امروز 7 اردیبهشت 1403

تحصیلات دانشگاهی

مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

انتشارات

ترجمه‌ی کتاب الکترونیکی به زبان فارسی «هوش مصنوعی» با استفاده از متن‌های به زبان انگلیسی موجود در اینترنت. شایان ذکر است که این کتاب عظیم تحقیقاتی «بیش از 700 صفحه‌ای» در برخی از دانشگاه‌ها تدریس می‌شود و تعداد زیادی از دانشجویان و علاقه‌مندان از این کتاب استفاده می‌کنند. کار بر روی این کتاب از زمستان 1383 شروع شده است. در ضمن کلّیّه‌ی کارهای این کتاب، مانند پژوهش برای یافتن مطلب‌های کتاب، ترجمه‌ی آن، تایپ، صفحه‌آرایی، ویرایش، طرّاحی جلد و غیره به وسیله‌ی اینجانب سهراب جلوه‌گر انجام شده است.

زبان‌های برنامه‌نویسی و برخی از برنامه‌های کاربردی

نام زبان‌های برنامه‌نویسی و تعدادی از برنامه‌های کاربردی را که با آنها کار کرده‌ام در زیر می‌بینید:

Office، Visual Basic 6، Photoshop، Paragon، Premiere، Snagit، Insofta cover Commander، HTML5، C#، Entity Framework، SQL Server، ASP.NET Core، CSS3، VB.NET، Setup Factory، Advanced Installer، InstallShield، UML(Rational Rose)، Bootstrap4، پرولوگ و پایتون.

برخی از سوابق برنامه‌نویسی

  • «وبسایت در حال توسعه‌ی سهراب جلوه‌گر» ، نوشته شده با ASP.NET

  • «برنامه‌ی جعبه‌ی لایتنر سهراب جلوه‌گر»؛ نوشته شده به زبان برنامه‌نویسی C#، با استفاده از Microsoft SQL Server 2014 Express LocalDB و فنّـآوری EntityFramework .

  • «برنامه‌ی رایگان تبلیغاتی ایبوک هوش مصنوعی ترجمه شده به وسیله‌ی اینجانب سهراب جلوه‌گر»؛ نوشته شده به زبان برنامه‌نویسی C# .

  • حضور در سایت‌های به زبان انگلیسی پرسش و پاسخ در زمینه‌ی برنامه‌نویسی C#، SQL Server و ... نظیرhttp://www.stackoverflow.com  ، http://blogs.msdn.com و ... .

زبان انگلیسی

خواندن، نوشتن، مکالمه، درک مطلب و ترجمه (خوب)

سایر موارد

  • حضور در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های تبلیغاتی و فروم‌ها؛ به عنوان مثال، در شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn، فعّالیّت آموزشی عمدتاً به زبان انگلیسی، بازاریابی و تبلیغاتی دارم.

فعالیت به عنوان مجری

در حال بارگذاری ...

در حال بارگذاری ...