100،000 فریلنسر در پارسکدرز

11 سال است که در کنار شما هستیم و در کنار هم جامعه فریلنسینگ ایران رو گسترش دادیم و اون رو از یک جامعه نوپا به جامعه ای 100 هزار نفره در سراسر ایران تبدیل کردیم.
ممنونیم که در این مسیر همراه ما بودید و به ما انرژی دادید که محکم‌تر در این مسیر قدم برداریم.

100،000 فریلنسر در پارسکدرز

صد هزارتایی شدن پارسکدرز بهونه‌ای شد که سری به کاربرها و پروژه‌های قدیمی بزنیم و اطلاعات بامزه‌ای بدست آوردیم:

 صدمین کاربر پارسکدرز  11 سال پیش توی سایت عضو شده.

صدمین پروژه ثبت شده در سایت 10 سال پیش ثبت شده و حداقل قیمت اون صدهزار تومان بوده.

صدمین پروژه انجام شده سایت با مبلغ 100 هزارتومان انجام شده.

و امتیاز فریلنسر رتبه 100 سایت 10ه!

امتیاز دهید

ارسال شده در 02 بهمن 1397

5 دیدگاه برای “100،000 فریلنسر در پارسکدرز”

  • یازده سال پایداری و برقراری، توسعه مستمر، کسب شهرت و محبوبیت در سراسر ایران و در نهایت رشد تعداد مخاطبین و جذب 100 هزار متخصص، همه و همه نشان از مدیریت هوشمند، حرکت در مسیر درست و عزم راسخ برای ایجاد رونق در بازار کار آنلاین، اشتغال‌زایی، سازمان‌دهی و ایجاد فضایی برای انجام معاملات برد-برد بین خریداران و فریلنسرها دارد. تلاش مداوم تیم سخت‌کوش پارسکدرز، به‌منظور فرهنگ‌سازی در حوزه فریلنسینگ نیز بسیار ستودنی است که خود به منزله عاملی نیرومند در جذب مخاطبین روزافزون و ارتقاء دانش عمومی، ایفای نقش می‌کند.
    دست مریزاد و خسته نباشید … پارسکدرزی‌های دوست‌داشتنی 🙂

  • تبریک میگم به تیم دوست داشتنی پارسکدرز ! ♥
    به امید اومدن نسخه ی اپلیکیشن پارسکدرز :دی

  • و نیز پیشنهاد می‌گردد:

    1- امکان ارسال فایل از طریق چت آنلاین
    2- امکان بلاک سازی کاربر از چت یا پیشنهاددادن آن در پروژه های شخصی کارفرما توسط خود کارفرما و نمایش تعداد کارفرمایانی که مجری را بلاک کرده اند
    3- امکان پرداخت وجه اضافه تحت عنوان «تسویه». شبیه پاداش اما نه پاداش.
    4- امکان زمان بندی ساعتی رو در هنگام ثبت پروژه فعال کنید. اینکه حداقل 1 روز باشه مکفی نیست. مثلا فرض کنید من 10 صفحه تایپ دارم که میخوام برای 5 ساعت آینده بهم تحویل داده بشه اما در سایت امکان محدودیت ساعتی برای پروژه ها تعریف نشده که این اشکال وارد هست. اینکه بتونیم پروژه رو در ساعت محدود کنیم یا در چند روز و ساعت محدود کنیم خیلی عالی میشه. با این کار پروژه های فوری و محدود مثل تایپ و ترجمه های کوتاه در پارسکدرز بیشتر ثبت میشه. سایتهایی که در این حوزه تایپ و ترجمه تخصصی کار میکنن محدودیت زمانی هم دارند.
    5- نظردادن یک طرفه باعث ثبت در رزومه مجری یا کارفرما بشه.
    6- قسمت کسب درآمد سایت برای نمایش درآمدی که از معرفی داشتیم فعال بشه.
    7- امکان انتخاب اطلاع دهی در کانال پروژه های پارسکدرز توسط کارفرما هنگام ایجاد پروژه. این امکان رو به کاربر بدید که تعیین کند آیا مایل هست در کانال هم اطلاع رسانی شود یا خیر؟!
    فرض بفرمایید من یک پروژه ایجاد کردم و یک اشتباهی تایپی یا املایی کردم یا میخواهم یک تغییر جزئی بدهم وقتی که ویرایش میکنم به عنوان پروژه جدید در کانال منتشر میشود که مطلوب نیست!
    یا اینکه میخواهم یک پروزه بسازم و فقط 1 کاربر خاصی مدنظرم هست که فقط او برایم کار کند و از او دعوت کنم چون قبلا با او هماهنگ کردم، اینجا هم لازم نیست به همه در کانال اطلاع رسانی شود. در واقع اطلاع رسانی های کانال طوری باشد که هدفمند باشد و برای کسانی که عضو کانال هستند ایجاد مزاحمت نکند.
    8- پس از بستن شدن مناقصه یا تأیید پیشنهاد یکی از مجریان، پست مربوطه از کانال حذف بشه. درواقع دائما پستهایی در کانال باشه که: اولا امکان ارسال پیشنهاد باشه؛ دوما خود سازنده پروزه تمایل داشته باشه که در کانال منتشر بشه
    9- وجود گزینه «گزارش تخلف» هم در پروژه ها الزامی هست. اینگونه هم مجریان میتوانند پروژه هایی که خلاف تخلف هست را به مدیریت با یک کلیک گزارش کنند و هم اینکه کافرمایان بیشتر احساس مسئولیت میکنند تا پایبند به قوانین باشند.
    10- ایمیلی و رباتی شدن پیشنهادات: ببینید مثلا برای منی که عضو کانال https://t.me/ParsCodersCom هستم و برنامه نویس نیستم، همه پروژه هایی که گذاشته میشه همش در توانایی بنده نیست. خلاصه پیشنهاد: چه بهتر هست که از طریق سایت بتونم چند تا تگ توانایی رو وارد کنم که اگر پروژه ای با این مهارتها ایجاد شد به ایمیل و تلگرام من از طریق ربات اطلاع رسانی بشه و همچنین این امکان هم برای کارفرما باشد که هنگام ایجاد پروژه، تنظیم کند که آیا میخواهد این پروژه به اطلاع کاربرانی که این توانایی ها را دارند از طریق تلگرام و ایمیل ارسال شود یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *