محاسبه حداقل حقوق در سال 1401

گاهی برای همه ما به عنوان یک کارمند این سوال پیش‌ می‌آید که آیا به اندازه کافی حقوق می‌گیرم؟ یا افرادی با مهارت و دانش مشابه من در شهرهای دیگر چقدر حقوق می‌گیرند؟ داشتن آگاهی نسبت به این اعداد و ارقام به افراد کمک می‌کند تا در مورد آینده خود یا کسب‌وکار خود تصمیم بهتری بگیرند، به شکل منصفانه‌ای حقوق داده یا متناسب با توانایی‌های خود حقوق بگیرند و در نهایت برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

محاسبه حداقل حقوق در سال جدید

سایت مرجع استخدام IranTanlent برای پر کردن خلاء چنین مرجعی در جامعه و پاسخگویی به این نیاز مهم ، از سال 1392 اقدام به تولید گزارش حقوق و دستمزد کرده‌است. هدف اصلی از انتشار این گزارش، ایجاد شفافیت در مورد نرخ دستمزدها در بازار و ساخت الگوریتمی بوده که بر اساس آن بتوان تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلف بر میزان حقوق و دستمزد در سطوح مختلف را بررسی کرد.

در سال 1396 با توجه به نظرات مخاطبان این گزارش، سامانه هوشمند iransalary  طراحی و پیاده‌سازی شده که فرآیند جستجو و اطلاع از حقوق‌های دریافتی را برای کاربران تسهیل می‌کند تا بتوانند به سادگی از میانگین دریافتی در گروه شغلی مربوط به خود آگاهی پیدا کرده و تاثیر عوامل مختلف روی افزایش و کاهش حقوق را بسنجند و دسترسی به این اطلاعات در تمام طول سال امکان‌پذیر باشد.

با اشتراک رایگان این سرویس امکان بررسی اولیه اطلاعات حقوق و دستمزد و فیلترهای گروه شغلی، رده سازمانی و استان محل کار وجود دارد. برای استفاده از سایر امکانات مفیدی که Iransalary در اختیار کاربران قرار می‌دهد نیاز است که حساب کاربری خود را ارتقا دهید.
برای مشاهده حداقل حقوق و مزایا در سال جدید وارد لینک زیر شوید:

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال شده در 11 اسفند 1397

2 دیدگاه برای “محاسبه حداقل حقوق در سال 1401”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *