پیوستن پلتفرم فریلنسری انجام میدم به مجموعه پارسکدرز

ما هم مثل شما در میان این روزهای پر از بیم و امید روزگار می‌گذرانیم. پس از همه گیری بیماری کرونا، نوروز 1400 برای ما شروع امیدی دوباره بود. مثل همیشه از ابتدای خلق پارسکدرز، آهسته و پیوسته ادامه دادیم تا به پانزدهمین سال فعالیت نزدیک شدیم. طی این 15 سال به لطف حضور کاربران برقرار ماندیم و روزهای تلخ و شیرین زیادی را سپری کردیم. یکی از این روزهای عجیب زمانی بود که یکی از رقبای پارسکدرز یعنی پلتفرم انجام میدم با انتشار بیانه ای خبر از پایان فعالیت خود داد.

این حادثه زمینه ای شد تا پارسکدرز تصمیم بگیرد مانع از نابودی پلتفرم فریلنسینگ انجام میدم شود. بر همین اساس طی گفتگوها و جلساتی فشرده با توافق طرفین مقرر شد تا انجام میدم به عنوان بخشی از مجموعه‌ی پارسکدرز به فعالیت خود ادامه دهد. حسب این توافق و طی چند مرحله تشریفات انتقال مالکیت انجام میدم به مجموعه پارسکدرز صورت خواهد پذیرفت.

پلتفرم انجام میدم بیش از 8 سال پیش تاسیس شده و پذیرای بیش از 220 هزار فریلنسر بوده که ماحصل این فعالیت انجام بیش از 330 هزار پروژه بوده است. مفتخریم که از این پس میزبان و همراه کاربران انجام میدم باشیم. اقتصاد دیجیتال ایران بیش از پیش پذیرای فعالیت فریلنسرها خواهد بود.

آیندۀ پلتفرم انجام میدم

پارسکدرز در تلاش است تا با تزریق سرمایه و به کارگیری پرسنل خود فعالیت پلتفرم انجام میدم به روال کنونی خود تا اطلاع ثانوی ادامه یابد. لذا کاربران این پلتفرم کماکان می توانند به فعالیت خود ادامه دهند. چنانچه در آینده تصمیماتی در خصوص یکپارچگی بیشتر گرفته شود اطلاع رسانی مناسب انجام خواهد شد.

برای ایران
برای امید

4.7/5 - (24 امتیاز)

ارسال شده در 10 آذر 1401

3 دیدگاه برای “پیوستن پلتفرم فریلنسری انجام میدم به مجموعه پارسکدرز”

  • امیدوارم سیاست های غلط مدیریت قبلی این پلتفرم کنار گذاشته شه و به حقوق فریلنسرها بیشتر توجه بشه

  • براتون آرزوی امید و رشد میکنم. وقتی امید به جامعه تزریق میکنی حتما اثرش برای خودت بیشتره.

  • پلتفرم انجام می دم در گذشته احترام بیشتری برای فریلنسرها قائل بودن؛ متاسفانه الان اینطوری نیست… کاره ها رو تایید نمی کنه که هیچ کاره های فعال رو هم غیر فعال می کنه… این رسمش نیست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *