نوروز 1400 – امید بیشتر + کد تخفیف

شاید عدد 1400 باعث بشه ذهن ما تلاش کنه به چیزهای خاصی فکر کنه و برای خودش امیدواری هایی رو ایجاد کنه. شاید این عدد مثل همون شنبه هفته آینده باشه که به خودمون قول می دیم برای بهبودی، کاهش وزن، درس خوندن یا ده ها چیز دیگه که باعث ایجاد امیدواری به از سر گیری تلاشهامون میشه.

اما به هر حال ما به سنت هر ساله تلاش داریم در کنار شما نوروز رو جشن بگیرم تا میون کلی نا امیدی باز برای لحظاتی یه بهانه ای باشه که باهاش کمی خوشحال باشیم.  نوروز مبارک.

به همین مناسبت هزینه‌ی کلیه‌ی برچسب‌ها و ارتقا به سطح کاربری ویژه از یکم تا 13 فروردین 1400 مشمول تخفیف 25 درصدی شده اند. برای این منظور کافیه از کد تخفیف 1400 استفاده کنید.

برای اعمال کد تخفیف از منو کشویی بالا و سمت چپ پروفایل، بر روی نام خود کلیک کنید، در بخش کد تخفیف کد را وارد کنید و سپس نسبت به ارتقاء اقدام کنید تخفیف اعمال خواهد شد.

 

امتیاز دهید

ارسال شده در 30 اسفند 1399

15 دیدگاه برای “نوروز 1400 – امید بیشتر + کد تخفیف”

  • سلام خوشحال استم که با تیم پارسکدرزهمکارشدیم من هم نوروز۱۴۰۰رابه سایت پارسکدزوتمام کارفرماها و کارمندان محترم شان تبریک و تهنیت عرض میدارم امید وار م سال خوبی پیشرو داشته باشین

    • از منو کشویی بالا و سمت چپ پروفایل، بر روی نام خود کلیک کنید، در بخش کد تخفیف کد را وارد کنید و سپس نسبت به ارتقاء اقدام کنید تخفیف اعمال خواهد شد.

  • سلام. سال نو بر شما ، گروه پارسکدرز، مبارک. سال متفاوت و پر برکتی را برایتان آرزو دارم…
    من از تخفیف استفاده کردم. ممنون از عیدی شما، سپاس 😊🌹

  • ای بابا
    همین دو ساعت پیش ارتقا دادم بی انکه از کدتخفیف خبر داشته باشم. حالا نمیشه برای من هم اعمال بشه؟ 🙂

  • سلام و ادب. تشکر و سپاس بابت خدمات ارزشمند شما .
    سال بسیار خوب و پربرکت برای تمام فریلنسرهای پارس کدرز و شما آرزومندم . انشاا… وقتی پایان سال این کامنت رو می خونید سالی با خاطرات بسیار خوب برای شما باشه.
    ارادتمند همیشگی
    کریمه

  • سلام و احترام
    خدمت تیم محترم
    ضمن خسته نباشید باب فراهم کردن یک سیستم جامع و همگانی در میام مجری و خریدار یک رابطه طرفین از نوع عدالت و بی طرفی حاکم است.
    این دو نوع در این رابطه از اختیارات قانونی و صحه ارامش برخوردار هستند. تشکر فراوان دارم.
    تشکر دیگرمان در مورد پشتیبانی انلاین است که بسیار سودمند بود و بنده در چند ساعت توانستم بر تمامی موارد مطلع گشته و دو پروژه موفق در کوتاه ترین زمان بدون داوری دریافت کنم. و مجری کار خود را به خوبی انجام داد.
    البته قبل از اشنایی همچنین دیدگاهی نداشتم. زیرا که یایت های کلاهبردار زیادی دیده ام ولی بعد از دیدن پشتیبانی و اتیکت پاسخ نسبت به اعتماد به سایت و تیم خوشحالم.
    خواهشمندم: در نوروز یا سال جدید گزینه ایی مانند سطل زباله برای پیام های اخیر از طرف ما در نظر گیرید.
    زیرا محتوا می پوساند.
    ولی اطلاعات جهت داوری میان طرفین برای شما همچنان پابرجا باشد.
    در نظر گرفته و باعث خوشحالی ما و ارامشمان در سطوح مجازی شوید.
    با تشکر از تیم محترم اولین کار بازار انلاین ایران (پارسکدرز)🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *