیام بالاتر از سایر پیام‌ها قرار خواهد گرفت و در نهایت دسترسی به آن آسان‌تر خواهد بود. این امکان وجود دارد که هر تعدادی از پیام‌ها که تمایل دارید را پین کنید.

 

 

مخفی کردن پیام‌ها:

برای مخفی کردن پیام‌ها، بر روی علامت فلش رو به پایین کلیک کنید. زمانی که این کار را انجام می‌دهید پیام‌ها سر جای خود کمرنگ می‌شوند. اما دفعه بعدی که صفحه پروژه را باز کنید یا صفحه را ریفرش کنید، پیام‌های مخفی شده به صورت کمرنگ و در پایین سایر پیام‌ها نمایش داده خواهند شد. هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید پیام‌های مخفی شده را بخوانید و صفحه گفتگو را باز کنید و در پاسخ آن پیام ارسال کنید یا باز زدن دکمه فلش رو به بالا در سمت چپ پیام، آن را به حالت غیر مخفی تبدیل کنید.

 

 

احراز و تایید هویت کاربران

با توجه به اهمیت اعتمادسازی در پروژه‌های بزرگ، امکان تایید هویت برای کاربران فراهم شده است. برای تایید هویت کافی است مدارک درخواست شده ارسال شود تا طی یک پروسه دستی هویت کاربر تایید شود و بج مربوط به آن در پروفایل کاربر قرار بگیرد.

برای ارسال مدارک از منوی اطلاعات کاربری گزینه “بارگذاری مدارک” را انتخاب کنید.

 

 

از طریق دکمه “ضمیمه فایل”، تصویر رنگی از کارت ملی خود را ضمیمه کنید و دکمه “ارسال مدارک جهت بازبینی” را بزنید. توجه داشته باشید که مدارک ارسالی باید بدون هرگونه ویرایش و مخدوشی باشد.

 

 

امکان ارسال پیام صوتی در چت

امکان ارسال پیام صوتی در چت برای تعدادی از کاربرها فراهم شده و به مرور زمان برای همه کاربرها فعال خواهد شد.

 

در پایان تیم پارسکدرز براتون سالی سرشار از موفقیت و شادی آرزو می‌کنه…

امتیاز دهید

ارسال شده در 28 اسفند 1397

7 دیدگاه برای “تخفیف‌ها و هدیه نوروزی پارسکدرز”

  • زندگی را ورق بزن، هر فصلش را خوب بخوان، با بهار برقص، با تابستان بچرخ، در پاییزش عاشقانه قدم بزن و با زمستانش بنشین و برای زندگی جدید به سبک فریلنسینگ برنامه‌ریزی کن 🙂
    یک سال دیگه گذشت و خانواده پارسکدرز بازم بزرگ‌تر شد. دیگه فکر می‌کنم بهتره بگیم جامعه پارسکدرز. سال گذشته رشد پارسکدرز واقعاً چشمگیر بود و باید قدردان زحمات تک تک اعضای این جامعه باشیم. امیدوارم همگی سالی به‌دور از دغدغه‌های روزمره زندگی و توأم با سلامتی و بهروزی در پیش رو داشته باشیم.
    *** سال نو مبارک ***

    • از اینکه در بین ما هستید خوشحالیم. امیدواریم در پایان سال 98 نیز مجدد از رشد پارسکدرز شگفت زده شوید و همچنان همراه باشید.

      سال نو مبارک.

  • به نام خداوند هستی بخش مهربان
    با سلام
    آرزوی سالی پربار و سرشار از سلامتی و سربلندی را برای مدیران سایت و اعضا و عزیزانشان دارم. خلاقیت ِو اخلاق حرفه ای مدیران این سایت را تحسین می کنم.

  • سلام به همه .
    خصلت سخاوتمندی از اصالت است .
    بابت آموزش رایگان که در سایت قرار گرفته آنهم درین دوره زمانه که تقلبی ها هم گران فروخته میشوند به سهم خودم تشکر میکنم .

  • سلام
    سال نو مبارک
    اسفند پارسال با سایتتون آشنا شدم امیدوارم سالی پر از تلاش و موفقیت و رزق برای همه مون باشه آرزوی سلامتی و آرامش برای همه ی مردم سرزمینم علی الخصوص مردم سیل زده دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *