مارکت پارسکدرز افتتاح شد

در طی ماه های اخیر تیم پارسکدرز در حال کار کردن بر روی بخش جدیدی از سایت بوده است. این بخش جدید یک فروشگاه اینترنتی است که مارکت پارسکدرز نام دارد. این مارکت یک فروشگاه فایل است.

پارسکدرز در این فروشگاه نیز مانند سایت اصلی مبنا را بر کارآفرینی قرار داده‌است. یعنی پارسکدرز رابطی بین تولید کنندگان محصول و خریداران است. و هر فرد متخصص می‌تواند محصولات تولیدی خود را به صورت فایل در پارسکدرز به فروش برساند.

market celebration banner

یکی از مزیت‌های مارکت پارسکدرز نسبت به سایر فروشگاه‌های فایل این است که این مارکت کار خود را با هدایت تیم پارسکدرز به عنوان زیر شاخه سایت پارسکدرز آغاز کرده است. پارسکدرز به عنوان اولین سایت برون سپاری در ایران دارای بیش از 31000 کاربر است و سابقه بیش از 10000 پروژه انجام شده را در کارنامه خود دارد. به دلیل بالا بودن تعداد کاربران سایت محصولی که در این مارکت قرار می گیرد در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می گیرد. افرادی که نیازمند محصولات ارائه شده در مارکت هستند. علاوه بر این باعث می شود تعداد متخصصان زیادی به عنوان تامین کننده محصول وجود داشته باشند و محصولات بیشتری در سایت قرار بگیرد و تنوع انتخاب زیادی را برای خریداران به وجود بیاورد.

مزایای مارکت در یک نگاه

  • عرضه محصولات کاملا بومی و ایرانی
  • امکان عرضه محصول در بخش‌هایی که در سایر مارکت‌ها وجود ندارد.
  • بهره‌مندی از امکانات پارسکدرز

محصولات سایت

در مارکت پارسکدرز فروشندگان محصولات خود را ارائه می کنند و پارسکدرز با بازاریابی و تبلیغ محصولات را به خریداران عرضه می کند.

دسته‌بندی محصولات سایت به صورت زیر است:

  • قالب وب سایت (وردپرس، جوملا و …)
  • اسکریپ های اختصاصی (فروشگاه ساز، سایت های خبری و…)
  • افزونه و پلاگین های سیستم های مدیریت محتوا ( افزونه وردپرس و …)
  • عکس های اختصاصی (Stock Photo)
  • ​الگوهای ​بنر، دکمه، کارت ویزیت و سایر المان های گرافیکی از قبیل UI
  • کاراکترها و آبجکت های سه بعدی
  • قالب پاورپوینت
  • کدهای HTML/CSS
  • کدهای Android
  • کدهای iOS
با وصف فوق مشخص است که مارکت پارسکدرز دامنه ی وسیع تری از شاخه ها را پوشش می دهد. شاخه هایی که در وب فارسی کمبود فروشگاهی متمرکز برای آن ها احساس می شود.

اکانت مشترک

اگر شما پارسکدرز عضو باشید به صورت خودکار در مارکت هم عضو خواهید بود (و برعکس). در ادامه کافیست پروفایل خود را در مارکت کامل کنید. زمانی که تصمیم به خرید یکی از محصولات را دارید اگر تولید کننده آن محصول به صورت مجری در پارسکدرز فعالیت داشته باشد می‎توانید با بررسی رزومه او در سایت از سابقه ی او مطلع شوید و با دیدبازتری تصمیم به خرید محصول بگیرید.

علاوه بر این زمانی که شما به عنوان یک تولید کننده موفق در مارکت رزومه خوبی برای خود بسازید می‌توانید توجه خریداران را درسایت پارسکدرز به خود جلب کنید و پروژه ها را بدست بیاورید.

کیفیت بالا

تنها محصولات با کیفیت اجازه ورود به مارکت پارسکدرز را خواهند داشت. محصولات می بایست توسط فروشنده تولید شده باشد یا وی سهمی در ارتقا آن به صورت اختصاصی داشته باشد. شما نمی توانید محصولات دیگران را (اعم از خارجی یا ایرانی) به نام خود عرضه کنید. به عنوان مثال اگر قصد فروش یک قالب خارجی را دارید می بایست چیزی به آن افزوده باشید، حال این بهبود می تواند در فارسی سازی آن باشد یا در افزودن یک ویژگی جدید. بدیهی است که رعایت قوانین کشور ایران یک اصل اساسی است.

تسویه حساب سریع

از جمله مزیت‌های مارکت پارسکدرز نسبت به سایر فروشگاه‌ها امکان تسویه حساب سریع است. شما پس از کسب 10 هزار تومان در پارسکدرز می‌توانید درخواست واریز وجه دهید. به عنوان مثال اگر قیمت محصول شما 12500 تومان باشد پس از هر بار فروش محصول می‌توانید درآمد خود را برداشت کنید.

افزایش درآمد

اگر شما به عنوان مجری در پارسکدرز فعالیت دارید می توانید با حضور در مارکت و ارائه محصول خود شانس خود را در افزایش سطح درآمد افزایش دهید. بخش اعظم بازاریابی و تبلیغات محصولات موجود در مارکت به عهده پارسکدرز بوده و این یعنی کاهش زحمت شما در عرضه محصول و افزایش شانس شما در کسب درآمد.

لطفا اگر سوال دیگری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به لینک‌های زیر سر بزنید. در صورتی که پاسخ سئوال خود را پیدا نکردید حتما با ما تماس بگیرید.

صفحه قوانین:
http://market.parscoders.com/page/4

صفحه پرسش های متداول:
http://market.parscoders.com/page/3

نحوه ی ثبت یک محصول:
http://market.parscoders.com/page/5

امتیاز دهید

ارسال شده در 14 تیر 1394

2 دیدگاه برای “مارکت پارسکدرز افتتاح شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *