ماراتن برنامه نویسی (Hackathon) اینوتکس

شما پس از ثبت نام در سامانه مسابقه ماراتن برنامه نویسی اینوتکس، چه به عنوان شخص و چه به عنوان نماینده یک تیم، با صفحه‌ای از چالش های مختلف برنامه‌نویسی مواجه خواهید شد که با حل هر کدام از آن ها می توانید از شانس کسب جایزه های نفیس برخوردار شوید. جواب های شرکت‌کنندگان پس از آپلود در گیتهاب و ارسال لینک آن، توسط داوران مسابقه بررسی خواهد شد و افراد و تیم های منتخب برای دریافت تقدیرنامه و جوایز خود برای حضور در نمایشگاه اینوتکس دعوت خواهند شد. آخرین مهلت ارسال طرح ها ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

چالش هایی از جنس شهر هوشمند!

قالب این سری از ماراتن برنامه‌نویسی، شهر هوشمند میباشد و چالش های طراحی شده برای مسابقه از این موضوع خواهند بود.هر یک از این چالش ها سعی دارد به یکی از مشکلات روزمره شهری ما بپردازد که می توان به کمک تکنولوژی و خلاقیت آنها را حل نمود.

نحوه شرکت در مسابقه ماراتن برنامه نویسی اینوتکس

کافی است که بر روی دکمه شروع مسابقه کلیک نمایید و مراحل را طی کنید. برای شرکت در مسابقه حتما لازم نیست برنامه نویسی بلد باشید و می توانید تنها ایده خود و یا طرح گرافیکی خود را نیز ارسال کنید و در مسابقه شرکت دهید. همچنین می توانید برای افزایش امتیازهای خود، همزمان در هر تعداد چالش که علاقه دارید شرکت نمایید و شانس خود را برای رفتن به مرحله بعد بالا برید.

چه کسانی میتوانند در مسابقه شرکت کنند؟

  • طراحان گرافیک و رابط کاربری
  • تیم های کوچک و بزرگ
  • استارتاپ ها
  • ایده‌پردازان
  • برنامه‌نویسان
  • فریلنسرها

جهت رفتن به سایت رسمی رویداد و ثبت نام کلیک کنید

امتیاز دهید

ارسال شده در 05 تیر 1397

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *