مسابقه بزرگ برنامه ‎نویسی گَپ با جوایز ارزشمند نقدی

همزمان با بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، نخستین مسابقه‌ی برنامه نویسی با موضوع تولید برترین و خلاقانه‌ترین سرویس‌های تعاملی بر بستر پیام‌رسان گپ از سی ام تیرماه آغاز خواهد شد.

در این دوره از مسابقات علاقه مندان به زبان های مختلف برنامه نویسی در سراسر کشور می توانند ایده‌های جذاب و خلاقانه خود را در قالب پیاده سازی سرویس‌های تعاملی بر بستر گپ پیاده سازی نموده تا علاوه بر امکان معرفی و عرضه ایده خود در این بستر پر مخاطب، شانس خود را برای دریافت جوایز ارزشمند نقدی این دوره از مسابقات افزایش دهند.

گفتنی است سرویس‌های پیاده‌سازی شده در این دوره از مسابقات، توسط کارشناسان مطرح و شناخته شده کشوری همچون مهدی انجیدنی مدیر عامل توسعه سامان، ایمان قصرفخری بنیان گذار  parscoders، مجید علوی‌زاده بنیان گذار مجید آنلاین و تنی چند از کارشناسان و مشاوران حوزه کسب و کار مورد قضاوت و داوری قرار خواهد گرفت.

جوایز این دوره از مسابقات به این صورت خواهد بود که به تیم اول ۵ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و هدیه مخصوص گپ‌وند ، به تیم دوم ۳ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و  هدیه مخصوص گپ‌وند و به تیم سوم ۲ سکه بهار آزادی، لوح و تندیس مسابقه و هدیه مخصوص گپ‌وند اهدا خواهد گردید. ضمن اینکه ده سرویس برتر این دوره از مسابقات به شکل گسترده و شایسته‌ای توسط گپ معرفی و منتشر خواهد گردید.

یادآور می‌گردد این مسابقه از سی ام تیرماه آغاز و تا بیست و پنج ام شهریور ماه ادامه خواهد داشت. سپس کار داوری سرویس ها آغاز و در نهایت در اواخر شهریور ماه طی مراسم اختتامیه، نتایج اعلام و جوایز برندگان اهدا خواهد گردید.

در پایان خاطر نشان می سازد اطلاعات تکمیلی نخستین مسابقه برنامه نویسی گپ در صفحه رسمی مسابقه به آدرس topcoders.gap.im  در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

امتیاز دهید

ارسال شده در 29 تیر 1396

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *