اعلام نفرات برتر سومین جشنواره فریلنسرهای ایران

سومین جشنواره فریلنسرهای ایران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. هدف اصلی جشنواره فریلنسرهای ایران، ارتقا سطح فریلنسینگ و شناسایی فریلنسرهای برتر ایرانی است. جشنواره به فرهنگ‌سازی و ارتقا سطح فریلنسینگ کمک می‌‌کند تا اعتماد کارفرمایان بیشتری را برای برون‌سپاری پروژه‌های خود به دست آورد. پارسکدرز مطابق سال قبل با حمایت و اسپانسرینگ این رویداد تلاش کرد تا جامعه فریلنسری ایران را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

اما امسال در کنار معرفی فریلنسرها، اقدام به معرفی برترین کارفرمایان پلتفرم های مختلف نیز شد. در خاتمه در دسته های مختلف برترین فریلنسرها فارغ از پلتفرمی که در آن فعالیت دارند با رای هیئت داورن مشخص شده و در کنار آن نفرات برتر هر پلتفرم نیز به صورت جداگانه معرفی شدند. برای دیدن جزییات کامل می توانید به سایت جشنواره مراجعه کنید.

در کنار ارتقا برند عزیزان معرفی شده پارسکدرز با همراهی سایر برگزارکنندگان جوایزی را به این عزیزان تقدیم خواهد کرد.

 

برترین فریلنسرهای پلتفرم پارسکدرز

برترین کارفرمایان پلتفرم پارسکدرز

امتیاز دهید

ارسال شده در 25 اسفند 1399

یک دیدگاه برای “اعلام نفرات برتر سومین جشنواره فریلنسرهای ایران”

  • یه انتقاد بسیار بسیار جدی نسبت به سایتتون دارم اونم اینه که خیلی کفه ترازو به سمت کارفرماس تا مجری اصلا اعتدلالی ما بین نیست این که اولا یه ضمانت تخصصی باید مجری بده که واقعا چیز عجیبیه، کارفرما میتونه با یکی دو تا سوال ضمانت خودش رو نسبت به پروژه از نفر مجری اخذ کنه لزومی نداره مجری هم پرداخت کننده مبلغی باشه دوما وقتی کارفرما کار رو مشاهده کرد سه روز طول میکشه تا منتظر ایشون باشی تا مبلغ واریز بشه یا نشه عملا واسه یه کار پنج هزار تومنی پروسه کم کم شش روز زمان میبره تا کارفرمای محترم پول رو بخواد بده نده بعد حالا داوری هم دو روز ممکنه طول بکشه یا بیشتر بنظرم یه اصلاحاتی رو انجام بدید من خودم واقعا فقط در روزهای عید سرم رو گرم این پروژه ها کرده بودم ولی واقعا اونی که بخواد از سایت شما منبع درامدی کسب کنه تقریبا میتونم بگم متخصص ترینتونم فقط از جیب باید پول خرج کنه تا پروژه بگیره و این به نظرم احمقانه ترین کار ممکنه. مسئله مهم تر اینکه نظارتی هم باید به قیمت گذاری و کیفیت کار مجری ها باشه واقعیتش من نمیدونم چطور بر حسب چه ملاکی قیمت میزارن ولی واقعا بی منطقه، مثلا برای یک ترجمه شما در نظر بگیرید بالاخره یه بازه قیمتی مشخصی داره ولی چطور طرف برای سی صفحه ترجمه مبلغ شصت تومن قیمت میزاره به نظر شما منطقیه ، این هم باعث میشه فرد بی تخصص تو این زمینه کار رو بگیره هم باعث نارضایی کارفرما میشه کارفرما هم که دنبال کار مفته که دلالیشو بکنه کاری به کیفیت نداره خلاصه یه فکر اساسی بکنید اینها مواردیه که فقط تو یه هفته آشنایی با سایتتون مواجه شدم ببین چه اوضاعیه بس مملکتمون که اوضاعش داغونه حداقل شماها که هنو جوونید و انرژی دارید یه اصلاحایی رو انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *