سومین کنفرانس بین المللی شکست (FailCon)

سومین کنفرانس بین‌المللی شکست (FailCon)  4 آبان 97 برگزار خواهد شد. کنفرانس شکست یک کنفرانس بین‌المللی یک‌روزه مخصوص کارآفرینان، طراحان،سرمایه‌گذاران و توسعه‌دهندگان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است. سخنران‌ها در این سمینارها با به اشتراک گذاشتن داستان‌های شکست و مدیریت بحران شکست‌ها، به خود و دیگران برای بهبود روند جبران شکست و پیش روی هرچه سریع‌تر در مسیر موفقیت کمک خواهند کرد. هدف از برگزاری این رویداد این است که بتوانیم با ترس از شکست مقابله کرده و این اصل مهم که شکست پایان راه نیست را در جامعه‌ی خود نهادینه سازیم تا بتوانیم درکنارهم، هرروز موفقیت‌های بیشتری را شاهد باشیم.

اولین دوره این سمینار ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ در تهران با محوریت فناوری اطلاعات و با سخنرانی برخی از مدیران موفق در این حوزه در مرکز مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی تهران و با بیش از 200 شرکت‌کننده برگزار شد. در این کنفرانس که با حضور مدیران ارشد، علاقه‌مندان و اصحاب رسانه برپا شد، مدیران موفق به شرح تجارب خود و چگونگی رسیدن به موفقیت پرداختند. در ابتدای کنفرانس کاس فیلیپس که بیش از هفت سال است برگزارکننده رویدادهای مرتبط با استارتاپ و خالق FailCon است، با اشاره به نقش تفکر در مورد ایده‌ای که می‌خواهیم انجام بدهیم گفت در سمینارهای شکست بر چالش‌هایی که کارآفرینان دارند تمرکز می‌شود.

پس از سمینار موفق در تهران ٫کنفرانس شکست در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۵ با محوریت صنعت از بزرگ‌ترین مدیران صنعتی در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی در اصفهان برگزار شد.

این بار هم غول‌های صنعتی ایران با بیان شکست‌های گذشته ٫پرده از رازهای نگفته از پل‌هایی که به پیروزی تبدیل‌شده است برداشته‌اند.

همه ما تاکنون استارتاپ جدیدی تأسیس کرده‌ایم یا در یک یا چند استارتاپ مختلف کارکرده‌ایم و در آن‌ها سرمایه‌گذاری نموده‌ایم که منجر به شکست شده است. ما افراد باهوشی هستیم و همیشه سعی داریم خود را به کمک جدیدترین تکنولوژی‌ها به‌روز نگه‌داریم، اما همیشه اتفاقات همان‌گونه که برنامه‌ریزی‌شده بودند پیش نمی‌روند. چطور می‌توان پیش‌بینی کرد کدام‌یک از تصمیمات ما موفق کدام‌یک به شکست منجر خواهند شد؟ حقیقتاً این امر محال است؛ اما این بدین معنا نیست که شما از تلاش خود دست بکشید. هدف ما شروع تبادل تجربیات شما است. از اینکه چه کارهایی به موفقیت نمی‌رسند و چگونه باید “چرخش” کرد، چرا شما نتوانستید درآمد خود را افزایش دهید، چه اشتباهاتی را در استخدام و افزایش نیروهای تیم خود داشته‌اید و چه زمانی متوجه اشتباه خود شده‌اید. شما باید بدانید که: شکست یک اتفاق عادی است، این بدین معنا نیست که کار شما بی‌ارزش بوده است. ما شبیه به هم هستیم، شما باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید و در آینده یک اتفاق بزرگ‌تر را رقم بزنید.

در این رویداد یک‌روزه، تلاش شده است تا با بررسی بازخوردهای دوره‌های گذشته، همچنین با در نظر گرفتن سطح و نیاز مخاطبین، مطالبی کاربردی و عملیاتی تهیه و ارائه گردد. از همین رو، تمامی سخنران‌های این کنفرانس، تجارب شکست خود را به زبانی شیوا و قالبی اجرایی بیان کرده و در پایان هر سخنرانی، امکان پرسش و پاسخ بین سخنران و مدعوین فراهم آمده است.

هدف‌های دوره‌ی سوم این کنفرانس:

  • به اشتراک گذاشتن داستان‌های شکست و مدیریت بحران توسط بزرگان صنعت آی‌تی و کمک به بهبود روند جبران شکست در کارآفرینان نوپا و سایرین
  • شبکه‌سازی و آشنایی افراد و نیروهای متخصص با یکدیگر و استفاده از استعدادها و ایده‌های جدید و سرمایه‌گذاری بر آن‌ها.
  • انتقال تجربیات افراد موفق در حوزه‌های مربوط، به سایرین در جهت ترفیع جایگاه کسب‌وکارشان
  • دعوت از سخنرانان و افراد موفق صنعت آی‌تی به‌عنوان سخنران و استفاده از تجربیات آن‌ها

سخنران این دوره:

  1. میلاد اسلامی زاد (بنیان‌گذار نویسش)
  2. علی امینیان Machine learning engineer at Google founder and CEO at Comfo wearables
  3. دکتر حسام زند حسامی (مدیرکل دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)
  4. دکتر ایمان رضوی Identity Experience Persian Prestige Media
  5. کتایون سپهری (مدیرعامل شتاب‌دهنده و شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه منش)
  6. شایان شلیلیه (بنیان‌گذار ای‌نتورک)
  7. سهیل شهیدی (بنیان‌گذار Payment24)
  8. مهدی علیپور (مؤسس استارتاپ میلوژی)
  9. دکتر عماد قائنی (بنیان‌گذار وب‌یاد؛ شریک و مشاور ارشد شرکت شاپرک آبی)
  10. رضا قربانی (بنیان‌گذار راه پرداخت)
  11. پویا محمدی (بنیان‌گذار شرکت بین‌المللی بالوین و Arvo Mobile در فنلاند)
  12. پویا رجامند (بنیان‌گذار کلیک یاب)
  13. امیرحسین حسینی پژوه (بنیان‌گذار استارآپ میبریم)
  14. علیرضا اسکندر (بنیان‌گذار بقچه)
  15. منصور خضرایی منش (هم بنیان‌گذار زورق)
  16. محمدجعفر نعناکار (حقوقدان و استاد دانشگاه)
  17. مهدی عباسیان (استارتاپ بُملت)
  18. بهنام امیری از اینماد
  19. مسعود طباطبایی (بنیان‌گذار سابق بایکس، مدیرعامل علی بابا)
  20. ارائه بنیان‌گذاران و مدیران استارتاپ‌های شکست‌خورده یا چرخش کرده

شرکت در سومین کنفرانس شکست ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ میعادگاه کارآفرینان و مدیران استارتاپ‌های ایران، فرصتی مناسب برای یادگیری ٫ به‌روزرسانی و تجارب از بیزینس‌ها و استارتاپ‌هایی که متحمل شکست هستند می‌باشد. شرکت در این رویداد برای تمامی فعالان و علاقه‌مندان به عرصه کسب‌وکارهای آنلاین، بازاریابی و کارآفرینان و مدیران شرکت‌های آی‌تی مثمر فایده خواهد بود و می‌تواند دریچه‌های تازه‌ای را در زمینه‌های حرفه‌ای برا‌ی‌شان ایجاد نماید.

دبیر اجرایی این رویداد مهدی آدم زاده و دبیر راهبردی و مجری تخصصی آن، آرش سروری هستند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام کلیک کنید.

امتیاز دهید

ارسال شده در 30 مهر 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *