ویژگی های جدید در پارسکدرز – اردیبهشت 1394

مدتی است که روند بروز رسانی ها و افزودن ویژگی های جدید در پارسکدرز شتاب بیشتری به خود گرفته. از همین رو و همزمان با شروع سال 1394 چند ویژگی و ارتقا جدید توسط تیم پارسکدرز پیاده سازی و اجرا شد. خلاصه ای از این موارد در ادامه خدمت شما کاربران عزیز ارائه می شود.

 

نمایش وضعیت آنلاین/آفلاین بودن کاربران

از این پس شما می توانید هم از صفحه پروفایل کاربران و هم از بخش مشاهده پیشنهادهای رسیده شاهد وضعیت آنلاین / آفلاین بودن کاربران باشید. این وِیژگی سبب پویایی بیشتر شده و در ماه های آتی مبنای سایر ویژگی ها خواهد بود. این ویژگی به صورت لحظه ای وضعیت کاربر را گزارش خواهد کرد.

online_offline_ss

 

سهولت بیشتر در ثبت سفارش پروژه

همانطور که در تصویر زیر مشخص است از این پس می توان با یک کلیک مستقیما به سمت ثبت پروژه مد نظر رفت و سایر جزئیات را وارد نمود. پیش تر می بایست با رفتن به صفحه ثبت سفارش پروژه و انتخاب یکی از گزینه ها نوع سفارش را مشخص نمود. اما هم اکنون نوع سفارش ها در دسترس تر شده است.

 

order_options

 

بهبود صفحه پروفایل مجریان

از این پس قسمت بالایی صفحه پروفایل مجریان با ظاهری همچون عکس زیر دیده خواهد شد. این بروز رسانی علاوه بر چیدمان بهتر ویژه یا عادی بودن مجری را به خوبی نشان می دهد. اگر به تاریخ عضویت و آخرین ورود توجه کنید شاهد تغییری در نوع گزارش مورد خواهید بود. البته شما می توانید با بردن مکان نمای موس خود بر روی تاریخ ها شاهد جزئیات بیشتری باشید.

 

profile

 

فیلتر کردن پیام ها در بخش گفتگو

از این پس کاربران می توانند مشابه تصویر ضمیمه شده اقدام به فیلتر کردن گفتگوها کنند تا سریعتر به مطلب مدنظر خود دست یابند. این ویژگی در پروژه هایی که پیام های متعددی مابین خریدار و مجری تبادل می شود بسیار کارگشاست. در بالا سمت چپ هر باکس پیام شاهد سنجاقی خواهید بود که با کلیک بر روی هر کدام می توانید آن پاسخ را به عنوان سنجاق شده مشخص کنید تا در روزهای بعد سریعتر آنها را بیابید.

 

filters

 

مشخص کردن پیام های خوانده نشده و جدید

به طور معمول در هر بار مراجعه به بخش گفتگو مایل به دیدن جدیدترین پیام های ارسالی هستیم. بر همین اساس شما به محض ورود به بخش گفتگو به صورت شاخص و مشابه تصویر زیر با پیام های جدید مواجه خواهید شد.

 

new-messages

امتیاز دهید

ارسال شده در 02 اردیبهشت 1394

6 دیدگاه برای “ویژگی های جدید در پارسکدرز – اردیبهشت 1394”

  • عالیه
    فقط… قسمت ویرایش شماره حساب ها ، نمی شه شماره حساب های قبلی رو ویرایش کرد و یا حذف کرد … اگر این مورد هم اضافه بشه …پارس کدرز بهتر می شه….

  • در داشبرد – هر پروژه ای که پیام جدید داشت پررنگ میشد – الان هر پروژه که پیام جدید از طرف خود ما هم داره پر رنگ میشه انگار شخص مقابل پیام داده ولی وقتی باز میکنی آخرین پیام پیام خود ماست !

  • با سلام و عرض ادب
    لطفا درصورت امکان:
    1. پروفایل خریدار هم به صورت مجریان تغییر کند
    2. اینکه پیام جدیدی ارسال میکنیم بخشی برای مشخص شدن اینکه پیام مطالعه شده یا نه قرار بدید یا اینکه با ایکونی مشخص کنید.
    3.پیام جدید هم برای مجریان ارسال میشه در داشبورد خودمون با رنگ یا آیکونی متفاوت مشخص شود.

  • با سلام مجدد
    بعضی پیشنهاد ها اصلا در صفحه داشبورد ظاهر نمیشن لطفا پیگیری کنید.و بعضی پیشنهادها هم که قیمت رو می زنیم و بعد با ویرایش به عقب برمیگردیم و قیمت را حذف میکنیم باز قیمت را درج می کند..
    ممنون میشوم پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *