پارس‌کدرز چگونه کار می‌کند؟

از پارس‌کدرز بیشترین بهره را ببرید و رویای کاری خود را زندگی کنید.

پارس‌کدرز خریداران یا کارفرمایان را به مجری‌ها /فریلنسرهای خبره‌ای متصل می‌کند که برای انجام پروژه آماده هستند.

سورس کد نرم افزار خبر خوان با امکانات تبلیغاتی خاص

پنج سال پیش منتشر شده

تعداد بازدید: 624

کد پروژه: 80769


شرح پروژه

توجه این یک پروژه دانشجویی است ولی باید درست اجرا شود

1- نمایش rss

بنده نیاز به سورس کد یک نرم افزار نمایش خبر ها از rss  یک سایت دارم. این نرم افزار به زبان سی شارپ یا پایتون باید نوشته شده باشد و من باید بتوانم از آن خروجی exe  بگیرم یعنی باید آموزش دهید چگونه خروجی exe  بگیرم .

نرم افزار باید هر 1 ساعت یک بار لینک rss  سایت یا سایت هایی که در فایل txt  روی هاست موجود است را بخواند و اگر خبر جدیدی بود به صورت یک پیام کوچک در پایین رایانه و در کنار ساعت نمایش دهد . فقط نمایش عنوان مطلب کافی است و این پیام باید خیلی کوچک و بدون مزاحمت نمایش داده شود .

آیکون نرم افزار باید قابل تغییر باشد.

نرم افزار نیاز به اتصال به دیتابیس ندارد و همه دستورات از یک یا چند فایل txt  از یک هاست معمولی می گیرد . یعنی فایل txt  را دانلود می کند و دستورات جدید را میگیرد.

2- نمایش یک صفحه وب  :

با کلیک روی آیکون نرم افزار باید یک صفحه وب در اندازه 600 در 600 پیکسل در یک مرورگر کوچک پیشفرض رایانه باز شود . آدرس این صفحه وب در فایل txt  در روی هاست قابل تغییر است .

3- صفحه مزاحم برای سایت:

نر افزار باید به گونه ای عمل کند که اگر روی سیستم کاربر نصب باشد ، کاربر بتواند مطالب سایت را ببیند در غیر اینصورت یک صفحه html  مزاحم برای کاربران بر روی سایت نمایش داده می شود که از کاربران میخواهد ابتدا نرم افزار خبرخوان را نصب کنند تا بتوانند مطالب سایت را ببینند. توضیح فنی این سیستم اینگونه میتواند باشد که شما باید یک کد به من بدهید تا در سایت قرار دهم . این کد باید یک کد جاوا یا html  باشد که کوکی را چک کند . سایت هنگام باز شدن ، یک کوکی را روی سیستم کاربر چک میکند . اگر آن کوکی خاص  وجود داشت یعنی نرم افزار نصب است و اگر کوکی وجود نداشت یعنی نرم افزار نصب نیست .  نرم افزار نیز هنگام اجرا و نصب باید یک کوکی خاص را در روی مرورگر های کاربر در محل خاص کوکی ها ارسال و ذخیره کند . البته این روش پیشنهادی من است و ممکن است شما به هر روشی این را پیاده سازی کنید . باید ببینید سایت چونه میتواند از نصب یک نرم افزار رویسیستم کاربر مطلع باشد .

4- امکانات تبلیغاتی:

نرم افزار باید دارای امکانات تبلیغاتی زیر باشد:

4-1-صفحه تبلیغات پاپ آپ:

نرم افزار باید هر وقت که من بخواهم ، یک سایت را به صورت اتوماتیک روی رایانه کاربر با مرورگر پیشفرش رایانه ، باز کند . آدرس این سایت ا زطریق فایل txt  روی هاست به نرم افزار داده می شود . چون نرم افزار نباید دیتابیس داشته باشد ، باید آدرس صفحه تبلیغاتی را از فایل txt  بخواند . یعین فایل txt  مربوط به تبلیغات را دانلود کند و لینک درون آن را روی رایانه کاربر باز کند .

4-2- بنر یاب و کلیک اتوماتیک موس روی آن :

نرم افزار باید در یک پنجره مخفی یک مروگر ، سایتی که ما در فایل txt  برای این منظور مشخص کرده ایم را باز کند . مثلا در یک پنجره شفاف که توسط کاربر دیده نشود و سپس محل قرار گیری بنر تبلیغاتی را شناسایی و روی بنر کلیک کند. یک بار کلیک در روز کافی است - بهترین حالت این است که موس به محل قرار گیری بنر رفته و کلیک انجام شود ولی تما این مراحل در بک گراند رایانه صورت گیرد. نحوه شناسایی محل بنر تبلیغاتی نیز با شما . ولی پیشنهاد من این است که ما بنر را در بالاترین نقطه سایت قرار دهیم و موس چند پیکسل پایین تر از کلیک کند . ولی اگر از روش های پردازش تصویر و هوش مصنوعی استفاده شود خیلی بهتر است به شرطی که هزینه زیاد نشود .

5- صفحه آمار گیر:

نرم افزار باید یک فایل txt  مربوط به آمار گیر را از هاست دانلود کند و لینک درون این صفحه را هر 5 دقیقه یک بار در درون یک مرورگر کوچک مخفی لود کند . ما در این لینک کد های امارگیر گوگل و وبگذر را قرار میدهیم تا بدانیم چند نفر آنلاین هستند و چه بعداد کاربر از این نرم افزار استفاده می کنند . بدین شکل یک امار گیر کم خرج و بی دردسر خواهیم داشت .

6- آپدیت آینده: ممکن است بخواهیم نرم افزار اپدیت شود . لطفا امکان به روز رسانی نیز داشته باشد . ورژن جدید و لینک داتلود می تواند در همان فایل txt  جدا باشد هر روز چک شود . آپدیت اتوماتیک انجام شود .

پایان : تمام موارد بالا باید با سورس تحویل داده شود و آموزش تغییر هر کدام نیز به بنده داده شود . همچنین آموزش کامپایل درست پروژه

لطفا هزینه را بالا نبرید چون پول موجود نیست ولی اگر کار درست انجام شود به طریقی که قول نمیدهم جبران می شود .

مهارت ها و تخصص های مورد نیاز


بودجه

100,000 تومان تا 300,000 تومان

مهلت برای انجام

3روز

وضعیت مناقصه

بسته


درباره کارفرما

عضویت پنج سال پیش

5 پروژه ثبت شده ،
0 پروژه در حال انجام ،
0 پروژه آماده دریافت پیشنهاد ،
نرخ پذیرش پیشنهاد 0%

برای پیدا کردن پروژه‌های مشابه ثبت نام کنید و پروفایل خود را بسازید.

ورود با گوگل
یا
نام نباید خالی باشد.
نام خانوادگی نباید خالی باشد.

نیاز به استخدام فریلنسر یا سفارش پروژه مشابه دارید؟

سفارش پروژه مشابه

قادر به انجام این پروژه هستید؟

ثبت نام کنید

مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای این پروژه تمام شده است

سری به پروژه‌های مشابه بزنید

روش کار در پارس‌کدرز

به رایگان یک حساب کاربری بسازید

مهارت‌ها و تخصص‌های خود را ثبت کنید، رزومه و نمونه‌کارهای خود را نشان دهید و سوابق کاری خود را شرح دهید.

به شیوه‌ای که دوست دارید کار کنید

برای پروژه‌های دلخواه در زمان دلخواه پیشنهاد قیمت خود را ثبت کنید و به فرصت‌های شغلی منحصر به فرد دسترسی پیدا کنید.

با اطمینان دستمزد دریافت کنید

از زمان شروع کار تا انتهای کار به امنیت مالی شما کمک خواهیم کرد. وجه پروژه را از ابتدای کار به امانت در سایت نگه خواهیم داشت تا تضمین شودکه بعد از تحویل کار دستمزد شما پرداخت خواهد شد.

می‌خواهید شروع به کار کنید؟

یک حساب کاربری بسازید


بهترین مشاغل فریلنسری را پیدا کنید
رشد شغلی شما به راحتی ایجاد یک حساب کاربری رایگان و یافتن کار (پروژه) متناسب با مهارت‌های شما است.

پیدا کردن کار (پروژه)

تماشای دمو روش کار